Legendární vůně Montblanc se vrací v nové svěží podobě a potěší nejen milovníky modré
[little ads never killed nobody] #spoluprace
Zdroj: Glamour Distribuce/se svolením

Legendární vůně Montblanc se vrací v nové svěží podobě a potěší nejen milovníky modré

Zahalit se do omamné vůně, která potěší smysly, je rituálem, který dokáže zpříjemnit den nejen nám, ale i všem kolem. Výběr toho pravého parfému je alchymií, a když se podaří najít ten dokonalý, mnohdy máme tendenci u něj zůstat a nezkoušet nic nového. To by ale chyba. Nabídka pánských vůní se totiž rozrostla o přírůstek, který stojí za pozornost. Ikonická a nejprodávanější řada parfémů Legend luxusní značky Montblanc se pyšní novinkou Legend Blue, která zaujme nejen milovníky modré barvy.
Kateřina Kučerová Autor
26. 4. 2024

Legenda, která opět přepisuje pravidla

Německé značce dal jméno nejvyšší vrcholek Alp a Montblanc už více než sto let dokazuje, že se nebojí mířit k závratným výšinám, tam, kam se jiní neodváží. Trojice zakladatelů dnes již legendární značky luxusních psacích potřeb vstoupila na trh v roce 1906 a hned se postarala o senzaci. Montblanc totiž jako první v dějinách nabídl zákazníkům plnicí pero a způsobil tak revoluci v kultuře psaní. Do té doby se totiž pero muselo namáčet do inkoustu v kalamáři a to bylo zejména na cestách značně nepraktické. Pro Montblanc však nebyla důležitá jen funkčnost převratného vynálezu. Německá značka si od samotného počátku své existence zakládá na excelentním řemeslném zpracování v jedinečné kvalitě. Díky tomu se Montblanc velmi rychle etabloval na trhu. Jen u luxusních psacích potřeb ale nezůstal a své odvážné nápady proměňuje do mistrovských děl v podobě hodinek, brýlí nebo třeba parfémů.

Montblanc proslul tím, že se nebojí překonávat sám sebe, posunovat hranice inovací a s chutí tvořit nová pravidla. A důkazem je i novinka v ikonické řadě parfémů Legend, která zdůrazňuje odlišnou stránku muže – jeho jemnou sílu, vnitřní energii, pokoru, klid. Muže, který svou sebejistotu nepotřebuje dávat najevo silou, protože si je moc dobře vědom toho, že dokáže čelit všem překážkám, posouvat se vpřed a jít si za svými sny. A jakou vůní se takový muž zahalí? Moderní, ale zároveň nadčasovou, elegantní a přitom výraznou, tedy přesně takovou, jakou je Legend Blue. A jak tedy přesně voní?

Elegantní, mužná, svěží… Zkrátka vůně moderního muže

Legend Blue je svěží dřevitou aromatickou vůní, kterou otevírá máta a levandule. Máta se tak hned v prvním okamžiku postará o svěžest, zatímco levandule je složkou ztělesňující klid a harmonické naladění našich smyslů, kterým je pověstná. Poté se odhalí dřevité srdce z cedru a santálového dřeva, aby v závěru zanechal vytrvalou vonnou stopu ambroxan, tedy vůně z rodiny ambry, společně s mechovými tóny. Novinka tak zůstává věrná pověsti parfému pro muže, kteří se nebojí sladších tónů a tedy ani extravagance.

Tipy redakce

Nová legenda inspirovaná modrou barvou

Už samotným jménem Legend Blue naznačuje, že se ikonický parfém vrací v nové podobě, kde se vše točí kolem modré. Ostatně modrá barva se tvorbou německé značky Montblanc vine jako nepřehlédnutelná linka a ne náhodou. Modrá je totiž barvou klidu, stability, moudrosti, ale také v sobě nese svobodu, symbolizuje důvěru a věrnost. Je to barva vody a vzduchu a je nejčastější barvou připisovanou bohům. Nemusíme psychologii barev věřit, ale průzračně modrému moři nebo nekonečné modři oblohy odolá jen málokdo. Modrá barva má v sobě zkrátka sílu a síla jít si za svými sny je právě tím, co ikonická řada parfémů Legend ztělesňuje. A promítá se nejen do samotného parfému, ale i jeho flakonu.

Legend Blue je šperkem uvnitř i navenek

Novinka mezi pánskými parfémy se hrdě hlásí ke svým kořenům, tedy řadě Legend. Flakon se tak stále pyšní ikonickým zaobleným tvarem i originálním designem. Zároveň je ale ztělesněním touhy po inovacích. Vůbec poprvé totiž tekutinu uvnitř odhaluje skrze průhledné sklo. To je samozřejmě modré a v kombinaci se stříbrným hrdlem se stará o elegantní moderní vzhled.

Pravé znalce a milovníky vytříbených psacích potřeb Montblanc navíc potěší i odkaz na jednu z dalších legend, řadu luxusních psacích per Meisterstück. Najdeme ji na uzávěru flakonu v podobě dvou prstenců, které uzávěr zdobí společně s černým vyrytým nápisem Montblanc. Řada plnicích per Meisterstück do posledního detailu naplňuje svůj název a to už od prvního zástupce, který hamburská značka představila v roce 1924. Od té doby se odborníci předhánějí v tom, jakými superlativy pera z řady Meisterstück ověnčí. Většina z nich je totiž považuje za nejlepší plnicí pero všech dob a za pravdu jim dávají i pyšní majitelé z řad těch nejmocnějších, jako byla královna Alžběta II., Barack Obama nebo jeho předchůdce v úřadu prezidenta Spojených států amerických George W. Bush. Smlouvy na hollywoodské trháky s pery z řady Meisterstück podepisuje Johny Depp a v oblibě ho má třeba i Dustin Hoffman. Ti všichni propadli kouzlu psacích potřeb Montblanc, které se stejně jako jeho ostatní produkty, vyznačují precizním provedením, promyšleností do nejmenších detailů a jedinečným designem.

Tím ale výčet slavných jmen spojených se značkou Montblanc nekončí. Od roku 2022 je ambasadorem hamburské legendy ve světě psacích potřeb, hodinek, kožených výrobků i parfémů Zinédine Zidane.

<Path> Legendární vůně Montblanc se vrací v nové svěží podobě a potěší nejen milovníky modréZdroj: Glamour Distribuce

Tváří legendy je legenda

Zinédine Zidane – tohle jméno znají i ti, kteří se o fotbal vůbec nezajímají a Montblanc si tak nemohl pro své dokonalé produkty vybrat lépe. Zidane je totiž opravdu legendou. Dnes uznávaný trenér je považován za jednoho z největších fotbalistů všech dob. Ti, které nechávaly ledově klidné jeho výkony záložníka na hřišti, nenechávalo v klidu jeho charisma a přitažlivý vzhled. Francouzský fotbalista si dokázal získat srdce mužů i žen a zasloužil se o to i svou skromností, odhodlaností a pracovitostí. To vše ho dovedlo až k tomu, že je pro mnohé skutečnou legendou. A právě takové osobnosti jsou inspirací pro parfuméry Montblancu, kteří jejich vášeň, odhodlání a sebejistotu ztělesňují do vůní jako je Legend Blue.

Zdroj: Glamour Distribuce

Populární
články

Některé mučicí nástroje se dochovaly dodnes
LIDÉ

Hrozivé sexuální mučení praktikované v minulosti se týkalo především žen a gayů. Jak si naši předci představovali správné „tresty“?

Autor: Mirka Dobešová
Mít v 90 letech svůj první veřejný coming není jednoduché, ale Kenneth Felts svůj strach překonal a změnil tím zbytek svého života
LIDÉ

V 90 letech se rozhodl pro veřejný coming out a změnil tím zbytek svého života. Příběh Kennetha Feltse inspiruje tisíce lidí po celém světě

Autor: Michal Černý
Je-li čištění intenzivní, může pastu i nahradit
TĚLO & MYSL

Je zubní pasta pro zdraví chrupu nezbytná? Podle odborníků ne – a vznikla jen kvůli zisku výrobců. Zdravé zuby lze zajistit i jinak

Autor: Mirka Dobešová
Vaše dovolená nemusí být jen o vyhledávání památek, ale i neobvyklých sexuálních zážitcích
HOT!

Sexuální turistika: Spojte potěšení z cestování s prohlubováním své intimity. Které světové destinace jsou ty nejoblíbenější?

Autor: Michal Černý
Pokud se budou pozitivní výsledky klinických testů opakovat, mohou se muži těšit na své „antikoncepční Eldorádo“
TĚLO & MYSL

Zapomeňte na kondomy či vasektomii, vědci přichází s revolučním řešením. Antikoncepční gel pro muže se na trh dostane za pár let

Autor: Michal Černý
Vzhledem k tomu, že výstup na horu i pohyb v jejím okolí je je zakázán, moc fotek odtamtud neexistuje
CESTOVÁNÍ

Poznejte Gangkhar Puensum, nejvyšší nezdolanou horu na světě, na kterou již 30 let platí zákaz vstupu

Autor: Michal Černý
Je tohle podoba domů budoucnosti?
LIVING

Změna klimatu žádá změnu bydlení. Plovoucí domy, které odolají záplavám i tajfunu, již slouží jako inspirace architektů napříč světem

Autor: Mirka Dobešová
Krása Dolomit láká na idylickou glamsport dovolenou
LUXURY TRAVEL

Nový trend „glamsport“ láká na spojení aktivní dovolené s luxusem. Vyzkoušet jej můžete třeba s kolem v italských Dolomitech

Autor: Redakce
Emerald Kaia se vydá na první plavbu v dubnu 2026
LUXURY TRAVEL

Nahlédněte za oponu luxusního cestování. Jak probíhá plavba jednou z nejexkluzivnějších jachet současnosti?

Autor: Redakce
Součástí vzrušení může být i dominantní postavení muže, kderý kompliment „uděluje“
HOT!

„Miliony žen“ mají v posteli úchylku, o které většina mužů ani netuší. Provazy ani důtky k tomu přitom nejsou potřeba

Autor: Martin Lyko

E-Shop