Ikonické tenisky PUMA Mostro jsou zpět! Značka otevřela newyorský týden módy nekonvenční přehlídkou
[little ads never killed nobody] #spoluprace
Zdroj: PUMA / Se svolením

Ikonické tenisky PUMA Mostro jsou zpět! Značka otevřela newyorský týden módy nekonvenční přehlídkou

Adolf a Rudolf Dasslerovi, bratři žijící v malém německém městečku, měli velké sny a pracovní morálku. Jejich nápad, který se postupem času stal životním stylem, byl jedinečný: chtěli vyrábět boty s minimální hmotností určené pro sportovce z celého světa. A to se jim také podařilo. Možná to zní jako pohádka, avšak brzy následoval krutý zásah reality, který bratry rozdělil. Tak začala éra značky Puma, která otevřela 8. února letošního roku newyorský týden módy svou nekonvenční fashion show s názvem "Welcome To The Amazing Mostro Show".
Rozálie Růžičková Rozálie Růžičková Autor
13. 2. 2024

Puma je jednou z předních světových sportovních značek, která navrhuje, vyvíjí a prodává obuv, oblečení a doplňky. Již 75 let neúnavně posouvá sport a kulturu vpřed vytvářením produktů pro nejrychlejší sportovce světa.

Nabízí výkonné a sportem inspirované lifestylové produkty v kategoriích, jako je fotbal, běh, basketbal, golf a motoristický sport, spolupracuje s renomovanými návrháři a značkami, aby přenesla sportovní vlivy do pouliční kultury i módy a distribuuje své výrobky ve více než 120 zemích, přičemž zaměstnává přibližně 20 000 lidí po celém světě.

<Path> 8 tipů, jak chytře nakupovat oblečení. Ušetřete a nemějte výčitkyZdroj: Hynek Toman, Jenny Mustard, Pexels.com

Módní přehlídka "Welcome To The Amazing Mostro Show" měla létající houpačky, ruské kolo i části horské dráhy. Atmosféra historického prostoru newyorské zbrojnice v Park Avenue se proměnila pomocí světel, projekce a dalších vizuálních efektů v doprovodu hudebního vystoupení divadla Eartheater v epické místo hodné oslav návratu ikonických nízkoprofilových tenisek Mostro.

Tipy redakce

Tyto boty, které byly původně uvedeny na trh v roce 1999 a staly se nepopíratelným hitem začátku současného století, odvozují svůj název z italského slova „monstrum“, které popisuje jejich experimentální vzhled čerpající inspiraci ze dvou různých oblastí – elegantních, ale odolných sprintových špiček 60. let a surfařských bot z 80. let. Oslavit jejich znovuzrození přišli i významní hosté jako Emily Ratajkowski, Kyle Kuzma, Becky G nebo GloRilla.

Znovuzavedení Mostro začalo už na podzim roku 2023, kdy se Puma spojila s Ottolinger, berlínskou módní značkou vytvořenou švýcarskými návrháři Christou Bösch a Cosimou Gadient. Jejich společná kolekce, obsahující přepracované verze bot Mostro, měla premiéru v pop-up shopu v Paříži koncem září.

Tyto boty jsou známé svými charakteristickými prvky, jako je typická podrážka s hroty a univerzální zapínání na řemínek. Stylista Alastair McKimm spolu s globálním kreativním ředitelem značky Puma Heiko Desensem představili impozantní výběr zakázkových i komerčních kousků z kolekce AW24, které doplnily hlavní hvězdu přehlídky. Silueta Mostro, která byla v době svého objevení průlomem v zažitých konvencích, je dnes uměleckým dílem. Svou estetikou vyzdvihuje pozici značky Puma stírající hranice mezi sportem, módou a kulturou.

Přehlídka představila i několik exkluzivně vystavených iterací Mostro, například pletenou verzi nad kolena s konstrukcí ponožek a 3D tištěné nízké boty. Většina představených modelů byla monochromatická, v černé nebo bílé barvě – s metalickou stříbrnou, neonově žlutou, levandulovou a dvěma vícebarevnými outfity, které přinesly do kolekce několik kontrastních momentů. Prohlédněte si galerii a sami řekněte, jaký model je váš nejoblíbenější. 

<Path> EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR: 26 otázek pro rappera Lipa: Jak se staví k homofobii, co si myslí o otevřených gayích v hip hopu, jak hodnotí snahu LGBT komunity hájit si svá práva a jak nahlíží na fenomén moderního muže?Zdroj:

Kampaň, jejímž autorem i ztělesněním byl sám kreativní ředitel značky Puma A$AP Rocky a která byla zachycená objektivem fotografa Chrise Maggia v New Yorku, ukazuje Mostro prostřednictvím každodenního života několika jedinečných obyvatel města. Tenisky, jež po 25 letech v kryogenním spánku ožívají a poprvé se objevují ve světle šedé a žluté barvě, byly pečlivě připraveny na svůj dlouho očekávaný návrat.  Kampaň „Mostro“ byla spuštěna na sociálních sítích těsně před přehlídkou.

Zdroj: PUMA, Rozálie Růžičková

Populární
články

E-Shop