
Design, technologie a prvotřídní zážitek: BMW X3 září v novém showroomu AutoWallis
Design jako součást zážitku
Prezentace čtvrté generace BMW X3 byla nejen příležitostí ukázat inovace samotného vozu, ale také představit rebrandovaný showroom BMW AutoWallis a nasát jeho atmosféru. Hned na začátek mohu říct, že tento „nový“ prostor dokonale reflektuje moderní přístup značky, která spojuje prvotřídní design s pohodlím a, jak si lze jednoduše vyhledat v recenzích, kvalitní péčí o zákazníky na českém trhu.
Už při příjezdu mě okamžitě zaujala prosklená fasáda showroomu, nacházejícího se na pražském Proseku. Bylo v tom cosi magického, neboť jak denní světlo postupně ubývalo, sklo propouštělo dovnitř jeho poslední zbytky, což dodávalo celému prostoru tajemně elegantní vzhled. Za plného světla, případně slunného podnebí, tak musí být návštěva velmi příjemným zážitkem. Po vstupu mě přivítaly usměvavé hostesky, jejichž vstřícnost a dobrá nálada ihned pomohly navodit tu správnou přátelskou atmosféru.
Kromě milých slečen mě ale také zaujala jemná vůně čerstvě připravované kávy, která se linula z minimalisticky řešeného baru se slanými a sladkými pochutinami v zadní části místnosti. Proč to říkám? V showroomu se totiž nachází „kávový minibar“, kterého můžete využít při čekání například na svého specialistu, nebo si s kávou v ruce v klidu prohlédnout vystavené vozy nebo obdivovat (či rovnou koupit) modely mini autíček a motorek, které naleznete v čekací zóně.
A když už je řeč o vystavených vozech, ty byly jedním z klíčových bodů celé akce. Výstavní plocha byla a stále je pečlivě uspořádána, aby modely BMW vynikly v celé své kráse. Mezi vystavenými modely si největší pozornost zasloužila právě nová generace BMW X3. Elegantní design, doplněný o prvky jako světelné linie BMW Iconic Glow, dodává vozu moderní a odvážný vzhled. Interiéru, laděného do minimalistického stylu, dominuje elegantní zakřivený BMW Curved Display. Ostatně, každý detail interiéru byl navržen s důrazem na estetiku a funkčnost, což je patrné na první pohled.
Ještě lze dodat, že zásadní vlastností nové generace BMW X3 je hybridní pohon, který kombinuje šetrnost k životnímu prostředí a bezkonkurenční výkon.
Jakmile si návštěvníci prohlédli vozy, přišla na řadu oficiální část programu – proslovy generálního ředitele BMW AutoWallis pro Prahu, Hradec Králové a Pardubice, Daniela Haranta, a ředitele maloobchodní divize AutoWallis Group, Pétera Antala. „Nové BMW X3 je ideálním společníkem pro dynamický městský život i dobrodružství mimo město. Je nejen vozem, ale také ikonou, která spojuje eleganci s technologií a přináší jedinečný zážitek,“ uvedl Harant.
Péter Antal zase hovořil o významu českého trhu: „Česko je pro naši expanzi strategickým trhem. Jsme přesvědčeni, že naši zákazníci ocení nejen prémiové produkty značky BMW, ale také odborné zkušenosti, které jsme získali při působení v Maďarsku a Slovinsku.“ Jejich projevy byly stručné, výstižné a zaujaly svojí energičností a nadšením v hlase.
Po proslovech se návštěvníci mohli vrátit k prohlídce showroomu nebo se zapojit do rozhovorů s odborníky, kteří byli připraveni zodpovědět veškeré dotazy a přiblížit detaily vystavených modelů.
Celkově vzato, prostor, atmosféra i akce samotná na mě působily nesmírně profesionálně, což potvrzují, jak už bylo řečeno na začátku, i pozitivní recenze zákazníků, kteří měli tu možnost sem během několika týdnů provozu zavítat. Ti oceňují nejen moderní design showroomu, ale také špičkové služby a přátelský přístup personálu, který je vždy připraven poradit a pomoci (nejen) s výběrem vozu. Co víc si na takovém místě přát?