Legendární vůně Montblanc se vrací v nové svěží podobě a potěší nejen milovníky modré
[little ads never killed nobody] #spoluprace
Zdroj: Glamour Distribuce/se svolením

Legendární vůně Montblanc se vrací v nové svěží podobě a potěší nejen milovníky modré

Zahalit se do omamné vůně, která potěší smysly, je rituálem, který dokáže zpříjemnit den nejen nám, ale i všem kolem. Výběr toho pravého parfému je alchymií, a když se podaří najít ten dokonalý, mnohdy máme tendenci u něj zůstat a nezkoušet nic nového. To by ale chyba. Nabídka pánských vůní se totiž rozrostla o přírůstek, který stojí za pozornost. Ikonická a nejprodávanější řada parfémů Legend luxusní značky Montblanc se pyšní novinkou Legend Blue, která zaujme nejen milovníky modré barvy.
Kateřina Kučerová Autor
26. 4. 2024

Legenda, která opět přepisuje pravidla

Německé značce dal jméno nejvyšší vrcholek Alp a Montblanc už více než sto let dokazuje, že se nebojí mířit k závratným výšinám, tam, kam se jiní neodváží. Trojice zakladatelů dnes již legendární značky luxusních psacích potřeb vstoupila na trh v roce 1906 a hned se postarala o senzaci. Montblanc totiž jako první v dějinách nabídl zákazníkům plnicí pero a způsobil tak revoluci v kultuře psaní. Do té doby se totiž pero muselo namáčet do inkoustu v kalamáři a to bylo zejména na cestách značně nepraktické. Pro Montblanc však nebyla důležitá jen funkčnost převratného vynálezu. Německá značka si od samotného počátku své existence zakládá na excelentním řemeslném zpracování v jedinečné kvalitě. Díky tomu se Montblanc velmi rychle etabloval na trhu. Jen u luxusních psacích potřeb ale nezůstal a své odvážné nápady proměňuje do mistrovských děl v podobě hodinek, brýlí nebo třeba parfémů.

Montblanc proslul tím, že se nebojí překonávat sám sebe, posunovat hranice inovací a s chutí tvořit nová pravidla. A důkazem je i novinka v ikonické řadě parfémů Legend, která zdůrazňuje odlišnou stránku muže – jeho jemnou sílu, vnitřní energii, pokoru, klid. Muže, který svou sebejistotu nepotřebuje dávat najevo silou, protože si je moc dobře vědom toho, že dokáže čelit všem překážkám, posouvat se vpřed a jít si za svými sny. A jakou vůní se takový muž zahalí? Moderní, ale zároveň nadčasovou, elegantní a přitom výraznou, tedy přesně takovou, jakou je Legend Blue. A jak tedy přesně voní?

Elegantní, mužná, svěží… Zkrátka vůně moderního muže

Legend Blue je svěží dřevitou aromatickou vůní, kterou otevírá máta a levandule. Máta se tak hned v prvním okamžiku postará o svěžest, zatímco levandule je složkou ztělesňující klid a harmonické naladění našich smyslů, kterým je pověstná. Poté se odhalí dřevité srdce z cedru a santálového dřeva, aby v závěru zanechal vytrvalou vonnou stopu ambroxan, tedy vůně z rodiny ambry, společně s mechovými tóny. Novinka tak zůstává věrná pověsti parfému pro muže, kteří se nebojí sladších tónů a tedy ani extravagance.

Tipy redakce

Nová legenda inspirovaná modrou barvou

Už samotným jménem Legend Blue naznačuje, že se ikonický parfém vrací v nové podobě, kde se vše točí kolem modré. Ostatně modrá barva se tvorbou německé značky Montblanc vine jako nepřehlédnutelná linka a ne náhodou. Modrá je totiž barvou klidu, stability, moudrosti, ale také v sobě nese svobodu, symbolizuje důvěru a věrnost. Je to barva vody a vzduchu a je nejčastější barvou připisovanou bohům. Nemusíme psychologii barev věřit, ale průzračně modrému moři nebo nekonečné modři oblohy odolá jen málokdo. Modrá barva má v sobě zkrátka sílu a síla jít si za svými sny je právě tím, co ikonická řada parfémů Legend ztělesňuje. A promítá se nejen do samotného parfému, ale i jeho flakonu.

Legend Blue je šperkem uvnitř i navenek

Novinka mezi pánskými parfémy se hrdě hlásí ke svým kořenům, tedy řadě Legend. Flakon se tak stále pyšní ikonickým zaobleným tvarem i originálním designem. Zároveň je ale ztělesněním touhy po inovacích. Vůbec poprvé totiž tekutinu uvnitř odhaluje skrze průhledné sklo. To je samozřejmě modré a v kombinaci se stříbrným hrdlem se stará o elegantní moderní vzhled.

Pravé znalce a milovníky vytříbených psacích potřeb Montblanc navíc potěší i odkaz na jednu z dalších legend, řadu luxusních psacích per Meisterstück. Najdeme ji na uzávěru flakonu v podobě dvou prstenců, které uzávěr zdobí společně s černým vyrytým nápisem Montblanc. Řada plnicích per Meisterstück do posledního detailu naplňuje svůj název a to už od prvního zástupce, který hamburská značka představila v roce 1924. Od té doby se odborníci předhánějí v tom, jakými superlativy pera z řady Meisterstück ověnčí. Většina z nich je totiž považuje za nejlepší plnicí pero všech dob a za pravdu jim dávají i pyšní majitelé z řad těch nejmocnějších, jako byla královna Alžběta II., Barack Obama nebo jeho předchůdce v úřadu prezidenta Spojených států amerických George W. Bush. Smlouvy na hollywoodské trháky s pery z řady Meisterstück podepisuje Johny Depp a v oblibě ho má třeba i Dustin Hoffman. Ti všichni propadli kouzlu psacích potřeb Montblanc, které se stejně jako jeho ostatní produkty, vyznačují precizním provedením, promyšleností do nejmenších detailů a jedinečným designem.

Tím ale výčet slavných jmen spojených se značkou Montblanc nekončí. Od roku 2022 je ambasadorem hamburské legendy ve světě psacích potřeb, hodinek, kožených výrobků i parfémů Zinédine Zidane.

<Path> Hodinky jako móda i investice. Pořiďte si model z limitované edice české značky PRIMZdroj: Elton hodinářská/Spolupráce

Tváří legendy je legenda

Zinédine Zidane – tohle jméno znají i ti, kteří se o fotbal vůbec nezajímají a Montblanc si tak nemohl pro své dokonalé produkty vybrat lépe. Zidane je totiž opravdu legendou. Dnes uznávaný trenér je považován za jednoho z největších fotbalistů všech dob. Ti, které nechávaly ledově klidné jeho výkony záložníka na hřišti, nenechávalo v klidu jeho charisma a přitažlivý vzhled. Francouzský fotbalista si dokázal získat srdce mužů i žen a zasloužil se o to i svou skromností, odhodlaností a pracovitostí. To vše ho dovedlo až k tomu, že je pro mnohé skutečnou legendou. A právě takové osobnosti jsou inspirací pro parfuméry Montblancu, kteří jejich vášeň, odhodlání a sebejistotu ztělesňují do vůní jako je Legend Blue.

Zdroj: Glamour Distribuce

Populární
články

„Že jsem adoptovaný, jsem se dozvěděl ve čtrnácti, kdy jsem mamce předložil několik důkazů,“ vypráví Victor, který prošel tranzicí
LIDÉ

„Že jsem adoptovaný, jsem se dozvěděl ve čtrnácti, kdy jsem mamce předložil několik důkazů,“ vypráví Victor, který prošel tranzicí

Autor: Irena Piloušková
Nick Vujicic je jednou z nejvýraznějších osobností nejen na poli motivačních řečníků, ale i křesťanských kazatelů
LIDÉ

Nemá ruce ani nohy, přesto pomáhá milionům lidí po celém světě: Příběh Nicka Vujicice, jednoho z nejlepších motivátorů současnosti

Autor: Michal Černý
Na londýnské klubové scéně se znovu objevila droga zvaná M-cat nebo také „mňau mňau“. Někteří uživatelé ji přirovnávají k pervitinu
TĚLO & MYSL

Do klubů se vrací „mňau mňau“ – levná droga, která páchne po kočičí moči. „Při střízlivění jsem brečela 6 hodin,“ popsala mladá žena

Autor: Veronika Košťálková
V dnešní době již cukrovka nebývá jakkoliv limitující
TĚLO & MYSL

„Abych zhubnul, přestal jsem si píchat inzulín,“ vzpomíná diabetik Ivan na svůj boj s diabulimií, nemocí, o které se nemluví

Autor: Mirka Dobešová
Na první pohled se Natron neliší od jiných jezer, ale zkuste si do něj na chvíli strčit ruku...
CESTOVÁNÍ

Jezero, které mění zvířata v kámen. Natron v Tanzánii je jedno z nejkrásnějších a zároveň nejsmrtelnějších míst na světě

Autor: Michal Černý
Proces šedivění se dá urychlit stresem, zvolnění tempa ale bohužel opačný efekt nemá. I tak ale můžete pro svoji kštici leccos udělat
TĚLO & MYSL

Dá se zvrátit šedivění vlasů? Nebo aspoň zastavit řídnutí? „Dejte pozor na oleje a přehnané masírování,“ radí vlasová odbornice

Autor: Veronika Košťálková
Volba vhodného oblečení je v byznysu třeba
LUI BUSINESS

Úspěšní muži vědí, jak se správně obléknout: Zásadní módní pravidla, která by měl znát každý, kdo touží po kariéře a vyšším výdělku

Autor: Mirka Dobešová
Daniel Black, který sám sebe označuje za „detrans aktivistu“, ochotně chodí do médií jako pomyslný „odstrašující příklad“, k čemu může tranzice vést
AKTUALITY

Komu skutečně pomáhá „detrans aktivista“ Daniel Black? „Zmatení“ cis teenageři to nebudou

Autor: Veronika Košťálková
Už jste někdy odešli z kina předčasně jen kvůli tomu, že byl snímek příliš nechutný? S nejnovějším hororem to budete moct napravit
KULTURA

Nový horor šokuje svou extrémní brutalitou. Diváci opouští kina už po několika minutách promítání

Autor: Michal Černý
Jóga na židli je snadná a efektivní
TĚLO & MYSL

Změňte posedávání na gauči ve cvičení, jež posílí tělo i mysl. Prvky jógy zvládnete vsedě i s obyčejnou židlí, denně postačí 5 minut

Autor: Mirka Dobešová

E-Shop