Ikonické tenisky PUMA Mostro jsou zpět! Značka otevřela newyorský týden módy nekonvenční přehlídkou
Puma je jednou z předních světových sportovních značek, která navrhuje, vyvíjí a prodává obuv, oblečení a doplňky. Již 75 let neúnavně posouvá sport a kulturu vpřed vytvářením produktů pro nejrychlejší sportovce světa.
Nabízí výkonné a sportem inspirované lifestylové produkty v kategoriích, jako je fotbal, běh, basketbal, golf a motoristický sport, spolupracuje s renomovanými návrháři a značkami, aby přenesla sportovní vlivy do pouliční kultury i módy a distribuuje své výrobky ve více než 120 zemích, přičemž zaměstnává přibližně 20 000 lidí po celém světě.
Módní přehlídka "Welcome To The Amazing Mostro Show" měla létající houpačky, ruské kolo i části horské dráhy. Atmosféra historického prostoru newyorské zbrojnice v Park Avenue se proměnila pomocí světel, projekce a dalších vizuálních efektů v doprovodu hudebního vystoupení divadla Eartheater v epické místo hodné oslav návratu ikonických nízkoprofilových tenisek Mostro.
Tyto boty, které byly původně uvedeny na trh v roce 1999 a staly se nepopíratelným hitem začátku současného století, odvozují svůj název z italského slova „monstrum“, které popisuje jejich experimentální vzhled čerpající inspiraci ze dvou různých oblastí – elegantních, ale odolných sprintových špiček 60. let a surfařských bot z 80. let. Oslavit jejich znovuzrození přišli i významní hosté jako Emily Ratajkowski, Kyle Kuzma, Becky G nebo GloRilla.
Znovuzavedení Mostro začalo už na podzim roku 2023, kdy se Puma spojila s Ottolinger, berlínskou módní značkou vytvořenou švýcarskými návrháři Christou Bösch a Cosimou Gadient. Jejich společná kolekce, obsahující přepracované verze bot Mostro, měla premiéru v pop-up shopu v Paříži koncem září.
Tyto boty jsou známé svými charakteristickými prvky, jako je typická podrážka s hroty a univerzální zapínání na řemínek. Stylista Alastair McKimm spolu s globálním kreativním ředitelem značky Puma Heiko Desensem představili impozantní výběr zakázkových i komerčních kousků z kolekce AW24, které doplnily hlavní hvězdu přehlídky. Silueta Mostro, která byla v době svého objevení průlomem v zažitých konvencích, je dnes uměleckým dílem. Svou estetikou vyzdvihuje pozici značky Puma stírající hranice mezi sportem, módou a kulturou.
Přehlídka představila i několik exkluzivně vystavených iterací Mostro, například pletenou verzi nad kolena s konstrukcí ponožek a 3D tištěné nízké boty. Většina představených modelů byla monochromatická, v černé nebo bílé barvě – s metalickou stříbrnou, neonově žlutou, levandulovou a dvěma vícebarevnými outfity, které přinesly do kolekce několik kontrastních momentů. Prohlédněte si galerii a sami řekněte, jaký model je váš nejoblíbenější.
Kampaň, jejímž autorem i ztělesněním byl sám kreativní ředitel značky Puma A$AP Rocky a která byla zachycená objektivem fotografa Chrise Maggia v New Yorku, ukazuje Mostro prostřednictvím každodenního života několika jedinečných obyvatel města. Tenisky, jež po 25 letech v kryogenním spánku ožívají a poprvé se objevují ve světle šedé a žluté barvě, byly pečlivě připraveny na svůj dlouho očekávaný návrat. Kampaň „Mostro“ byla spuštěna na sociálních sítích těsně před přehlídkou.