Jarní kampaň Zalando oslavuje progresivní lidi a hodnoty, které vyznávají a které by tu s námi měly být už napořád

Když se objeví video s genderově nekonformními modely a modelkami, rozmanitými typy postav a odvážně kreativními outfity, je jasné, že je to Zalando. Přední evropská online platforma pro módu a životní styl drží svoji výraznou linku i nadále. V březnu představila jarní kampaň Tady s námi napořád, jíž oslavuje progresivní hodnoty a ty, kdo jim zůstávají věrni v každé situaci.

Dívejte, jak jsme krásně jiní

Zalando každou svojí komunikací ukazuje, že to není jen o módě, ale i o tom, jaká osobnost oblečení nosí a jak mu dá vyniknout. Kampaní Tady s námi napořád chce iniciovat diskuzi o základních společenských hodnotách, jako je rozmanitost a přijetí, udržitelnost nebo rovné postavení žen. Chce tak povzbudit lidi po celém světě k tomu, aby otevřeli svou mysl i své srdce v otázkách týkajících se genderových kategorií i přijetí vlastního těla. To jsou témata, která jsou dodnes citlivé a zároveň mohou být i značně výbušná.

Hlavními postavami kampaně spuštěné v první jarní den 21. března jsou skuteční lidé a jimi žité příběhy. Série snímků od berlínského módního fotografa Dana Beleiu vám představí reálné dvojice, které reprezentují různé sdílené hodnoty, na nichž jejich soužití pevně stojí. Každá fotka nese silné sdělení odkazující k dané hodnotě, která má již zůstat tady s námi napořád: inkluze, udržitelnost, přijetí či vzájemná podpora. Kampaň je součástí snah Zalanda přispět k vytvoření světa, v němž je místo opravdu pro každého.

Hybatelé světa ve společném videu

Fotky skutečných párů doplňuje emočně silné video, v němž vystupují světové osobnosti, které pracují na pozitivní změně zajetých pořádků. Uvidíte tanečníka, herce, modela a zároveň bojovníka za diverzitu a inkluzi Luca Bruyera, který neustále zpochybňuje ideály módního průmyslu. Ve videu vystupuje také skateboardista a veřejně vyoutovaný LGBTQIA+ aktivista Yann Horowitz a Yoliswa Mqoco, která prosazuje potizivní přístup k vlastnímu tělu (body positivity). Ve videu hraje skladba vycházející hvězdy britského queer rapu Mista Strange, kterou složil exkluzivně pro tuto kampaň. Rapper se ve videu sám objevuje.

Video natočila nesourodá režisérská dvojice – veterán reklamních a hudebních spotů Terence Neale a mladá režisérka z generace Z Emilie Badenhorst. Dva výrazně odlišné tvůrce Zalando oslovilo záměrně, aby i oni sami byli ztělesněním otevřeného dialogu kampaně.

Zalando myslí nejen na své zákazníky, ale i na zaměstnance

Už od založení v Berlíně v roce 2008 Zalandu záleží nejen na nápaditém oblečení, ale i na hodnotovém propojení s těmi, kdo ho nakupují. „Tato kampaň oslavuje hodnoty, které stojí v samém srdci značky Zalando, a těmi jsou zejména diverzita a inkluze. Právě tyto hodnoty a příběhy skutečných lidí pro nás opravdu hodně znamenají a pomáhají nám navázat vztah s našimi rozmanitými zákazníky,“ říká Barbara Daliri, Vice President Sales & Marketing společnosti Zalando.

„Naše hodnoty jsou podstatné pro to, kým jsme a jak pracujeme: v Zalandu aktivně podporujeme inkluzivní firemní kulturu, která zahrnuje zaměstnance ze 130 zemí světa. V loňském roce jsme zveřejnili zprávu do.BETTER Diversity and Inclusion Report, v níž se zavazujeme ke změnám vůči našim zaměstnancům, partnerům i zákazníkům. Tato jarní kampaň podtrhuje mimo jiné i naši ambici být tím prvním místem, kam se lidé při nákupech módy obrátí,“ dodává Barbara Daliri.

Zdroj: Redakce