Bath & Body Works, značka, jejíž produkty staví na unikátních vůních, otevřela první prodejnu v Česku. Na své si tu přijdou i muži
[little ads never killed nobody] #spoluprace
Zdroj: Bath & Body Works/Regina Voronina/se svolením

Bath & Body Works, značka, jejíž produkty staví na unikátních vůních, otevřela první prodejnu v Česku. Na své si tu přijdou i muži

Produkty určené k péči o pleť má doma samozřejmě v podstatě každý. Právě na tento segment se zaměřila již ve svých počátcích i značka Bath & Body Works, která původně nabízela svou řadu kosmetických produktů jen v rámci sortimentu amerického oděvního řetězce Express. Zájem byl ale velký, a tak se v roce 1990 otevřely dveře prvního koncept store Bath & Body Works. V průběhu následujícího roku se síť prodejen rozrostla na padesát a o dalších šest let později již firma provozovala 500 prodejen s celkovými tržbami dosahujícími k miliardě dolarů. A od té doby se popularita Bath & Body Works rozšířila napříč světem, svou první českou kamennou pobočku však firma otevřela teprve letos – před pár dny v pražském obchodním centru Westfield Chodov.
Mirka Dobešová Mirka Dobešová Autor
11. 2. 2025

Bath & Body Works poprvé v Česku

Možná jste o Bath & Body Works ještě neslyšeli a s produkty této značky se nesetkali. Jejich nabídka je přitom skutečně široká – zahrnuje sprchové gely, tělová mléka a krémy, parfémované mlhy, ikonické svíčky se třemi knoty, pěnová a gelová mýdla na ruce a vonné difuzéry, ale také bytové vůně, vůně do auta, a dokonce i speciální řadu produktů, díky nimž lze vlastní domácnost proměnit v malé lázně. Aby ne, vždyť základní filozofií Bath & Body Works je vylepšovat psychickou pohodu pomocí jednoduchých rituálů každodenní péče. 

Při příležitosti otevření první české prodejny v pražském OC Westfield Chodov pak byla – vedle prezentace širokého portfolia firmy – premiérově představena nová kolekce vůní Perfect in Pink, a to jako pomyslná třešnička na dortu osobního stylu každého z nás. Faktem přitom je, že právě vůně jsou tím, na čem Bath & Body Works staví, a jsou také důvodem celosvětové obliby produktů této značky.

Vůně s příběhem

Ať už se rozhodnete pro tělové mléko, tělovou mlhu, parfém, svíčku, vůni do bytu či auta, zásadním faktorem je vždy vůně. A za vůněmi, které se všemi produkty Bath & Body Works prolínají, stojí doslova mravenčí práce. Ti, kdo jsou za genezi příslušných produktů zodpovědní, nezřídka čerpají z vlastních prožitků nebo i z globálních trendů, na jejichž základě vyvíjejí nové vůně s využitím znalostí mistrů parfumérského řemesla z tak věhlasných parfumérských domů, jako jsou švýcarský Givaudan či Firmenich (mimochodem, právě jeden z šéfů vývoje Firmenich v roce 1939 získal Nobelovu cenu za chemii díky objevu učiněnému při práci na ingrediencích pro vůně – a jmenoval se Leopold Ružička…). Hlavním záměrem vždy je, aby vůně vyvolala u zákazníka niterný prožitek – a také aby byla všestranná, a tak ji bylo možné užít jak v případě tělového spreje, krému, tak i mýdla či vůně pro domácnost apod.

Tipy redakce

Výsledkem jednoho z globálních trendů se pak v minulosti stala např. i vůně Cozy Vanilla Bourbon, která vznikla díky rostoucí oblibě bourbonové chuti v segmentu alkoholu a také produktů s vůní vanilky. Kreativní tým tak oba nápady spojil a vytvořil tělové mléko s vůní Cozy Vanilla Bourbon. To zároveň navázalo na úspěch produktů Sweet Whisky, které měly jemné aroma stavící na kombinaci vanilky a whisky. Aktuálně pak Bath & Body Works nabízí jak produkty s vůní vanilky, tak i bourbonu – a zrovna ty jsou určeny přímo mužům.

Produkty i pro muže

Ačkoliv Bath & Body Works dlouhodobě cílí na ženy, relativní novinkou je uvedení speciální kategorie výrobků určených pro muže. Právě na tuto oblast se nyní firma začíná soustředit více, takže do budoucna lze čekat, že stávající nabídka se nejspíš ještě rozšíří.

V současné době si muži na pultech Bath & Body Works mohou vybírat pánské sprchové gely 3v1, a to hned ve čtyřech variantách vzhledem k vůni. Kromě zmiňovaného Bourbonu je v nabídce také svěží vůně Ocean, svůdný Mahagony Teakwood a také tajemný Noir (s týmiž vůněmi si lze pak pořídit také kolínské vody, deodoranty ve spreji či tuhé antiperspiranty). Ve všech gelech jsou obsaženy esenciální vonné oleje, takže i běžná sprcha se může proměnit ve skutečný relaxační zážitek. Všechny tyto gely jsou navíc vhodné nejen k mytí těla, ale i vlasů a obličeje, nedílnou součástí je totiž i výtažek z aloe a vitamín E. Gely tak osvěžují, čistí a jedinečně voní (a k dostání jsou také v praktickém cestovním balení).

<Path> Nedaří se vám milovat své tělo v duchu body positivity? Zkuste body neutrality! Neřeší, jak tělo vypadá, ale zda fungujeZdroj: Refinery29.com, Wikipedia.org, Instagram

Kromě gelů 3v1 mohou muži vyzkoušet také 2v1 tělový peeling a mycí gel či čisticí gel na obličej s aloe vera. V nabídce jsou ale také krémy a pleťová mléka k péči o pokožku (obsahují bambucké máslo a kyselinu hyaluronovou, takže zajišťují hloubkovou výživu i hydrataci) a produkty určené na a po holení. Speciální pozornost pak Bath & Body Works zaměřuje i na vousy (a nabízí na ně jak krémy, tak i oleje obohacené o bambucké máslo či kokosový olej a vitamín E). Opomenout nakonec nelze ani produkty určené na vlasový styling. Jednoduše řečeno, byť nová prodejna Bath & Body Works se i při svém otevření mohla „tvářit“ až příliš růžově a žensky, onou „třešničkou na dortu“ nakonec může být právě široký sortiment určený pro muže.

V závěru ale nezáleží na tom, jakého jste pohlaví – a vlastně ani na tom, zda se rozhodnete zakoupit produkty Bath & Body Works online, nebo v kamenné prodejně. Na jejich kvalitě, příjemné vůni a exkluzivním balení to nic nezmění. Na druhou stranu je ale fakt, že osobní konzultace s přítomnými asistentkami prodeje a možnost vše vyzkoušet doslova „na vlastní kůži“ je přidanou hodnotou, která za návštěvu nově otevřené prodejny v pražském Westfieldu nepochybně stojí.

Zdroj: Redakce, bathandbodyworks.cz, edition.cnn.com, forbes.cz

Populární
články

Tomio Okamura si ze spontánní brněnské debaty se skupinou mladých lidí s duhovými vlajkami pořídil video na své sociální sítě
AKTUALITY

„Můj bratr je homosexuál,“ vyprávěl LGBT aktivistům Okamura. „Navrhoval jsem rozšíření partnerství, ale média to schválně umlčela“

Autor: Veronika Košťálková
„Nikdy bych nečekal, že se z běžné návštěvy očního rozjede takové kolečko,“ vypráví muž
LIDÉ

„Nikdy bych nečekal, že se z běžné návštěvy očního rozjede takové kolečko,“ vypráví muž. „Tělo se mi mstí. Nenávist se projeví,“ varuje

Autor: Irena Piloušková
Život v kvantovém světě začal stejně jako u tisíců dalších lidí, tedy zvýšeným zájmem o matematiku a fyziku
LUI BALANCE

„To, čím v životě procházíme, jsou lekce. Když je zvládneme, dosáhneme vnitřní harmonie a nekonečné lásky,“ říká kvantový fyzik Jan Rak

Autor: Michal Černý
Andrew Tate a jemu podobní influenceři jsou nejpopulárnější mezi mladými muži s vysokoškolským vzděláním, kteří finančně nijak nestrádají
TRENDY

6 z 10 mladých můžu ovlivňují „influenceři maskulinity“, varuje nová studie

Autor: Veronika Košťálková
Buranské a nevkusné? Záleží na úhlu pohledu...
STYL

Z „módního pekla“ na výsluní: (Bílé) ponožky do sandálů prý patří a historie to potvrzuje

Autor: Mirka Dobešová
Michaela Mrázková odhalila tajemství léčivého úklidu – méně věcí v domácnosti znamená menší chaos. A to jak doma, tak celkově v životě.
LUI BALANCE

„Zkroťte svou přeplněnou šatní skříň! Tento malý krok může podpořit větší životní změnu,“ říká autorka projektu Léčivý úklid

Autor: Bohdana Rambousková
Umělci začínají otevřeně kritizovat, že pod pódiem pravidelně vidí statický „les“ mobilních telefonů
TRENDY

„Děláte si srandu?!“ Umělci vytýkají generaci Z, že je mizerné publikum. Bude nutné zakázat mobily na koncertech?

Autor: Veronika Košťálková
Eva Kadlecová nově vede česko-slovenskou zmrzlinovou divizi The Magnum Ice Cream Company
LIDÉ

Zmrzlinový boj o rovnost: „Zisk z prodeje příchutě Bohemian Raspberry jde do Mercuryho nadace,“ říká šéfka česko-slovenského zmrzlinového byznysu

Autor: Mirka Dobešová
Observatoře na Roque de Los Muchachos
CESTOVÁNÍ

Jak jsme se na La Palmě „prošli“ po Mléčné dráze a zažili blízké setkání třetího druhu aneb Astroturistika v praxi i pro úplné laiky

Autor: Mirka Dobešová
Volvo XC90 okouzlí stejně jako známý most
STYL

S Volvem XC90 přes ikonický most Öresund aneb Severská preciznost v praxi, bezpečí pro každého a malé nahlédnutí „za oponu“

Autor: Mirka Dobešová

E-Shop