Přírodní péče o rty s dávkou luxusu – balzám věhlasné značky je určen pro každého a pomůže s problémy, jež způsobují roušky

Rtěnky donedávna patřily mezi běžnou součást dámského make-upu. Ovšem od chvíle, kdy lidé po celém světě museli začít nosit roušky, se barevně zvýrazněné rty staly spíše nežádoucími. Mnozí z nás se navíc začali potýkat s obtížemi s pletí (tzv. maskné), ale také s vysušenými rty. Odpovědí na tuto situaci je novinka z dílny Dior, květinový hydratační balzám, který může užívat každý bez ohledu na pohlaví…

Na to, že módní show a představení nových kolekcí již dávno nejsou událostí, jíž by z bezprostřední vzdálenosti přihlížely stovky módních nadšenců, jsme si už tak nějak zvykli. Neznamená to ale, že by bylo třeba se podobné kratochvíle zcela vzdát, jen je nutné adaptovat se na online prostředí. Právě tam se nyní prakticky přesunul veškerý „život“. A představení pánské kolekce Dior není výjimkou. Show byla samozřejmě jako vždy doslova nabitá luxusní módou, dokonalými účesy, skvělou hudbou a také propracovanou choreografií – a jak uvedl hlavní make-up artist Dior, Peter Philips, „kdybychom k tomu všemu ještě dodali výrazný make-up, kolekce by ztratila na důvěryhodnosti.“ A právě proto padlo rozhodnutí, že hlavní roli (samozřejmě vedle módy samotné) sehraje pleť krásná, zářivá, ale přirozená. Není tedy divu, že v rámci módní show byl představen také Rouge Dior Satin Balm, tedy luxusní hydratační balzám určený mužům i ženám.

Juana Calderóna z Kolumbie do Česka přivedla touha po dobrodružství: „Překvapilo mě, kolik zde vypijete piva“20. 1. 2021

Sbohem, rtěnko

Když Christian Dior v roce 1953 uvedl na trh první rtěnku Rouge Dior, jeho cílem bylo podtrhnout právě dokonalé úsměvy všech žen. Rtěnka se dočkala samozřejmě obrovské popularity, ovšem ani módní vizionář Dior rozhodně nemohl čekat, že nastane doba, kdy bude její užití prakticky „nežádoucí“. Přesně k tomu ale v „době rouškové“ došlo. Mnohé kosmetické firmy dokonce musely pod tíhou situace změnit svou prodejní strategii a začít se soustředit na „zkrášlovadla“ určená na oblast očí, jelikož tržby v segmentu rtěnek celosvětově významně poklesly.

Ačkoliv Rouge Dior je tedy nepochybně rtěnkou, která se ve všech svých odstínech vyznačuje špičkovou kvalitou, značka se nyní rozhodla, že nabídku rozšíří o přírodní pečující balzám na rty, který je na rozdíl od klasických rtěnek určen skutečně pro každého.

Balzám přitom opravdu vznikl v reakci na stávající koronavirovou pandemii – a na fakt, že lidé kvůli nošení roušek stále více trpí vysušenými a popraskanými rty. Všestranný balzám Rouge Dior Satin Balm in 000 Diornatural však podle Philipse není nutné užívat jen na rty, sám jej v případě přehlídky modelům nanesl také na tváře a spánky, jednoduše proto, „aby dodal tváři extra zářivý vzhled bez perletě či laku, jen skrze dokonalou hydrataci.“

Udržitelný dotek přírody

Rouge Dior Satin Balm je vyroben z 95 % z přírodních ingrediencí a díky obohacující pečující složce nabízí 24hodinovou hydrataci. Balzám obsahuje extrakty pivoňky a granátovníku, samotný bezbarvý odstín je však univerzální – zanechává rty přirozeně saténové. Vhodný je jak k samostatnému užití, tak i  – v případě žen – jako podklad pod rtěnku.  

Lidé více předstírají, než reálně žijí. Jsou ale chvíle, kdy se „nasazení masky“ rozhodně vyplatí26. 2. 2021

I balení je samozřejmě (jako značka sama) luxusní, balzám má stejnou elegantní podobu jako celá řada rtěnek a ozdoben je typickým kroužkem s iniciálami CD. kromě toho tento obal zapadá do prosazovaného konceptu udržitelnosti, jelikož balzám je možné po vypotřebování doplnit. „Vypočítali jsme, že pokud každá žena nebo muž, která/ý si koupí Rouge Dior, provede tuto recyklační rutinu, vyprodukuje se díky tomu o třetinu méně odpadu a o čtvrtinu méně plastu – což je skutečně hodně, pokud se podíváme na množství rtěnek, které značka Dior po celém světě prodává,“ upřesnil Philips. A jelikož balzám je již dostupný i na českém trhu, nezbývá než vyrazit na nákup. Online, samozřejmě.