Máte účet na Instagramu a sledují vás alespoň 3 tisíce lidí? Přihlaste se do nového projektu LUI a staňte se influencerem

Sociální sítě jsou marketingovým nástrojem dnešní doby a z influencerů se staly „celebrity“ s poměrně masivním vlivem. Ovšem člověk nutně nemusí být Beyoncé či Leoš Mareš, aby mohl prostřednictvím Facebooku či Instagramu ovlivňovat druhé. Do nového projektu LUI tedy hledáme uživatele sociálních sítí, kteří by se chtěli zapojit do nově připravované LUI kampaně. Jedinou podmínkou je mít alespoň 3 000 sledujících…

Stát se influencerem samozřejmě není nic snadného – minimálně pokud člověk není globální celebritou. Ovšem vše má svá úskalí – ačkoliv mnohé známé tváře mohou své sledující počítat v milionech či statisících, ještě to neznamená, že sdílený obsah má dosah ve stejném rozsahu. Ba naopak – nezřídka totiž platí, že uživatelé sociálních sítí s menším okruhem sledujících s nimi mají mnohem bližší vztah a také vyšší míru tzv. zapojení.  Není tedy divu, že vznikla i určitá „klasifikace“ influencerů od těch nejmenších (nano influenceři) až po ty největší (mega influenceři). Ačkoliv konkrétní počty sledujících, jež se k jednotlivým kategoriím pojí, docela variují, v základu platí, že již lidé s pár tisícovkami fanoušků na ně mohou různým způsobem působit. A přesně ty nyní hledáme.

Staňte se influencery s LUI

Být influencerem obnáší určitou zdatnost a schopnosti, ani tisíce sledujících však člověku automaticky nezajistí komerční spolupráce. A právě od toho je tu nový projekt LUI, díky němuž ti, kdo se zapojí, získají unikátní možnost spolupracovat na řadě zajímavých kampaní. Pokud tedy naplňujete základní podmínku a na instagramovém profilu vás sledují minimálně tři tisíce lidí, ozvěte se (a pošlete link na váš profil) na redakce@lui.cz, kde také získáte další informace. Těšíme se na spolupráci!