Špičkové audio systémy inspirované světem motorů? Právě to je výsledkem spolupráce Bang & Olufsen s Ferrari
[little ads never killed nobody] #spoluprace
Zdroj: Bang & Olufsen/se svolením

Špičkové audio systémy inspirované světem motorů? Právě to je výsledkem spolupráce Bang & Olufsen s Ferrari

Bang & Olufsen ve spojení s ikonou motorsportu – společností Ferrari – představují novou kolekci produktů. Ta podtrhuje výjimečné zpracování hliníku, kterým je dánská luxusní audioznačka proslulá. Kolekce současně oslavuje sdílenou vášeň obou značek pro kvality, jako jsou vyrovnanost, síla a přesnost. Zahrnuje domácí reproduktor Beosound 2, sluchátka Beoplay H95, Beoplay EX a přenosný reproduktor Beosound Explore. Jejich společným prvkem je výrazné červené provedení, které patří k nezaměnitelnému rukopisu značky Ferrari.
Redakce Redakce Autor
4. 9. 2023

Nečekaná spolupráce?

Společnosti Bang & Olufsen se sídlem v dánském Strueru patří již více než půl století mezi ty nejvíce inovativní a odvětví audio a obrazové techniky formuje již od roku 1925. Ferrari sídlící v italském Maranellu pak kontinuálně mění a rozvíjí průmysl automobilový od roku 1947. Více než 150 let inovací obou značek se zúročilo a promítlo do této spolupráce.

„Ze spolupráce máme velkou radost. Při navrhování kolekce jsme měli pocit, že vytváříme něco, co vejde do dějin obou značek,“ říká Bang & Olufsen CEO Kristian Teär. „Spolupráce navazuje na samotný začátek obou společností. Jejich zakladatelé – Enzo Ferrari, Peter Bang a Svend Olufsen – byli vizionáři, kteří definovali svá odvětví tím, že zpochybňovali tehdejší status quo. Jejich odkaz se nese desetiletími a stále obě značky posouvá vpřed,“ dodává.


Kolekce inspirovaná superautem. Zvuk, který je třeba vidět

Christoffer Poulsen, Senior Vice President of Business Development and Strategic Partnerships at Bang & Olufsen vysvětluje, proč kolekce představuje odklon od tradičního přístupu značky: „V klasickém provedení mají naše reproduktory v domovech zákazníků přirozeně zapadnout a vyniknout krásou svého designového zpracování. Tato kolekce je jiná – jedná se o výrazné kousky, které o sobě, podobně jako superauta, dávají vědět. Jsou slyšet i vidět všude, kde se ocitnou.“

<Path> Slovenský návrhář Fero Mikloško o své kolekci pro Dedoles: „V Dedoles jsem se našel. Za spolupráci jsem velmi rád!“Zdroj: Dedoles

Beosound 2 poskytuje 360stupňový domácí zvukový zážitek, který vyplní jakýkoliv prostor. Jeho flexibilní konstrukce umožňuje umístit jej na podlahu, stůl nebo poličku a lze jej snadno přenášet z místnosti do místnosti. Aktivní systém RoomSense a vestavěné senzory přiblížení se snoubí s krásou reproduktoru a jeho inovativní technologií. Vysoce kvalitní hliníkový kužel, v němž je reproduktor umístěn, dodává produktu na celistvém vzhledu a zajišťuje jeho mimořádnou akustiku.

Beoplay H95 jsou vlajkovou lodí značky Bang & Olufsen mezi sluchátky – nabízí nejlepší zvuk a inovativnost ve své třídě. Speciální titanové měniče nově zajistí ještě průraznější zvuk. Pouhým otočením hliníkového kroužku na sluchátku si uživatel může nastavit adaptivní aktivní potlačení hluku. Beoplay H95 jsou zakončena měkkou jehněčí kůží a zaručují 38 hodin nepřetržitého poslechu. Laděna jsou v černém odstínu Ferrari, který je nadčasovou klasikou, a doplněna laserem vyrytým logem obou značek. Titanové mřížky reproduktorů pod sluchátky jsou eloxované v sytě červeném odstínu, který byl zvolen speciálně pro tuto spolupráci.

Beosound Explore je přenosný reproduktor ideální na cesty do přírody. Díky stupni krytí IP67 zajišťujícímu prachotěsnost a vodotěsnost je jako stvořený k tomu, abyste si ho s sebou mohli vzít kamkoliv. Technologie Bluetooth a Fast Pairing (rychlé párování) umožňují poslouchat hudbu jediným kliknutím. Vydrží hrát až 27 hodin. V této kolekci je reproduktor doplněn o laserem vyryté logo vzpínajícího se koně značky Ferrari a nápadnou černou karabinu. Dvouvrstvé tělo reproduktoru je eloxováno červenou a černou barvou, mřížka tak na tmavém pozadí okamžitě vynikne.

Beoplay EX, nejvýkonnější bezdrátová sluchátka Bang & Olufsen (špunty), se pyšní schopností aktivního potlačení šumu a bezkonkurenčním zvukem. Dodávají se s bezdrátovým nabíjecím pouzdrem, které zajišťuje až 20 hodin poslechu na cestách. Díky šesti mikrofonům a inteligentní technologii tvarování paprsku je lze používat stejně dobře k vyřizování pracovních hovorů jako k poslechu hudby.

V případě kolekce Ferrari je na pravém sluchátku umístěno výrazné černé logo s emblémem Ferrari, které je umístěno pod sklem se zrcadlovým finišem vylitým v ikonické červené barvě.

Celá kolekce Ferrari je od 29. 8. 2023 k dostání online na webu www.bangolufsen.com a v nově zrenovovaném flagship storu Bang & Olufsen v Praze (Dušní 10, Praha 1) a současně v showroomu Ferrari Scuderia SF Praha (Čistovická 98, Praha 17).

Zdroj: Bang & Olufsen

Populární
články

Na LGBT+ zaměstnance dopadá nejen diskriminace, ale i nemístné vtipy a poznámky.
AKTUALITY

Nefér jednání, urážky i zábrany dojít si na WC. Bezmála půlka LGBT+ lidí zažívá diskriminaci v práci, Česko si vede lépe než EU27

Autor: Veronika Košťálková
„Čtyři otcovy děti byly po kriminálech. Tenkrát jsem se za všechny strašně styděl,“ říká učitel a trojnásobný tatínek Lukáš
LIDÉ

„Čtyři otcovy děti byly po kriminálech. Tenkrát jsem se za všechny strašně styděl,“ říká učitel a trojnásobný tatínek Lukáš

Autor: Irena Piloušková
Kudy kam?
LUXURY TRAVEL

Karlovarský výletní průvodce pro lenochy s tipem, jak nezabloudit u Bludné a objevit „filmovou lokalitu“

Autor: Redakce
Mladí konzervativci z MotorGenu se obouvají do LGBT+ „propagandy“ už ve svém zakládacím manifestu
AKTUALITY

Na českou scénu přijíždí MotorGen: mladí odpůrci LGBT+ osvěty. Při náboru dělí nováčky do tří kategorií: muž, žena a psychická porucha

Autor: Veronika Košťálková
Recyklační obchody jsou stále oblíbenější, a tak už prvek něčeho nového a neviděného k propagaci dávno nestačí
TRENDY

Udržitelnost v praxi: Navštívili jsme obchod, kde použité věci či květiny mají druhou šanci. Výhodně je zde koupíte i odložíte

Autor: Michal Černý
Potřebují děti bojovat s kruhy pod očima?
TĚLO & MYSL

„Maminko, kup mi make-up a krém proti vráskám,“ dožadují se již 11leté děti. Nový trend je důsledek toho, jak odmítáme stárnutí

Autor: Mirka Dobešová
„Muž, do kterého jsem se zamiloval, byl manipulátor závislý na antidepresivech,“ vzpomíná učitel Lukáš na období coming outu
LIDÉ

„Muž, do kterého jsem se zamiloval, byl manipulátor závislý na antidepresivech,“ vzpomíná učitel Lukáš na období coming outu

Autor: Irena Piloušková
Ojmjakon je nádherné místo, ale pro většinu Evropanů dlouhodobě neobyvatelné
CESTOVÁNÍ

Ojmjakon: Vesnice, kde kvůli extrémním mrazům nefungují mobilní telefony. Zkušenost s ní mají i Češi

Autor: Michal Černý
Jaké jsou ty nejskrytější ženské sexuální fantazie? Na to částečně odpovídá nejnovější literární počin herečky a spisovatelky Gillian Anderson
KULTURA

Hvězda seriálu Akta X Gillian Anderson vydala knihu o ženských sexuálních fantaziích. Popsala v ní i svůj vysněný příběh

Autor: Michal Černý
Jednou z možných příčin zívání může být snaha těla vás opět nakopnout k výkonu
TĚLO & MYSL

Zívání je nakažlivé pro většinu lidí, jen psychopati tomuto reflexu umí odolat. Co za tím vězí?

Autor: Redakce

E-Shop