S podporou Asociace společenské odpovědnosti, která je v Česku symbolem pro etické podnikání

brand voices
/

Hlasy značek, které skutečně
něco mění

Značka Technics letos slaví 60 let na trhu. Při této příležitosti představila populární sluchátka EAH-AZ100 v nové barvě Champagne Gold

Od společnosti, která vyrábí špičková sluchátka, reproduktory a gramofony, bychom nejspíš čekali, že se soustředí na maximální čistotu zvuku, na měřitelné veličiny a nejnovější audio technologie – zkrátka, že o poslechu hudby nebude a priori přemýšlet jako o magickém zážitku, co se dotýká našich srdcí. Japonská značka Technics/Panasonic, v jejímž čele už mnoho let stojí renomovaná jazzová klavíristka Michiko Ogawa, ale dokazuje, že audiotechniku pro vášnivé milovníky hudby dokážou navrhnout zase jen lidé, kteří mají k hudbě velmi osobní, ba až intimní vztah. Nechte se okouzlit životním příběhem ředitelky Technics, která sehrála důležitou roli při znovuvzkříšení značky před jedenácti lety – a nyní s celým týmem slaví úctyhodných šest dekád na trhu.

„Naše vize? Dotknout se lidí pomocí zvuku a přispět k jejich duševní pohodě,“ říká jazzová pianistka, která je duší (a ředitelkou) Technics

Při řízení libovolného vozu značky CUPRA vás může hřát u srdce, že výrobce podporuje rozmanitost a rovné podmínky

Od značky, která vyrábí prémiové automobily, logicky očekáváme, že bude silná, sebevědomá a spolehlivá, zejména v krizových situacích. Přesně v takovém světle se už osm let ukazuje španělská CUPRA, jedna z nejrychleji rostoucích automobilových značek v Evropě. I v letošním roce, s transparentností sobě vlastní, CUPRA připravila a schválila firemní Diversity Plan, aby jasně ukázala, že má odvahu stát si za svými zásadami, naslouchat potřebám LGBTI+ komunity a být o krok napřed nejen v technologiích, ale i v budování moderní, otevřenější společnosti.

Diverzita jako strategická hodnota. Automobilová značka CUPRA roste závodní rychlostí – a stejně tak i její podpora LGBTI+ komunity

Návyková svěžest a dokonale hladká sklovina – to jsou výsledky, kterým manuální zubní kartáčky jen těžko mohou konkurovat

Co se vám vybaví, když se řekne „čištění zubů”? Považujete tuto koupelnovou dvouminutovku za „nutné zlo“, které vás ráno zdržuje od práce – a večer zase od ulehnutí do peřin? Nebo vás zubní hygiena k smrti nudí, ale říkáte si: pořád lepší než bolavé dásně a zvuk vrtačky? Svým novým positioningem značka Philips Sonicare dokazuje, že čištění zubů můžeme vnímat i jinak – jako regulérní „me time“. Tedy čas, kdy si dopřejeme nejen běžný odpočinek a sebepéči, ale trochu se rozmazlíme i něčím navíc. Třeba smyslovým potěšením!

Feel the (Soni)care! Philips mění positioning značky, do popředí staví dokonalý senzorický zážitek

Exkluzivní hodinky z celého světa představí Salon Exceptional Watch

Hodinky světoznámých značek, malých nezávislých tvůrců i teprve začínajících mistrů hodinářů, o kterých určitě ještě uslyšíme, a k tomu bohatý doprovodný program: už 7. listopadu startuje na pražském Žofíně největší hodinářská show ve střední Evropě Salon Exceptional Watches. Dvoudenní svátek hodinek představí to nejlepší, co světový i český trh nabízí.

Pražský Žofín ožije tikotem nejluxusnějších hodinek od světoznámých legend i nezávislých a začínajících mistrů hodinářů

Rozhovory
/

Od slov k činům
Naděje = akce

Leoš Doležal, vedoucí dvou poboček Partners Banky, věří v osobní přístup a férové finanční poradenství.

V prostředí, kde banky často sázejí na rychlost a automatizaci, přistupuje Leoš Doležal k financím jinak. Jako vedoucí dvou poboček Partners Banky zdůrazňuje osobní přístup, odpovědnost a dlouhodobé vztahy s klienty. V rozhovoru popisuje, jak se mění finanční chování Čechů, proč někdy dává smysl půjčku odmítnout a jak důležitou roli v bankovnictví hraje obyčejná lidskost.

„Dobrá finanční rada někdy znamená klientovi úvěr rozmluvit,“ říká Leoš Doležal, vedoucí dvou poboček Partners Banky

Hillary Jones, etická ředitelka Lush, která do globální kosmetické značky přenesla aktivistické hodnoty i odvahu otevírat společenská témata.

Z malé výrobny mýdla až na vrchol etické agendy globální značky. Hillary Jones dokázala přenést svůj aktivismus do byznysu a změnit tím způsob, jakým Lush komunikuje i jedná. Dnes stojí za kampaněmi, které dávají značce jasný postoj a nebojí se otevírat společensky citlivá témata.

„Lush vnímáme jako součást globální LGBT+ komunity,“ říká etická ředitelka firmy Hillary Jones. Aktivismus podle ní patří i do firemních strategií

Lucie Mádlová, zakladatelka a výkonná ředitelka Asociace společenské odpovědnosti, která už více než deset let propojuje byznys, veřejný sektor i neziskové organizace.

Lucie Mádlová už více než dvanáct let stojí v čele největší iniciativy udržitelnosti a ESG v Česku. Asociace společenské odpovědnosti propojuje byznys, veřejný sektor i neziskovky a ukazuje, že odpovědnost může být součástí každodenní praxe.

„Udržitelnost neznamená jen ekologii, ale i lidskost,“ říká Lucie Mádlová, která stojí za největší iniciativou společenské odpovědnosti v Česku

Karolína Topolová, generální ředitelka AURES Holdings a jedna z nejvlivnějších žen českého byznysu.

Udržitelnost už není jen záležitostí automobilek. I na trhu s ojetými vozy vznikají strategie, které snižují emise, podporují recyklaci i férové dodavatelské vztahy. Generální ředitelka skupiny AURES Holdings Karolína Topolová popisuje, jak se principy ESG promítají do fungování AAA AUTO a proč je cílem firmy nejen prodávat auta, ale i měnit myšlení lidí v oblasti mobility.

„Chceme jít příkladem a motivovat ostatní k větší ohleduplnosti,“ říká Karolína Topolová, šéfka AAA Auto a jedna z nejvlivnějších žen českého byznysu

Recenze
/

Produkty značek, které mají odvahu
tvořit lepší svět

Hladší sklovina, méně zubního plaku, svěžejší pocit v ústech – to vše jsou benefity, jaké Philips Sonicare 7100 nabízí

„Vy hodně kouříte, že? Ne? Aha. Tak ráda pijete červené víno?“ Podobné dotazy slýchám při každé prohlídce zubů – a vždy se opakuje i nevěřícný výraz stomatologa, když se dozví, že mezi moje neřesti nepatří ani cigarety, ani sklenka Merlotu, a dokonce ani černý čaj. Bohužel patřím mezi pacienty, které by dentální hygienistka nejradši viděla čtyřikrát do roka, a jakmile se s návštěvou její ordinace opozdím, rázem mám zuby „vylepšené“ o pigmentové skvrny, nelichotivý žlutý odstín a zubní kámen. Správnou techniku čištění prý sice ovládám, na vzhledu mého chrupu to ale až donedávna nebylo vidět. Všechno změnil až Philips Sonicare 7100 – a stačily mu na to dvě minuty.

RECENZE: Otestovali jsme za vás vysoce „návykové“ zubní wellness. Neuvěříte, co všechno Philips Sonicare 7100 dokáže za pouhé 2 minuty (ale ucítíte to)

Ať vás trápí unavený pohled, kruhy pod očima nebo vrásky, účinné oční sérum nabízí okamžitou pomoc

Zatímco moje „mračivky“ na čele přinejhorším schová módní ofina, s maskováním unaveného pohledu už to nemám tak jednoduché – zvlášť když nosím dioptrické brýle, které rýhy a tmavé kruhy pod očima ještě více zvýrazňují. Jistě, kvalitní korektor dokáže zachránit ledacos, ne vždy mám ale náladu chodit nalíčená. Radši bych vrásky a kruhy pod očima redukovala jinou (neinvazivní!) cestou. Možnost otestovat omlazující Super Anti-Age Eye Serum od prémiové české značky ANNA BRANDEJS jsem tedy uvítala všema deseti. Moji zvědavost upoutal především lákavý příslib, na který jsem narazila na e-shopu: „Vyhlazuje vrásky už během 7 dní. Prvního rozdílu si všimnete už během jedné hodiny!“ A jaká tedy byla realita?

RECENZE: Omlazení očí, které vidíte už po hodině? Jde to i bez jehel. Prověřili jsme za vás „neskutečné výsledky“ kosmetiky ANNA BRANDEJS

Svěřte se do péče některého z hotelů Lopesan v nejluxusnějším letovisku Gran Canarie Meloneras

Minigolf, bowling anebo třeba úniková hra: to jsou aktivity, které doporučuje snad každá příručka pro organizování teambuildingů. Pokud ale chcete uspořádat skutečně nezapomenutelný teambuilding, na který celý tým vyrazí s chutí, je hledání programu už o dost náročnější. My v LUI jsme ale na jednom nezapomenutelném teambuildingu byli, a tak máme tip. Zapomeňte příště na bowling nebo posezení v restauraci, překvapte kolegy pozvánkou na Gran Canarii!

Nezapomenutelný teambuilding, kam všichni chtějí: odjeďte s kolegy na Gran Canarii a nechte se hýčkat

HLAS DOPAD ODKAZ
DIVERZITA NA PRACOVIŠTI
/

Diverzita jako základní lidská pravda
Firmám přináší užitek

01 02 03

„Dobrá finanční rada někdy znamená klientovi úvěr rozmluvit,“ říká Leoš Doležal, vedoucí dvou poboček Partners Banky

Leoš Doležal, vedoucí dvou poboček Partners Banky, věří v osobní přístup a férové finanční poradenství.

„Chceme jít příkladem a motivovat ostatní k větší ohleduplnosti,“ říká Karolína Topolová, šéfka AAA Auto a jedna z nejvlivnějších žen českého byznysu

Karolína Topolová, generální ředitelka AURES Holdings a jedna z nejvlivnějších žen českého byznysu.

RECENZE: Omlazení očí, které vidíte už po hodině? Jde to i bez jehel. Prověřili jsme za vás „neskutečné výsledky“ kosmetiky ANNA BRANDEJS

Ať vás trápí unavený pohled, kruhy pod očima nebo vrásky, účinné oční sérum nabízí okamžitou pomoc

Diverzita jako strategická hodnota. Automobilová značka CUPRA roste závodní rychlostí – a stejně tak i její podpora LGBTI+ komunity

Při řízení libovolného vozu značky CUPRA vás může hřát u srdce, že výrobce podporuje rozmanitost a rovné podmínky

„Lush vnímáme jako součást globální LGBT+ komunity,“ říká etická ředitelka firmy Hillary Jones. Aktivismus podle ní patří i do firemních strategií

Hillary Jones, etická ředitelka Lush, která do globální kosmetické značky přenesla aktivistické hodnoty i odvahu otevírat společenská témata.

Feel the (Soni)care! Philips mění positioning značky, do popředí staví dokonalý senzorický zážitek

Návyková svěžest a dokonale hladká sklovina – to jsou výsledky, kterým manuální zubní kartáčky jen těžko mohou konkurovat

„Naše vize? Dotknout se lidí pomocí zvuku a přispět k jejich duševní pohodě,“ říká jazzová pianistka, která je duší (a ředitelkou) Technics

Značka Technics letos slaví 60 let na trhu. Při této příležitosti představila populární sluchátka EAH-AZ100 v nové barvě Champagne Gold

RECENZE: Otestovali jsme za vás vysoce „návykové“ zubní wellness. Neuvěříte, co všechno Philips Sonicare 7100 dokáže za pouhé 2 minuty (ale ucítíte to)

Hladší sklovina, méně zubního plaku, svěžejší pocit v ústech – to vše jsou benefity, jaké Philips Sonicare 7100 nabízí

„Udržitelnost neznamená jen ekologii, ale i lidskost,“ říká Lucie Mádlová, která stojí za největší iniciativou společenské odpovědnosti v Česku

Lucie Mádlová, zakladatelka a výkonná ředitelka Asociace společenské odpovědnosti, která už více než deset let propojuje byznys, veřejný sektor i neziskové organizace.

Pražský Žofín ožije tikotem nejluxusnějších hodinek od světoznámých legend i nezávislých a začínajících mistrů hodinářů

Exkluzivní hodinky z celého světa představí Salon Exceptional Watch

Nezapomenutelný teambuilding, kam všichni chtějí: odjeďte s kolegy na Gran Canarii a nechte se hýčkat

Svěřte se do péče některého z hotelů Lopesan v nejluxusnějším letovisku Gran Canarie Meloneras
Etický
Byznys
Brand
Visions