Jak být fit a sexy do léta? S pomocí aplikací a nenáročného domácího cvičení můžete vysněné postavy dosáhnout za pár měsíců
Straight friendly
Zdroj: Adobe Stock

Jak být fit a sexy do léta? S pomocí aplikací a nenáročného domácího cvičení můžete vysněné postavy dosáhnout za pár měsíců

Cvičíte rádi? Ne? Nevadí. Pokud chcete svou vysněnou postavu v zrcadle zahlédnout už toto léto, je sice potřeba konečně začít, ale jde to i zábavně a doma. Jen se odhodlat, jít do toho a najít si pro sebe to pravé, co poleze dříve do svalů než na nervy.
Irena Piloušková Irena Piloušková Autor
24. 1. 2024

Sedm lenochodích

Tipů na domácí cvičení je tu hned několik. Tak třeba opravdové cvičení pro lenochody – ranní sedmiminutovka. Pokud se vám nedaří donutit se k aktivnímu přístupu, doporučujeme začít takto od lesa. Žádné umělé mezery v denním režimu, převlékání nebo jiné komplikace. Odškrtněte si to ihned po probuzení – začněte přímo v posteli. A doslova za pár minutek se přesunete na zem a... máte hotovo!

Vytančete to!

Věděli jste, že nemálo lidí zhublo díky tomu, že se doma ze srdce natřásali na oblíbenou hudbu? Dejte tomu taky šanci. U vaření, úklidu nebo prostě jen během dne – zatančete si! A pořádně, jako by vás nikdo neviděl. Takové cvičení neleze na mozek, a přitom jako fyzická aktivita jednoznačně funguje!

Bring Sally up!

Znáte tuto písníčku?

Ne?

Tak teď už ano. A je výborná jako motivační prostředek. Můžete díky ní klikovat, dřepovat, zvedat činky… Cokoli vás napadne. Její tempo je tak chytlavé! Rozhodně doporučujeme i při cvičení s kamarády. Jednoznačně se pobavíte! Není náhodou, že přesně na tuto pecku vzniklo hned několik virálních internetových výzev.

Možná vás už napadá jiný systém, který lze v soukromí domova zavést. Cvičení pro ty, kteří se do toho zatím nehrnuli a touží při něm zůstat v komfortu známého, je nespočet. My jsme pro vás vybrali jen několik ukázek. Tak hurá do toho!

SOS, sám to nezvládnu!

Nejste jediní. Pokud vás stále nenapadá nic, co byste byli ochotni si sami organizovat, co takhle nějaká apka, která to udělá za vás? Cvičením vás provede, vše vám zaznamená a výsledky se jen pohrnou!

Sedm minut s apkou

O sedmiminutovém cvičení jsme už hovořili. Ale víte, že vám ho někdo zvládne kontrolovat? Zkuste Seven. Je zdarma!

Smartomat se ve svém článku na doporučení apek ponořil hluboko a doporučuje třeba Home workout – no equipments, 30 Day Fitness Challenge Pro, Freeletics, Fitify, Nike training club nebo Adidas Running by Runtastic. Je tedy z čeho vybírat!

No jo, ale jak získat motivaci k takovému pravidelnému cvičení, ptáte se?

<Path> Umíte vzteky „bouchnout jako kamna“? Když budete s hněvem správně pracovat, budete šťastnější, a dokonce úspěšnějšíZdroj:

Nedávejte cvičení na konec svého seznamu priorit

Příliš mnoho lidí vidí cvičení jako něco, co budou dělat, pokud najdou čas, což znamená, že se může fyzická aktivita snadno z týdenní rutiny zcela vytratit. Práce, společenské povinnosti, schůzky a běh domácnosti mohou snadno pohltit veškerý váš čas, pokud jim to dovolíte. Je potřeba cvičení věnovat stejnou dávku pozornosti jako plánování čehokoli jiného. Ideální je si tento režim nastavit vždy před začátkem týdne.

Rozmanitost je klíčová

Nechtěli byste sami sebe odsoudit ke čtení stejné knihy nebo sledování téže televizní show pořád dokola, ale děláte to se cvičením? To je velká chyba! Zkuste toho víc, obměňujte a bavte se!

Vytvořte si skvělý playlist

Pokud máte playlist pro cvičení, ujistěte se, že pravidelně přidáváte nové skladby – ať už jsou to nové hity nebo staré klasiky. Všichni to přeci známe – posedlost songy se v čase mění a co nás bavilo v prosinci nemusí fungovat v lednu.

Tipy redakce

Necvičte pokaždé sami

Cvičení o samotě je velmi pohodlné, ale rozhodně pomáhá, když se můžete s někým navzájem vytrhnout z lenory – jen se ujistěte, že váš cvičební parťák je člověk s odhodláním a nepotáhne vás ke dnu!

Nepřemýšlejte o tom až moc

Pokud si dáte příliš velký prostor, určitě najdete omluvu, proč cvičení „pro jednou“ (a navždy) vynechat. Samozřejmě – pokud jste nemocní, zranění nebo se opravdu nemůžete dostat z kanceláře, není třeba se za vynechání cvičení trestat, ale pozor na výmluvy! Prostě běžte. Neulevujte si vymýšlením nových a nových překážek.

Jde to pomalu nebo ztuha? Nenechte se odradit!

Každý máme dny, kdy nám není do cvičení, a to je v pořádku. Nenechte se odradit malými neúspěchy. Každý nový den je příležitostí začít znovu. Důležité je neustále se posouvat vpřed. I když se nějaký ten krůček občas nepovede. Uvědomte si, že drobná i větší selhání se dějí všem!

Pořiďte si fitness tracker

Není nic lepšího než možnost porovnávat svůj cvičební výkon, abyste se motivovali! Pokud i vám dělají statistiky dobře, jen do toho! Pořiďte si malého pomocníka, který vám přesně poví, co už jste zvládli!

Ne zítra, ne v pondělí, ale dneska!

Nejlepší čas začít byl včera, druhý nejlepší čas je právě teď. Nepřesvědčujte se, že potřebujete dokonalý plán nebo dokonalé vybavení. Začněte s tím, co máte, a sledujte, jak se vaše životní energie mění.

Odměna je jistá!

Už jste se namotivovali? To je dobře! Vítejte na cestě k pozitivní změně a zdravějšímu životnímu stylu! Je snadné se nechat unášet každodenní rutinou, ale právě teď je ten správný okamžik, kdy můžete začít investovat do svého zdraví. Cvičení není jen o fyzické kondici, ale také o tom, jak se cítíte uvnitř – plní energie, motivace a radosti. A to je bezesporu krásná odměna!

Zdroj: YouTube kanály Vicky Justiz a Tabata Songs, foreo.com, play.google.com, smartomat.cz, goodhousekeeping.com

Populární
články

Kush je příčinou nespočtu hospitalizací i úmrtí
TĚLO & MYSL

Nová droga známá jako kush dělá z lidí zombie. Je levná, dostupná a mnohé ji spojuje s kontroverzním HHC

Autor: Mirka Dobešová
Michal Novotný
AKTUALITY

„Chudák“ bílý heterosexuální muž Michal Novotný řekl svůj názor a dostal za to facku na sítích. Homofob přece není, když to sám říká

Autor: Martin Lyko
Měli by být generací, která je otevřená všemu, feminismus se ale mladým mužům nelíbí
LIDÉ

Feminismus přináší víc škody než užitku, tvrdí mladí muži. Být mužem je dle nich těžké. Progresivněji myslí i senioři, ukázal výzkum

Autor: Mirka Dobešová
Kolik designů dokážeš smíchat, tolikrát jsi člověkem
Trendy & Styl 2024

Jaké jsou letos trendy bytového designu? Porovnali jsme nabídku čtyř velkých hráčů na trhu!

Autor: Michal Černý
Pro Adélku zaběhl dokonce 770 km v rekordním čase 6 dní, 19 hodin a 15 minut
LIDÉ

Uběhl 770 kilometrů za 6 dní. Tomáš Štverák pochází z Beskyd, závodí ale v různých koutech světa

Autor: Rozálie Růžičková
Gayové jsou nároční, víc než fyzické aspekty jim ale vadí arogantní chování
LIDÉ

Nemůžete si najít chlapa? Začněte být hodní na servírky a zahoďte žiletku, říkají gayové. Svěřili se, co je na mužích nejvíc odpuzuje

Autor: Martin Lyko
Mokré sny jsou přirozenou součástí mužského života
TĚLO & MYSL

Proč mají muži mokré sny? Erotické snění ani absence ukojení nejsou podmínkou, říkají odborníci. Poluce ovšem není jen „výsadou“ mužů

Autor: Martin Lyko
„Vždycky byl v něčem jiný, jako by jeho vysílač byl obrácený na druhou stranu," říká o Mikym Luboš
LIDÉ

„Jako by fungoval na úplně jiných vlnách než já. Ukázal mi fotku kluka a já se začal smát,“ říká muž o coming outu svého kamaráda

Autor: Irena Piloušková
Jedli naši předci převážně maso?
TĚLO & MYSL

Maso (ne)dělá člověka: Paleo strava je blud, naši předci sice lovili, ale mnohem víc sbírali. V jejich jídelníčku převládaly rostliny

Autor: Mirka Dobešová
Wu wei je možná starý přes dva tisíce let, na jeho aktuálnosti to ale nic nezměnilo
TĚLO & MYSL

Jak dosáhnout úspěšného života vymysleli v Číně už před 2000 lety. Koncept „wu wei“ spočívá v nicnedělání

Autor: Martin Lyko

E-Shop