„Měsíčně si vydělám 250-300 tisíc korun. Většina mých klientů jsou tátové od rodin, kteří vždy toužili mít sex s mužem a já jim přání plním,“ tvrdí Martin (36), který se živí jako luxusní společník
Rozhovor
Zdroj: Adobe Stock
<Path>

„Měsíčně si vydělám 250-300 tisíc korun. Většina mých klientů jsou tátové od rodin, kteří vždy toužili mít sex s mužem a já jim přání plním,“ tvrdí Martin (36), který se živí jako luxusní společník

V aktuální epizodě nejupřímnějšího podcastu v Česku se věnujeme pánskému escortu. Vše samozřejmě velmi slušně, s respektem a důstojností a bez snahy cokoliv soudit. Za mikrofonem usedl 36letý Martin (jméno bylo s ohledem na citlivost tématu změněno), který se živí jako luxusní společník. Dle svých slov si měsíčně vydělá v průměru 250-300 tisíc korun. Jeho profesí je postarat se o fyzické blaho svých klientů. Mezi ně se řadí v převážné většině v zahraničí působící muži, díky čemuž je Martin prakticky neustále na cestách. Pakliže tedy chce pracovat. Jak sám v rozhovoru říká, snaží se pracovat vždy dva týdny v měsíci a zbylý čas věnuje škole, v rámci které se připravuje na své budoucí povolání.
Jakub Starý Jakub Starý Autor
27. 2. 2023

V současné době mu ovšem práci komplikuje vztah se stejně starým Švýcarem, s nímž se nejprve potkal pracovně. Ona pověstná jiskra přeskočila a z ryze pracovní roviny se oba muži přesouvají do té osobní. 

Jak to bude se vztahem dál, jak to má Martin s intimitou v osobním životě, jak se staví k budoucnosti ve svém segmentu, jaké bizarnosti po něm klienti chtějí a mnoho dalšího se dozvíte v aktuální epizodě, kterou najdete také na Apple Podcasts a Spotify Podcasts. 

„Měsíčně si vydělám 250-300 tisíc korun. Většina mých klientů jsou tátové od rodin, kteří vždy toužili mít sex s mužem a já jim přání plním,“ tvrdí Martin (36), který se živí jako luxusní společník
V aktuální epizodě nejupřímnějšího podcastu v Česku se věnujeme pánskému escortu. Vše samozřejmě velmi slušně, s respektem a důstojností a bez snahy cokoliv soudit. Za mikrofonem usedl 36letý Martin, který se živí jako luxusní společník. Dle svých slov si měsíčně vydělá v průměru 250-300 tisíc korun. Jeho profesí je postarat se o fyzické blaho svých klientů. Mezi ně se řadí v převážné většině v zahraničí působící muži, díky čemuž je Martin prakticky neustále na cestách. Pakliže tedy chce pracovat. Jak sám v rozhovoru říká, snaží se pracovat vždy dva týdny v měsíci a zbylý čas věnuje škole, v rámci které se připravuje na své budoucí povolání.
Podcast
00:00
00:00 / 00:00

 

Zdroj: Jakub Starý, anonymní respondent

Populární
články

Světoznámý model a umělec Shaun Ross se na sociální síti rozepsal o svém dávném coming outu v rámci rodiny. Prvním příběhem mnoho sledujících dojal, druhým zase leckoho pobouřil
LIDÉ

„Děda vtipkoval, jestli umím vařit, a máma mi koupila boty značky Dior. Prý ať jsem ten nejlepší gay,“ vzpomíná slavný model na svůj coming out

Autor: Veronika Košťálková
Takzvané „momfluencerky“ se pouštějí na tenký led – z pohledu mnohých narušují soukromí vlastních potomků, a ještě monetizují jejich dětství. Samy matky-influencerky ale argumentují tím, že vydělané peníze spoří dětem na jejich budoucnost
LIDÉ

„Až děti uvidí, kolik peněz mají na účtu, nebudou se na mě zlobit,“ tvrdí úspěšná „momfluencerka“. Sdílením jejich dětství vydělává statisíce

Autor: Veronika Košťálková
Mnohé studie i mediální titulky líčí generaci Z jako „kutilsky neschopnou“. Často ale zapomínají na fakt, že pronajímatelé DIY projektům příliš nefandí – a s vlastním bydlením to mají „sněhové vločky“ těžší než generace jejich rodičů
LIDÉ

Každá pátá „sněhová vločka“ se bojí vyměnit žárovku. Důvody, proč generace Z radši volá na pomoc řemeslníky, vás pobaví i rozesmutní

Autor: Veronika Košťálková
I když spal dvanáct hodin denně, stále byl vyčerpaný a nešťastný
LIDÉ

„Na vyhoření je nejhorší, že vám ho lidi nevěří,“ vypráví Daniel o dnech na dně. „U mě to odstartoval coming out,“ dodává

Autor: Irena Piloušková
Volvo XC90 okouzlí stejně jako známý most
STYL

S Volvem XC90 přes ikonický most Öresund aneb Severská preciznost v praxi, bezpečí pro každého a malé nahlédnutí „za oponu“

Autor: Mirka Dobešová
Javorina dbá na využití přírodních materiálů a také udržitelnost
Living 2/24

Revoluce v domácím fitness: „Naši zákazníci častěji pracují a aktivně žijí v domácím prostředí,” vysvětluje obchodní ředitelka Javorina GYM

Autor: Redakce LUI
Stylové Volvo XC40
CESTOVÁNÍ

Na velikosti záleží – zejména když jde o vůz a jeho úložný prostor. Mild-hybridní Volvo XC40 ale zvládne i rodinný výlet do hor naprosto hravě

Autor: Redakce LUI
Ketamin, původně vyvinutý jako anestetikum, se v posledních letech dostává do popředí jako kontroverzní nástroj pro léčbu deprese
TĚLO & MYSL

„Bral jsem 3 gramy za noc“: Proč muži používají ketamin k léčbě deprese

Autor: Michal Černý
Daniel Krutý, zakladatel politické strany Hnutí Generace
LIDÉ

„LGBT lidé jsou součást společnosti, nemám v plánu házet je v jakémkoliv ohledu přes palubu,“ říká Daniel Krutý, zakladatel Hnutí Generace

Autor: Michal Černý
Nadnárodní firmy, které dříve ochotně slavily tzv. „pride month“ a otevřeně podporovaly LGBT+ menšinu, v důsledku změny politického klimatu „převlékají kabáty“
AKTUALITY

Přistiženy při pinkwashingu? Obří firmy ukazují LGBT+ lidem záda, duhové škrty dělá McDonald’s, Amazon i Meta

Autor: Veronika Košťálková

E-Shop