Sociální sítě zaplavilo speciální oblečení, které neušpiníte a nepropotíte

Nesmrdí, nešpiní se, těžko jej propotíte, vyrobeno v ČR ze 100% bavlny a k tomu je neuvěřitelně pohodlné. Sociální sítě zaplavily příspěvky o speciálním oblečení české značky CityZen, kterému podlehly známé i méně známé osobnosti.

„Neuvěřitelně pohodlný materiál. Vyrobeno v ČR. Není vidět pot, snižuje zápach a odolá špíně,“ nemůže si nové prádlo od značky CityZen vynachválit herec Štěpán Tuček, jehož fotka v pohodlných trenkách a triku vzbudila nemalé pozdvižení.

Podobně na tom byl i Josef Havel, který sdílel video, kdy triko české značky polévá vodou a nevsákne se do něj ani kapka. Tímto způsobem chtěl poukázat na to, že na triku nejde vidět pot a velmi lehce odolá skvrnám. Hashtag #trikjevtriku se tak k tomuto triku naprosto dokonale hodí.

Triko a boxerky CityZen si pochvaluje také Dominik, který má na Instagramu profil s názvem „3chlapi_vchalupe“. „Dostal jsem balíček od české značky CityZen k otestování a výsledek? Na jejich produktech by díky silné a rychlé savosti neměl být vidět, ale ani cítit pot. Produkty jsou navíc vyrobeny z prémiové bavlny a šetrné k přírodě. Já se potím extrémně. Převlékat bych se mohl několikrát za den. Obzvlášť, když jdu někam pěšky, protože neumím chodit pomalu. Nebo když nestíhám a jsem ve stresu. Když přijdeme z procházky, kolikrát nemusím ani zvedat ruce a je vidět zpocené podpaží. Bohužel na některých tričkách, paradoxně těch kvalitnějších a dražších, stopy po potu a deodorantu nejdou vyprat ani po použití speciálních přípravků. Triko od CityZen jsem nosil celý den. Při procházce jsem se sice potil, cítil menší pocit vlhka v podpaží, ale sucho! Ani kapka! A navíc triko potem nebylo cítit! Takže za mě skvělé! Funguje to! Myslím, že jako základní vrstva super. Pod košili, nebo na sport. Všichni víme, jak ta umělá sportovní trika například po túře zapáchají,“ dodává v komentáři ke své fotce v triku a boxerkách Dominik.

Nadšení z oblečení značky CityZen neskrýval ani Karel Šlajchrt, který sdílel video, jak na něj jeho přítel Filip Jankovič vylil sklenici s vodou, zatímco se do trika nevsákla ani kapka. „Už párkrát se mi ukázala jejich stránka a nějak se mi nechtělo věřit, že to funguje. Odolné proti špíně, neprosakuje pot, navíc se dobře nosí. Je vidět, že zlaté české ručičky umí,“ dodává v komentáři pod svým příspěvkem.

Pátrali jsme, co stojí za úspěchem značky CityZen a zjistili jsme, že jsou to tři čeští pánové, kamarádi, obyčejní chlapi z Chrudimi, kteří vyvinuli unikátní triko, na kterém není vidět pot, odolá špíně a snižuje zápach. Společně se vydali na trh zaplavený kontejnery laciného textilu z Asie a soudě dle výše zmíněných komentářů, uspěli. Nadšené reakce zákazníků se dokonce přetavily v krásné ocenění Startup roku.

Značka CityZen si rozhodně zaslouží pozornost. Nás opravdu zaujala, proto se na webu LUI.cz v příštích týdnech objeví podrobná recenze jejich trika a spodního prádla a mocné schopnosti a vlastnosti vyzkoušíme na vlastní kůži.

Zdroj: Jan W., Josef H., Štěpán T., Karel Š., Dominik V.