
Nikotinové sáčky VELO na českém trhu bodují. Jejich příznivci se nyní mohou zapojit do soutěže o návrh designu limitované edice
Novinka s tradicí
Značka VELO je sama o sobě poměrně mladá – funguje teprve od roku 2020, ale rozhodně to není ze strany British American Tobacco první počin v oblasti alternativních nikotinových produktů. VELO totiž vzniklo jako rebrandovaná verze dříve existující značky LYFT a čeští uživatelé si jej rychle oblíbili. Z interních dat British American Tobacco pak vyplývá, že se v roce 2021 podařilo navýšit prodeje VELO oproti předchozímu roku o celých 70 procent.
Tento doslova skokový nárůst prodejů považuje generální ředitel British American Tobacco pro Česko a Slovensko Štěpán Michlíček za výsledek zdařilého rebrandingu. Dodává také, že čím dál tím více uživatelů tabákových výrobků upřednostňuje nikotinové alternativy před klasickými cigaretami a VELO si tyto zákazníky získává především snadnou manipulací a širokým výběrem příchutí. „Trefili jsme se do aktuálních nálad našich zákazníků. Ti na sáčcích oceňují také pestrý výběr, který se nadále snažíme rozšiřovat novými intenzitami a příchutěmi. Ty jsou často i součástí našich limitovaných sezónních edic,“ doplnil Michlíček.
Nižší zdravotní riziko a větší svoboda
Z průzkumu, který v průběhu podzimu 2021 realizovala British American Tobacco ve spolupráci s výzkumnou agenturou Ipsos, vyplynulo, že nejčastějším důvodem k přechodu k alternativním nikotinovým produktům jsou obavy o vlastní zdraví. Tento důvod uvedlo 61 procent respondentů a zhruba podobné procento pak k alternativě motivovaly negativní jevy spojené s kouřením jako např. nepříjemný a intenzivní zápach. Další výhodou alternativních nikotinových produktů je dle respondentů také možnost používat produkty tam, kde není kouření běžně povolené. Díky velké variabilitě příchutí přechází k nikotinovým sáčkům také ti, kteří měli v oblibě dnes již na trhu nedostupné mentolové a jiné ochucené cigarety.
Tomorrowland či vlastní VELOBOX – soutěž, která stojí za účast!
Úspěšné prodeje na českém trhu plánuje výrobce náležitě oslavit speciální kampaní. V průběhu ledna a února se ve čtyřech českých městech začne objevovat instalace s minimalistickým názvem #1. Tento nepřehlédnutelný světelný objekt se poprvé představil v areálu smíchovského Manifesto Marketu na Andělu (22. – 25. 1.). Následně bude k vidění také v Plzni (27. – 29. 1.), Brně (31. 1. – 5. 2.), Ostravě (7. 2. – 12. 2) a svou pouť zakončí opět v Praze, tentokrát však v baru Kayak Beach na pražské Náplavce (14. 2. – 19. 2.). Na každé z těchto zastávek bude na návštěvníky čekat promo tým VELO, který je bude zvát k zapojení se do probíhající soutěže. V té bude možné vyhrát limitovaný VELO box se všemi dvanácti variantami intenzit a příchutí (z každé zastávky nakonec vzejde dvacet šťastných výherců).
Další soutěže a aktivity jsou připraveny pro uživatele na sociálních kanálech VELO. Hrát se bude o vstupenky na legendu hudebních festivalů – Tomorrowland. Kreativní soutěžící si rovněž přijdou na své – bude pro ně připravena jedinečná výzva v podobě návrhu vlastního VELO boxu. Vítězný návrh se pak promění ve skutečnou limitovanou edici, která bude uvedena na českém trhu.
Sáčky VELO obsahují nikotin, který je silnou návykovou látkou, a jsou určeny pouze pro uživatele nikotinových produktů starší 18 let.