S podporou Asociace společenské odpovědnosti, která je v Česku symbolem pro etické podnikání
brand voices
/
Hlasy značek, které skutečně
něco mění
„Naše vize? Dotknout se lidí pomocí zvuku a přispět k jejich duševní pohodě,“ říká jazzová pianistka, která je duší (a ředitelkou) Technics
Diverzita jako strategická hodnota. Automobilová značka CUPRA roste závodní rychlostí – a stejně tak i její podpora LGBTI+ komunity
Feel the (Soni)care! Philips mění positioning značky, do popředí staví dokonalý senzorický zážitek
Pražský Žofín ožije tikotem nejluxusnějších hodinek od světoznámých legend i nezávislých a začínajících mistrů hodinářů
Rozhovory
/
Od slov k činům
Naděje = akce
„Dobrá finanční rada někdy znamená klientovi úvěr rozmluvit,“ říká Leoš Doležal, vedoucí dvou poboček Partners Banky
„Lush vnímáme jako součást globální LGBT+ komunity,“ říká etická ředitelka firmy Hillary Jones. Aktivismus podle ní patří i do firemních strategií
„Udržitelnost neznamená jen ekologii, ale i lidskost,“ říká Lucie Mádlová, která stojí za největší iniciativou společenské odpovědnosti v Česku
„Chceme jít příkladem a motivovat ostatní k větší ohleduplnosti,“ říká Karolína Topolová, šéfka AAA Auto a jedna z nejvlivnějších žen českého byznysu
Recenze
/
Produkty značek, které mají odvahu
tvořit lepší svět
RECENZE: Otestovali jsme za vás vysoce „návykové“ zubní wellness. Neuvěříte, co všechno Philips Sonicare 7100 dokáže za pouhé 2 minuty (ale ucítíte to)
RECENZE: Omlazení očí, které vidíte už po hodině? Jde to i bez jehel. Prověřili jsme za vás „neskutečné výsledky“ kosmetiky ANNA BRANDEJS
Nezapomenutelný teambuilding, kam všichni chtějí: odjeďte s kolegy na Gran Canarii a nechte se hýčkat
DIVERZITA NA PRACOVIŠTI
/
Diverzita jako základní lidská pravda
Firmám přináší užitek
„Dobrá finanční rada někdy znamená klientovi úvěr rozmluvit,“ říká Leoš Doležal, vedoucí dvou poboček Partners Banky
„Chceme jít příkladem a motivovat ostatní k větší ohleduplnosti,“ říká Karolína Topolová, šéfka AAA Auto a jedna z nejvlivnějších žen českého byznysu
RECENZE: Omlazení očí, které vidíte už po hodině? Jde to i bez jehel. Prověřili jsme za vás „neskutečné výsledky“ kosmetiky ANNA BRANDEJS
Diverzita jako strategická hodnota. Automobilová značka CUPRA roste závodní rychlostí – a stejně tak i její podpora LGBTI+ komunity
„Lush vnímáme jako součást globální LGBT+ komunity,“ říká etická ředitelka firmy Hillary Jones. Aktivismus podle ní patří i do firemních strategií
Feel the (Soni)care! Philips mění positioning značky, do popředí staví dokonalý senzorický zážitek
„Naše vize? Dotknout se lidí pomocí zvuku a přispět k jejich duševní pohodě,“ říká jazzová pianistka, která je duší (a ředitelkou) Technics
RECENZE: Otestovali jsme za vás vysoce „návykové“ zubní wellness. Neuvěříte, co všechno Philips Sonicare 7100 dokáže za pouhé 2 minuty (ale ucítíte to)
„Udržitelnost neznamená jen ekologii, ale i lidskost,“ říká Lucie Mádlová, která stojí za největší iniciativou společenské odpovědnosti v Česku
Pražský Žofín ožije tikotem nejluxusnějších hodinek od světoznámých legend i nezávislých a začínajících mistrů hodinářů
Nezapomenutelný teambuilding, kam všichni chtějí: odjeďte s kolegy na Gran Canarii a nechte se hýčkat
Etický
Byznys
Brand
Visions