Paříž, Berlín, Londýn a Praha – česká metropole se nově může pyšnit jedním z nejluxusnějších butiků značky Rolex

Dojde-li řeč na téma hodinky, pravděpodobně neexistuje nikdo, kdo by neznal značku Rolex. Ostatně – právě Rolex je do jisté míry synonymem pro kvalitní hodinářskou práci a luxusní design. Zatímco domovinou této prestižní značky je Švýcarsko, jeden z jejích největších butiků ve střední a východní Evropě se nachází v Praze. Ten nyní navíc pod taktovkou společnosti Carollinum, jež jej provozuje, prošel rozsáhlou rekonstrukcí a zrcadlí v sobě nejmodernější trendy s prvky luxusní nadčasové elegance, která je pro značku příznačná…

Autor: Redakce / Zdroj: Carollinum / Advertorial / 19. 9. 2019

„Vynikající hodinky“…

Historie značky Rolex sahá až do počátku 20. století a je neodmyslitelně spojena se jménem hodinářského mistra Hanse Wilsdorfa. Právě on je také autorem samotného názvu Rolex, který je údajně odvozen ze slov „horlogerie exuise“, tedy „vynikající hodinky“. A tato charakteristika je – společně s nadčasovostí – hodinkám Rolex vlastní dodnes. Také spojení hodinek Rolex s nejvyšší hodinařinou je namístě. Ačkoliv do trojlístku nejluxusnějších hodinářských značek oficiálně Rolex nepatří, nelze těmto hodinkám upřít vysokou kvalitu zpracování i užitých materiálů a právem vydobyté místo na trhu s prémiovým zbožím.

Firmě patří také mnohá prvenství, již v roce 1910 získala jako první na světě oficiální certifikaci chronometrů na náramkové hodinky a v roce 1924 si nechala patentovat první vodotěsné a prachuvzdorné hodinky s názvem Oyster (Ústřice). Ty se staly obrovským hitem poté, kdy s nimi na ruce britská plavkyně Mercede Gleitze přeplavala kanál La Manche. Inovativní přístup, realizace odvážných vizí, ale také neustálá práce na zdokonalování jsou pro Rolex typické i dnes.  Základní filozofii značky pak v sobě odráží také pražský butik Carollinum Rolex Boutique, který nyní všechny zájemce o poctivou hodinařinu láká do nově zrekonstruovaných prostor.

17. 9. 2019Mamánek: hloupý stereotyp o zhoubném vztahu syna a matky. V čem jsou „maminčini chlapci“ skvělí?

Kvalita a nadčasovost

„Rolex je synonymem kvality a dokonalosti v oboru luxusního zboží. Carollinum Rolex Boutique patří mezi největší v celém středoevropském regionu a pyšní se kromě nového designu i výrazně větším prostorem, díky čemuž poskytuje atraktivní a bezkonkurenčně nejširší nabídku hodinek značky Rolex,“ uvedla v souvislosti se slavnostním otevřením nově zrekonstruovaných prostor v Pařížské ulici majitelka společnosti Carollinum, Tamara Kotvaldová. Návštěvníci se tedy mohou těšit na nejvyšší úroveň kvality i služeb, jež jsou pro Rolex charakteristické.

Odkaz na tradici

Nové prostory přitom nejenže ctí principy kvality a luxusu, ale zároveň neopomínají odkázat na úspěchy značky a také ikonické modely z dílny Rolex, již zmiňované vodotěsné hodinky Oyster nevyjímaje. Právě k nim se vztahuje unikátní smaragdově zelená vodní stěna s motivem vln, zelená pak v rozličných akcentech prostupuje také dalšími designovými prvky v butiku. Neschází však ani lokální přesah, prostřednictvím unikátních prvků tak butik odkazuje také k České republice a Praze, jejíž vizualizace byla do prostor zahrnuta.

Nepřehlédnutelný je také skleněný lustr v přední části butiku. Jedná se o dílo české sklářské společnosti Lasvit a na jeho zhotovení pracovali skláři dlouhých sedm měsíců. Lustr vyrobený na zakázku je podobně impozantní jako celá nabídka Carollinum Rolex butiku, měří totiž 11 metrů a tvoří jej více jak 600 křišťálových prizmat – dlouhých skleněných prvků, které jsou zapuštěny přímo do stropu. I umístěním tohoto lustru do svých prostor se tak pražský butik značky Rolex zařadil po bok dalších světových poboček – Lasvit totiž zhotovoval lustr také pro rozsáhlou provozovnu Rolex v Dubaji.

21. 6. 2019Koktejly pro letošní léto: Domácí suroviny, vinné "spritzy" i míchaná piva!

Společnost Carollinum tedy může být náležitě pyšná na své úspěchy, jelikož podobně velkoryse pojatou prodejnou disponuje Rolex v rámci Evropy kromě Prahu již jen v Paříži, Berlíně a Londýně. Po provedené rekonstrukci se totiž butik rozkládá na ploše 160 metrů čtverečních a nabízí i privátní salonky. Zážitek z nákupu hodinek se díky tomu stane skutečně nezapomenutelným.