
Bath & Body Works, značka, jejíž produkty staví na unikátních vůních, otevřela první prodejnu v Česku. Na své si tu přijdou i muži
Bath & Body Works poprvé v Česku
Možná jste o Bath & Body Works ještě neslyšeli a s produkty této značky se nesetkali. Jejich nabídka je přitom skutečně široká – zahrnuje sprchové gely, tělová mléka a krémy, parfémované mlhy, ikonické svíčky se třemi knoty, pěnová a gelová mýdla na ruce a vonné difuzéry, ale také bytové vůně, vůně do auta, a dokonce i speciální řadu produktů, díky nimž lze vlastní domácnost proměnit v malé lázně. Aby ne, vždyť základní filozofií Bath & Body Works je vylepšovat psychickou pohodu pomocí jednoduchých rituálů každodenní péče.
Při příležitosti otevření první české prodejny v pražském OC Westfield Chodov pak byla – vedle prezentace širokého portfolia firmy – premiérově představena nová kolekce vůní Perfect in Pink, a to jako pomyslná třešnička na dortu osobního stylu každého z nás. Faktem přitom je, že právě vůně jsou tím, na čem Bath & Body Works staví, a jsou také důvodem celosvětové obliby produktů této značky.
Vůně s příběhem
Ať už se rozhodnete pro tělové mléko, tělovou mlhu, parfém, svíčku, vůni do bytu či auta, zásadním faktorem je vždy vůně. A za vůněmi, které se všemi produkty Bath & Body Works prolínají, stojí doslova mravenčí práce. Ti, kdo jsou za genezi příslušných produktů zodpovědní, nezřídka čerpají z vlastních prožitků nebo i z globálních trendů, na jejichž základě vyvíjejí nové vůně s využitím znalostí mistrů parfumérského řemesla z tak věhlasných parfumérských domů, jako jsou švýcarský Givaudan či Firmenich (mimochodem, právě jeden z šéfů vývoje Firmenich v roce 1939 získal Nobelovu cenu za chemii díky objevu učiněnému při práci na ingrediencích pro vůně – a jmenoval se Leopold Ružička…). Hlavním záměrem vždy je, aby vůně vyvolala u zákazníka niterný prožitek – a také aby byla všestranná, a tak ji bylo možné užít jak v případě tělového spreje, krému, tak i mýdla či vůně pro domácnost apod.
Výsledkem jednoho z globálních trendů se pak v minulosti stala např. i vůně Cozy Vanilla Bourbon, která vznikla díky rostoucí oblibě bourbonové chuti v segmentu alkoholu a také produktů s vůní vanilky. Kreativní tým tak oba nápady spojil a vytvořil tělové mléko s vůní Cozy Vanilla Bourbon. To zároveň navázalo na úspěch produktů Sweet Whisky, které měly jemné aroma stavící na kombinaci vanilky a whisky. Aktuálně pak Bath & Body Works nabízí jak produkty s vůní vanilky, tak i bourbonu – a zrovna ty jsou určeny přímo mužům.
Produkty i pro muže
Ačkoliv Bath & Body Works dlouhodobě cílí na ženy, relativní novinkou je uvedení speciální kategorie výrobků určených pro muže. Právě na tuto oblast se nyní firma začíná soustředit více, takže do budoucna lze čekat, že stávající nabídka se nejspíš ještě rozšíří.
V současné době si muži na pultech Bath & Body Works mohou vybírat pánské sprchové gely 3v1, a to hned ve čtyřech variantách vzhledem k vůni. Kromě zmiňovaného Bourbonu je v nabídce také svěží vůně Ocean, svůdný Mahagony Teakwood a také tajemný Noir (s týmiž vůněmi si lze pak pořídit také kolínské vody, deodoranty ve spreji či tuhé antiperspiranty). Ve všech gelech jsou obsaženy esenciální vonné oleje, takže i běžná sprcha se může proměnit ve skutečný relaxační zážitek. Všechny tyto gely jsou navíc vhodné nejen k mytí těla, ale i vlasů a obličeje, nedílnou součástí je totiž i výtažek z aloe a vitamín E. Gely tak osvěžují, čistí a jedinečně voní (a k dostání jsou také v praktickém cestovním balení).
Kromě gelů 3v1 mohou muži vyzkoušet také 2v1 tělový peeling a mycí gel či čisticí gel na obličej s aloe vera. V nabídce jsou ale také krémy a pleťová mléka k péči o pokožku (obsahují bambucké máslo a kyselinu hyaluronovou, takže zajišťují hloubkovou výživu i hydrataci) a produkty určené na a po holení. Speciální pozornost pak Bath & Body Works zaměřuje i na vousy (a nabízí na ně jak krémy, tak i oleje obohacené o bambucké máslo či kokosový olej a vitamín E). Opomenout nakonec nelze ani produkty určené na vlasový styling. Jednoduše řečeno, byť nová prodejna Bath & Body Works se i při svém otevření mohla „tvářit“ až příliš růžově a žensky, onou „třešničkou na dortu“ nakonec může být právě široký sortiment určený pro muže.
V závěru ale nezáleží na tom, jakého jste pohlaví – a vlastně ani na tom, zda se rozhodnete zakoupit produkty Bath & Body Works online, nebo v kamenné prodejně. Na jejich kvalitě, příjemné vůni a exkluzivním balení to nic nezmění. Na druhou stranu je ale fakt, že osobní konzultace s přítomnými asistentkami prodeje a možnost vše vyzkoušet doslova „na vlastní kůži“ je přidanou hodnotou, která za návštěvu nově otevřené prodejny v pražském Westfieldu nepochybně stojí.