Luxusní móda, kterou si oblíbili Tom Cruise i Michael Bublé. Staňte se i vy „na den (módním) králem“

Není móda jako móda – přesně to by bylo možné říci o tvorbě luxusní italské značky Stefano Ricci. Úzká spolupráce s prestižní klientelou je pro ni příznačná a nutno dodat, že jejími velkými příznivci jsou např. Nelson Mandela, Andrea Bocelli, Michael Bublé či Tom Cruise. Navzdory hvězdným zákazníkům se ale Stefano Ricci vyhýbá okázalým prezentacím v rámci módních týdnů a raději volí představení nových kolekcí ve vlastní režii a v přirozeném prostředí. Nejinak tomu bylo i v případě nové kolekce jaro/léto 2020. Ta nese podtitul „Na den králem“…

Autor: Redakce / Zdroj: Stefano Ricci / Advertorial / 5. 2. 2020

Představení kolekce Stefano Ricci na období jaro/léto 2020 se uskutečnilo nedaleko italské Neapole a jeho plánovaný průběh byl dlouho tajen – tak, aby o kolekci neprozradil předem vůbec nic. Aby ne – celá prezentace byla totiž zasazena do paláce Reggia di Caserta, který byl postaven na rozkaz Karla VII., krále neapolského z dynastie Bourbonů. Ten se sice jeho dokončení nedožil (stavba trvala celých 93 let), ale rozhodně za sebou zanechal pompézní historický odkaz. Interiéry z mramoru, dekorace pokryté zlatem, ruční nástěnné malby a přilehlé pozemky o rozloze 120 hektarů – to je rozhodně velmi příznačně prostředí pro prezentaci kolekce odkazující nejen k luxusu, ale i vytříbenému vkusu.

23. 3. 2020Babička, děda, starší známí i sousedé – tipy, jak jim skutečně pomoci v době koronaviru

Kreativní ředitel Filippo Ricci byl palácem natolik okouzlen, že se právě jím nechal v mnohém inspirovat.  „Všude je patrný velký důraz kladený na detaily, ať už jde o mramorové řezy, zlaté zdobné detaily nebo dokonce i úhel, pod kterým se cesty linou ve svém přirozeném okolí,“ uvedl. Důraz na detail, stejně jako přiměřená zdobnost, je Filippovi Riccimu samozřejmě vlastní, klasicky pracuje s jemnými nuancemi luxusu, soustředí se ale také na pocitové vnímání veškerých modelů z produkce rodinné značky.

Barevná paleta zvolená pro kolekci SS2020 pak samozřejmě reflektuje i italský kolorit a přímořskou atmosféru, dominantními jsou tedy barvy, které jsou typické pro slunnou Neapol – jemná slunečnicově žlutá, nebeská modř, bílá a samozřejmě také tmavší odstíny modré. Klasická špičková krejčovina je v jarní a letní kolekci odlehčena díky pozornosti zaměřené na výběr materiálů, mezi nimiž hraje prim hedvábí. Výsledný dojem tak není klasicky formální a „oblekový“.

Jelikož Stefano Ricci klade velký důraz také na prožitek z nošení oblečení, samozřejmostí je pohodlnost a elegance. Přitom nová kolekce SS2020 samozřejmě myslí v jednotlivých kouscích jak na příležitosti neformální, tak i ty vysoce společenské. Neschází tak volnočasové kousky z ultralehkého technického hedvábí doplněné o praktické tenisky, stejně jako luxusní obleky, kožené boty nebo dokonce tzv. Oxfordky z krokodýlí kůže. Naprostou novinkou kolekce je pak představení pánského oblečení společně s „dětskými verzemi“ jednotlivých outfitů. Každý stylový muž – král tak může náležitě na úrovni obléknout i „malého prince“.

1. 2. 2020Spojení technologií a fitness aneb Nejmodernější stroje, díky kterým zhubnete a získáte kondici

Prvotřídní střih a luxusní materiály – přesně tak by bylo možné charakterizovat vše, co pod značkou Stefano Ricci vzniká. Je však třeba zdůraznit, že ačkoliv se jedná o špičkovou módu, tento fakt jí neubírá nic na svěžesti, ale ani mladistvosti. I proto si v rámci kolekce vybere dle vlastního vkusu a stylu skutečně každý. Moderní elegance je totiž všem kouskům z kolekce SS2020 vlastní.  Pokud byste i vy zatoužili stát se (nejen) na den králem, dopřejte si dotek prvotřídního luxusu v podobě zbrusu nových modelů kolekce Stefano Ricci, prohlédnout si je můžete v exkluzivním značkovém butiku přímo na Praze 1.