Automobilka Toyota v Česku spouští unikátní virtuální showroom

Vývoj technologií jde kupředu a pokud bychom měli polemizovat o něčem pozitivním, co aktuální pandemie koronaviru světu přinesla, je to například ukázka toho, jak lze mnoho každodenních věcí vyřídit online. Lékaři na dálku předepisují léky, úřady umožnily online vyřizovat většinu dokumentů a teď už si nově budete moci na dálku prohlédnout a koupit i osobní automobil.

Prodej auta na dálku? Žádný problém

Jedno je zřejmé, až aktuální vládní opatření skončí a celková krize okolo pandemie koronaviru opadne, svět bude pravděpodobně víc digitální. I lidé, kteří se online světa báli, a zaměstnavatelé, kteří nechtěli svým zaměstnancům umožnit práci z domova, nejspíš trochu změní názor. Zajímavý online projekt nyní v Česku spouští i automobilka Toyota.

SOUTĚŽ: Moderní kuchyň si zaslouží moderní kávovar, vyzkoušejte štěstí a vyhrajte kávovar Siemens EQ.50025. 5. 2020

Máte-li zájem o koupi vozu, můžete absolvovat prohlídku přes unikátní virtuální showroom. V situaci, kdy jsou kamenné showroomy kvůli koronavirové epidemii z nařízení vlády zavřené, bude Toyota vozy prezentovat on-line prostřednictvím svého webu a živého rozhovoru s prodejcem. Na podporu ojedinělého způsobu prezentace svých modelů, který v tuto chvíli žádná další značka nenabízí, spouští on-line informační kampaň.

Jak se do showroomu dostanete?

Virtuální showroom funguje na homepage www.toyota.cz, ale i na stránkách jednotlivých modelů aut. Zákazník se objedná k virtuální prohlídce zvoleného modelu a zároveň si vybere konkrétního prodejce. Do formuláře zadá kontaktní údaje a prodejce se mu nejpozději do 15 minut ozve zpět. Vybraný vůz zákazníkovi odprezentuje prostřednictvím odsouhlasené formy videohovoru a ten jej následně může rovnou objednat, respektive nechat si zaslat konkrétní nabídku.

„Současná situace nás přiměla pružně zareagovat a přijít s novým konceptem, jak rychle a pohodlně uspokojit poptávku po našich vozech. Zájemce o vůz Toyota si jej může za asistence prodejce vybrat z bezpečí svého domova, bezkontaktně a v souladu s aktuálními omezeními vyhlášenými vládou ČR. Bezpečnost, zamezení rizika šíření epidemie a zdraví našich partnerů a zákazníků je v každém případě na prvním místě,“ říká generální ředitel Toyota Central Europe-Czech Martin Peleška.

Servisy fungují ve speciálním režimu

V oblasti servisu a prodeje náhradních dílů fungují autocentra Toyota a Lexus bez omezení, nicméně striktně dodržují limit maximálně dvou osob na jednom místě. Pracovníci autoservisu jsou vybaveni rouškami, dále dodržují vysoký standard hygieny a úkony provádějí v ochranných rukavicích. Před předáním vozu klientovi probíhá také důkladná dezinfekce a čistění, dezinfikovány jsou rovněž klíčky od vozu, které jsou následně vloženy do igelitového sáčku.

Elis Mraz: „Po účasti v Hlasu Československa jsem měla sebevědomí na nule. Lidé si myslí, že známé osobnosti mají snový život. Opak je pravdou“24. 6. 2020

I samotné předání vozu klientovi probíhá bez osobního kontaktu. U některých partnerů je po domluvě s pracovníkem servisu možnost vyzvednutí a doručení vozu zákazníkovi na smluvené místo.

Pro snazší provoz servisu se doporučuje, aby si zákazníci jeho návštěvu nejlépe předem domluvili telefonicky či prostřednictvím formuláře na webových stránkách na konkrétní termín.

Zdroj: Toyota Podpora