3 tipy na hubnutí a lepší spalování tuků, které by vás asi nikdy nenapadly

13. 2. 2018 14:00 Zdraví & Krása
3 tipy na hubnutí a lepší spalování tuků, které by vás asi nikdy nenapadly

Kdybych dostala menší finanční obnos pokaždé, když přede mnou někdo promluví o hubnutí, tohle byste si nikdy nepřečetli, protože bych právě popíjela koktejl na pláži a mému jezevčíkovi by vlály uši v mořském vánku. Ano, je to prostě obrovské téma. Pro hubnutí ovšem přesto existují i tipy, které by vás asi jen tak nenapadly.

2. 5. 2018Můžete být obézní a stále stoprocentně zdraví? Nová studie říká, že v žádném případě!

Narušte kalorický cyklus

Pokud budete udržovat konstantně svůj kalorický příjem nízko, a to na úrovni redukční diety, zpomalíte si metabolismus. Tělo se tak přizpůsobí tomu, co z jeho pohledu vypadá jako situace snížené možnosti obstarat si potravu a bude se snažit zajistit vaše přežití. Samozřejmě nejde o to, že vstoupíte do cukrárny a neodejdete, dokud vás po zavíračce ze dveří nevytlačí uklízečka. Je ovšem opravdu dobré občas kvalitními potravinami kalorický příjem zvýšit a vše toho dne zároveň vyvážit vyšším výdejem, třeba procházkou navíc.

Skákejte přes švihadlo, a to i mezi posilovacími sériemi

Ano, pohyb je stále nejlepší přítel hubnutí a zdraví, to není nic převratného. Co by vás ale při cvičení v posilovně nemuselo napadnout, je nahradit odpočinek mezi sériemi skákáním přes švihadlo v lehkém rytmu. Odpočinete si i tak, trénink se ozvláštní a vy ve výsledku prostě spálíte více kalorií.

9. 5. 2018Jak dlouho trvá sex u českých párů? Výsledky průzkumu uvnitř článku!

Zvyšte příjem bílkovin a snižte stres

Bílkoviny mají vysoký termický efekt, tedy vaše tělo spotřebuje hodně energie jen na to, aby je strávilo, čímž logicky více spalujete. Experti doporučují zvýšit příjem bílkovin asi o 15 procent. Co naopak potřebujete, je najít nový způsob, jak se odreagovat, abyste snížili celkovou úroveň stresu. Trvale zvýšená hladina stresového hormonu kortizolu má vedle mnoha negativních účinků na zdraví za následek i přibírání na váze. Ukázalo se, že vedle cvičení v tomto smyslu mají pozitivní vliv i drobné záměrné změny, jako že se lidé více smějí, nebo se prostě obecně snaží cíleně o lepší náladu.

Foto: Instagram

 

Nikol Šubrtová

Autor

Nikol Šubrtová

"Nebuď idiot." Tahle rada jí změnila život.

E-shop