Luxusní móda, kterou si oblíbili Tom Cruise i Michael Bublé. Staňte se i vy „na den (módním) králem“

Není móda jako móda – přesně to by bylo možné říci o tvorbě luxusní italské značky Stefano Ricci. Úzká spolupráce s prestižní klientelou je pro ni příznačná a nutno dodat, že jejími velkými příznivci jsou např. Nelson Mandela, Andrea Bocelli, Michael Bublé či Tom Cruise. Navzdory hvězdným zákazníkům se ale Stefano Ricci vyhýbá okázalým prezentacím v rámci módních týdnů a raději volí představení nových kolekcí ve vlastní režii a v přirozeném prostředí. Nejinak tomu bylo i v případě nové kolekce jaro/léto 2020. Ta nese podtitul „Na den králem“…

Autor: Redakce / Zdroj: Stefano Ricci / Advertorial / 5. 2. 2020

Představení kolekce Stefano Ricci na období jaro/léto 2020 se uskutečnilo nedaleko italské Neapole a jeho plánovaný průběh byl dlouho tajen – tak, aby o kolekci neprozradil předem vůbec nic. Aby ne – celá prezentace byla totiž zasazena do paláce Reggia di Caserta, který byl postaven na rozkaz Karla VII., krále neapolského z dynastie Bourbonů. Ten se sice jeho dokončení nedožil (stavba trvala celých 93 let), ale rozhodně za sebou zanechal pompézní historický odkaz. Interiéry z mramoru, dekorace pokryté zlatem, ruční nástěnné malby a přilehlé pozemky o rozloze 120 hektarů – to je rozhodně velmi příznačně prostředí pro prezentaci kolekce odkazující nejen k luxusu, ale i vytříbenému vkusu.

20. 2. 2020Co se pilo za totáče? Pivo se stále drželo na první příčce, nechyběly ani zajímavé koktejly

Kreativní ředitel Filippo Ricci byl palácem natolik okouzlen, že se právě jím nechal v mnohém inspirovat.  „Všude je patrný velký důraz kladený na detaily, ať už jde o mramorové řezy, zlaté zdobné detaily nebo dokonce i úhel, pod kterým se cesty linou ve svém přirozeném okolí,“ uvedl. Důraz na detail, stejně jako přiměřená zdobnost, je Filippovi Riccimu samozřejmě vlastní, klasicky pracuje s jemnými nuancemi luxusu, soustředí se ale také na pocitové vnímání veškerých modelů z produkce rodinné značky.

Barevná paleta zvolená pro kolekci SS2020 pak samozřejmě reflektuje i italský kolorit a přímořskou atmosféru, dominantními jsou tedy barvy, které jsou typické pro slunnou Neapol – jemná slunečnicově žlutá, nebeská modř, bílá a samozřejmě také tmavší odstíny modré. Klasická špičková krejčovina je v jarní a letní kolekci odlehčena díky pozornosti zaměřené na výběr materiálů, mezi nimiž hraje prim hedvábí. Výsledný dojem tak není klasicky formální a „oblekový“.

Jelikož Stefano Ricci klade velký důraz také na prožitek z nošení oblečení, samozřejmostí je pohodlnost a elegance. Přitom nová kolekce SS2020 samozřejmě myslí v jednotlivých kouscích jak na příležitosti neformální, tak i ty vysoce společenské. Neschází tak volnočasové kousky z ultralehkého technického hedvábí doplněné o praktické tenisky, stejně jako luxusní obleky, kožené boty nebo dokonce tzv. Oxfordky z krokodýlí kůže. Naprostou novinkou kolekce je pak představení pánského oblečení společně s „dětskými verzemi“ jednotlivých outfitů. Každý stylový muž – král tak může náležitě na úrovni obléknout i „malého prince“.

23. 12. 2019Jak se z Leonarda DiCapria stal bojovník za klima a lepší zítřky?

Prvotřídní střih a luxusní materiály – přesně tak by bylo možné charakterizovat vše, co pod značkou Stefano Ricci vzniká. Je však třeba zdůraznit, že ačkoliv se jedná o špičkovou módu, tento fakt jí neubírá nic na svěžesti, ale ani mladistvosti. I proto si v rámci kolekce vybere dle vlastního vkusu a stylu skutečně každý. Moderní elegance je totiž všem kouskům z kolekce SS2020 vlastní.  Pokud byste i vy zatoužili stát se (nejen) na den králem, dopřejte si dotek prvotřídního luxusu v podobě zbrusu nových modelů kolekce Stefano Ricci, prohlédnout si je můžete v exkluzivním značkovém butiku přímo na Praze 1.