„Single? Pojď na rande s Markem!“ Muž, který neuspěl na seznamkách, se nabízí na reklamní ploše

Dnes, kdy se svět seznamování smrsknul především na rozličné mobilní aplikace, by se mohlo zdát, že nalezení toho/té pravé/ho je dílem okamžiku (a pár kliknutí). Jenže opak je pravdou. A tak se single muž, kterému se při seznamování nedařilo, rozhodl zvolit radikálnější způsob než jen klasickou inzerci. „Nabízí“ se na billboardu.

Autor: Mirka Dobešová / Zdroj: bbc.co.uk, independent.co.uk / 10. 2. 2020

Tinder, Grindr, iBoys…seznamovacích platforem dnes existuje nespočet. Bohužel však rozhodně nejsou zárukou úspěchu, ba naopak, mnozí po několika neúspěšných schůzkách nezřídka propadají depresi a frustraci z nemožnosti najít partnera/ku. Podobně na tom byl také Mark Rofe z Británie, který se rozhodl jít s kůží na trh. Doslova. Na billboard na jedné z rušných ulic Manchesteru nechal umístit vlastní inzerát skutečně nebývalých rozměrů. Sám Mark je na něm (v nadživotní velikosti) zachycen, jak leží na boku a pod ním je výzva pro všechny, kdo by měli zájem jít s ním na rande. „Single? Pojď na schůzku s Markem. Možná je toto znamení, na které čekáš,“ hlásá. Pro potenciální zájemce/kyně je pak na billboardu uvedena také adresa vedoucí na web, který obsahuje více informací o Markovi. Jeho sloganem pak je „jeden muž, jeden billboard, jedna mise.“

1. 2. 2020Pivní budoucnost: konopná piva. Osvěží, stimulují, na omámení ale zapomeňte

Na webu pak Mark uvádí další doplňující informace o své osobě, všichni se tak dozví, že je mu 30, pracuje v marketingu, měří 183 cm a zájemkyně s nadsázkou láká také na informaci, že v životě políbil již minimálně tři ženy. A teď by rád našel i nějakou čtvrtou.

Pro seznámení prostřednictvím billboardu se Mark rozhodl proto, že všichni jeho přátelé jsou již „spárovaní“. Jemu se ale nalezení protějšku stále nedaří. „Vyzkoušel jsem seznamovací aplikace, ale prostě mi nevyhovovaly, proto jsem se pokusil najít jinou cestu, jak potenciální partnerky zaujmout,“ tvrdí. Samotná myšlenka na využití billboardu pak dle Markových slov vznikla v hospodě při posezení s přáteli. „Povídal jsem si s kamarádem a popisoval mu, jak se potýkám se všemi těmi seznamkami. Také jsem žertoval, že bych se měl asi začít prodávat na billboardu,“ uvedl Mark v rozhovoru pro britskou BBC. „Nejdříve jsme se tomu všichni smáli, ale nakonec mi došlo, že je to docela dobrý nápad,“ uzavírá s tím, že mu hledání partnerky skrze billboard připadá docela vtipné, a tak snad konečně najde tu pravou (s náležitým smyslem pro humor, ten totiž Markovi dle webu rozhodně neschází).

16. 1. 2020Opice jako řidiči a lety na Pluto aneb Předpovědi pro rok 2020, které se našim předkům moc nepovedly

A kolik taková legrace vůbec stojí? Umístění seznamovací inzerce na billboard o rozměru 3x6 metrů přišlo Marka na 425 liber, tedy v přepočtu na necelých 13 000 korun. A to za nalezení pravé lásky jistě není moc. I s ohledem na to, že na Markův billboard již reagovalo více jak dva tisíce lidí (a pozor, Mark zabodoval i u mužů…o ty ale dle vlastních slov nemá zájem) se zdá, že seznamovací úspěch je na dosah. Třeba Valentýna již Mark bude moci oslavit ve dvou - a kdyby ne, je připraven situaci řešit. Pořádá totiž finanční sbírku, kterou má v plánu využít na zaplacení dalších reklamních ploch napříč Velkou Británií...