Legendární vůně Montblanc se vrací v nové svěží podobě a potěší nejen milovníky modré
[little ads never killed nobody] #spoluprace
Zdroj: Glamour Distribuce/se svolením

Legendární vůně Montblanc se vrací v nové svěží podobě a potěší nejen milovníky modré

Zahalit se do omamné vůně, která potěší smysly, je rituálem, který dokáže zpříjemnit den nejen nám, ale i všem kolem. Výběr toho pravého parfému je alchymií, a když se podaří najít ten dokonalý, mnohdy máme tendenci u něj zůstat a nezkoušet nic nového. To by ale chyba. Nabídka pánských vůní se totiž rozrostla o přírůstek, který stojí za pozornost. Ikonická a nejprodávanější řada parfémů Legend luxusní značky Montblanc se pyšní novinkou Legend Blue, která zaujme nejen milovníky modré barvy.
Kateřina Kučerová Autor
26. 4. 2024

Legenda, která opět přepisuje pravidla

Německé značce dal jméno nejvyšší vrcholek Alp a Montblanc už více než sto let dokazuje, že se nebojí mířit k závratným výšinám, tam, kam se jiní neodváží. Trojice zakladatelů dnes již legendární značky luxusních psacích potřeb vstoupila na trh v roce 1906 a hned se postarala o senzaci. Montblanc totiž jako první v dějinách nabídl zákazníkům plnicí pero a způsobil tak revoluci v kultuře psaní. Do té doby se totiž pero muselo namáčet do inkoustu v kalamáři a to bylo zejména na cestách značně nepraktické. Pro Montblanc však nebyla důležitá jen funkčnost převratného vynálezu. Německá značka si od samotného počátku své existence zakládá na excelentním řemeslném zpracování v jedinečné kvalitě. Díky tomu se Montblanc velmi rychle etabloval na trhu. Jen u luxusních psacích potřeb ale nezůstal a své odvážné nápady proměňuje do mistrovských děl v podobě hodinek, brýlí nebo třeba parfémů.

Montblanc proslul tím, že se nebojí překonávat sám sebe, posunovat hranice inovací a s chutí tvořit nová pravidla. A důkazem je i novinka v ikonické řadě parfémů Legend, která zdůrazňuje odlišnou stránku muže – jeho jemnou sílu, vnitřní energii, pokoru, klid. Muže, který svou sebejistotu nepotřebuje dávat najevo silou, protože si je moc dobře vědom toho, že dokáže čelit všem překážkám, posouvat se vpřed a jít si za svými sny. A jakou vůní se takový muž zahalí? Moderní, ale zároveň nadčasovou, elegantní a přitom výraznou, tedy přesně takovou, jakou je Legend Blue. A jak tedy přesně voní?

Elegantní, mužná, svěží… Zkrátka vůně moderního muže

Legend Blue je svěží dřevitou aromatickou vůní, kterou otevírá máta a levandule. Máta se tak hned v prvním okamžiku postará o svěžest, zatímco levandule je složkou ztělesňující klid a harmonické naladění našich smyslů, kterým je pověstná. Poté se odhalí dřevité srdce z cedru a santálového dřeva, aby v závěru zanechal vytrvalou vonnou stopu ambroxan, tedy vůně z rodiny ambry, společně s mechovými tóny. Novinka tak zůstává věrná pověsti parfému pro muže, kteří se nebojí sladších tónů a tedy ani extravagance.

Tipy redakce

Nová legenda inspirovaná modrou barvou

Už samotným jménem Legend Blue naznačuje, že se ikonický parfém vrací v nové podobě, kde se vše točí kolem modré. Ostatně modrá barva se tvorbou německé značky Montblanc vine jako nepřehlédnutelná linka a ne náhodou. Modrá je totiž barvou klidu, stability, moudrosti, ale také v sobě nese svobodu, symbolizuje důvěru a věrnost. Je to barva vody a vzduchu a je nejčastější barvou připisovanou bohům. Nemusíme psychologii barev věřit, ale průzračně modrému moři nebo nekonečné modři oblohy odolá jen málokdo. Modrá barva má v sobě zkrátka sílu a síla jít si za svými sny je právě tím, co ikonická řada parfémů Legend ztělesňuje. A promítá se nejen do samotného parfému, ale i jeho flakonu.

Legend Blue je šperkem uvnitř i navenek

Novinka mezi pánskými parfémy se hrdě hlásí ke svým kořenům, tedy řadě Legend. Flakon se tak stále pyšní ikonickým zaobleným tvarem i originálním designem. Zároveň je ale ztělesněním touhy po inovacích. Vůbec poprvé totiž tekutinu uvnitř odhaluje skrze průhledné sklo. To je samozřejmě modré a v kombinaci se stříbrným hrdlem se stará o elegantní moderní vzhled.

Pravé znalce a milovníky vytříbených psacích potřeb Montblanc navíc potěší i odkaz na jednu z dalších legend, řadu luxusních psacích per Meisterstück. Najdeme ji na uzávěru flakonu v podobě dvou prstenců, které uzávěr zdobí společně s černým vyrytým nápisem Montblanc. Řada plnicích per Meisterstück do posledního detailu naplňuje svůj název a to už od prvního zástupce, který hamburská značka představila v roce 1924. Od té doby se odborníci předhánějí v tom, jakými superlativy pera z řady Meisterstück ověnčí. Většina z nich je totiž považuje za nejlepší plnicí pero všech dob a za pravdu jim dávají i pyšní majitelé z řad těch nejmocnějších, jako byla královna Alžběta II., Barack Obama nebo jeho předchůdce v úřadu prezidenta Spojených států amerických George W. Bush. Smlouvy na hollywoodské trháky s pery z řady Meisterstück podepisuje Johny Depp a v oblibě ho má třeba i Dustin Hoffman. Ti všichni propadli kouzlu psacích potřeb Montblanc, které se stejně jako jeho ostatní produkty, vyznačují precizním provedením, promyšleností do nejmenších detailů a jedinečným designem.

Tím ale výčet slavných jmen spojených se značkou Montblanc nekončí. Od roku 2022 je ambasadorem hamburské legendy ve světě psacích potřeb, hodinek, kožených výrobků i parfémů Zinédine Zidane.

<Path> PRŮVODCE: Vyzkoušeli jsme pro vás nejžhavější a sexy parfémy! Summer edice, které musíte vyzkoušet!Zdroj:

Tváří legendy je legenda

Zinédine Zidane – tohle jméno znají i ti, kteří se o fotbal vůbec nezajímají a Montblanc si tak nemohl pro své dokonalé produkty vybrat lépe. Zidane je totiž opravdu legendou. Dnes uznávaný trenér je považován za jednoho z největších fotbalistů všech dob. Ti, které nechávaly ledově klidné jeho výkony záložníka na hřišti, nenechávalo v klidu jeho charisma a přitažlivý vzhled. Francouzský fotbalista si dokázal získat srdce mužů i žen a zasloužil se o to i svou skromností, odhodlaností a pracovitostí. To vše ho dovedlo až k tomu, že je pro mnohé skutečnou legendou. A právě takové osobnosti jsou inspirací pro parfuméry Montblancu, kteří jejich vášeň, odhodlání a sebejistotu ztělesňují do vůní jako je Legend Blue.

Zdroj: Glamour Distribuce

Populární
články

Užívání testosteronu ovlivňuje i psychiku
TĚLO & MYSL

„Vidím Bambiho a brečím – Jako by mi bylo znovu 12, všechno je nanic“: I takové mohou být vedlejší účinky užívání testosteronu

Autor: Mirka Dobešová
Sezení při močení má pozitivní účinky na zdraví i hygienu
TĚLO & MYSL

Při močení si raději sedněte, doporučují lékaři mužům. Aneb proč není tato mužská „výhoda“ záviděníhodná

Autor: Mirka Dobešová
Těžko říci, zda změnit přátelství v přátelství se sexem, je zrovna výhra
LIDÉ

Je „přátelství s výhodami“ skutečně výhodné? Podle odborníků nejsou nezávazné vztahy pro každého a často končí špatně

Autor: Mirka Dobešová
Užívá si, že nemusí nervózně čekat u telefonu, oba preferují aktivní udržování neustálého kontaktu
LIDÉ

„Potřebujeme vidět a slyšet, že nás ten druhý taky chce,“ říká v rozhovoru o lásce muž, který roky bojoval s ghostingem

Autor: Irena Piloušková
Josef Šálek je doslova ztělesněním toho, že když se pro něco skutečně rozhodnete, můžete dokázat „nemožné“
LIDÉ

„Člověk dokáže úplně cokoliv, když se pro to rozhodne a přestane pochybovat,“ říká Josef Šálek, pokořitel několika světových rekordů

Autor: Michal Černý
Štěpán Ježek alias DJ Tokátko a Matyáš Sichrovský – duo, které se posledních několik měsíců snaží dát Radosti FX novou tvář
KULTURA

„Aby k nám lidi chodili jen proto, že jde o Radost, to je musíme zase naučit. Tentokrát chceme jít spíše komunitní cestou,“ shodují se majitel hudebního klubu Radost FX Matyáš Sichrovský a produkční Štěpán Ježek

Autor: Michal Černý
Ikonické boty, které se pro mnohé staly životním stylem
STYL

Měsíc hrdosti je vždy bohatý na nové kolekce, ani výrobce ikonických tenisek letos nezahálel

Autor: Michal Černý
Mladí LGBTQ+ lidé mají ve spojení s klimatickou změnou z více než poloviny vážné obavy o svoji budoucnost, často i oprávněně
AKTUALITY

Mladí LGBTQ+ lidé se o klima bojí víc než hetero většina, čelí proto i depresím. Klimatická změna totiž vystaví komunitu větším rizikům

Autor: Michal Černý
Zbiroh je krásné malé městečko vzniklé už ve 13. století. I díky Jamisonovi Youngovi má opět šanci vejít do většího povědomí celé republiky
LIDÉ

Australan spravuje bývalou vlakovou stanici ve Zbirohu. Chce z ní vytvořit velkolepé regionální kulturní centrum

Autor: Michal Černý
Jaroslav Reich Lorman
LIDÉ

„Starší LGBTQ+ lidé jednoduše nejsou tolik vidět, ne že by nebyli,“ myslí si ředitel organizace ŽIVOT 90

Autor: Mirka Dobešová

E-Shop