Legendární vůně Montblanc se vrací v nové svěží podobě a potěší nejen milovníky modré
Legenda, která opět přepisuje pravidla
Německé značce dal jméno nejvyšší vrcholek Alp a Montblanc už více než sto let dokazuje, že se nebojí mířit k závratným výšinám, tam, kam se jiní neodváží. Trojice zakladatelů dnes již legendární značky luxusních psacích potřeb vstoupila na trh v roce 1906 a hned se postarala o senzaci. Montblanc totiž jako první v dějinách nabídl zákazníkům plnicí pero a způsobil tak revoluci v kultuře psaní. Do té doby se totiž pero muselo namáčet do inkoustu v kalamáři a to bylo zejména na cestách značně nepraktické. Pro Montblanc však nebyla důležitá jen funkčnost převratného vynálezu. Německá značka si od samotného počátku své existence zakládá na excelentním řemeslném zpracování v jedinečné kvalitě. Díky tomu se Montblanc velmi rychle etabloval na trhu. Jen u luxusních psacích potřeb ale nezůstal a své odvážné nápady proměňuje do mistrovských děl v podobě hodinek, brýlí nebo třeba parfémů.
Montblanc proslul tím, že se nebojí překonávat sám sebe, posunovat hranice inovací a s chutí tvořit nová pravidla. A důkazem je i novinka v ikonické řadě parfémů Legend, která zdůrazňuje odlišnou stránku muže – jeho jemnou sílu, vnitřní energii, pokoru, klid. Muže, který svou sebejistotu nepotřebuje dávat najevo silou, protože si je moc dobře vědom toho, že dokáže čelit všem překážkám, posouvat se vpřed a jít si za svými sny. A jakou vůní se takový muž zahalí? Moderní, ale zároveň nadčasovou, elegantní a přitom výraznou, tedy přesně takovou, jakou je Legend Blue. A jak tedy přesně voní?
Elegantní, mužná, svěží… Zkrátka vůně moderního muže
Legend Blue je svěží dřevitou aromatickou vůní, kterou otevírá máta a levandule. Máta se tak hned v prvním okamžiku postará o svěžest, zatímco levandule je složkou ztělesňující klid a harmonické naladění našich smyslů, kterým je pověstná. Poté se odhalí dřevité srdce z cedru a santálového dřeva, aby v závěru zanechal vytrvalou vonnou stopu ambroxan, tedy vůně z rodiny ambry, společně s mechovými tóny. Novinka tak zůstává věrná pověsti parfému pro muže, kteří se nebojí sladších tónů a tedy ani extravagance.
Nová legenda inspirovaná modrou barvou
Už samotným jménem Legend Blue naznačuje, že se ikonický parfém vrací v nové podobě, kde se vše točí kolem modré. Ostatně modrá barva se tvorbou německé značky Montblanc vine jako nepřehlédnutelná linka a ne náhodou. Modrá je totiž barvou klidu, stability, moudrosti, ale také v sobě nese svobodu, symbolizuje důvěru a věrnost. Je to barva vody a vzduchu a je nejčastější barvou připisovanou bohům. Nemusíme psychologii barev věřit, ale průzračně modrému moři nebo nekonečné modři oblohy odolá jen málokdo. Modrá barva má v sobě zkrátka sílu a síla jít si za svými sny je právě tím, co ikonická řada parfémů Legend ztělesňuje. A promítá se nejen do samotného parfému, ale i jeho flakonu.
Legend Blue je šperkem uvnitř i navenek
Novinka mezi pánskými parfémy se hrdě hlásí ke svým kořenům, tedy řadě Legend. Flakon se tak stále pyšní ikonickým zaobleným tvarem i originálním designem. Zároveň je ale ztělesněním touhy po inovacích. Vůbec poprvé totiž tekutinu uvnitř odhaluje skrze průhledné sklo. To je samozřejmě modré a v kombinaci se stříbrným hrdlem se stará o elegantní moderní vzhled.
Pravé znalce a milovníky vytříbených psacích potřeb Montblanc navíc potěší i odkaz na jednu z dalších legend, řadu luxusních psacích per Meisterstück. Najdeme ji na uzávěru flakonu v podobě dvou prstenců, které uzávěr zdobí společně s černým vyrytým nápisem Montblanc. Řada plnicích per Meisterstück do posledního detailu naplňuje svůj název a to už od prvního zástupce, který hamburská značka představila v roce 1924. Od té doby se odborníci předhánějí v tom, jakými superlativy pera z řady Meisterstück ověnčí. Většina z nich je totiž považuje za nejlepší plnicí pero všech dob a za pravdu jim dávají i pyšní majitelé z řad těch nejmocnějších, jako byla královna Alžběta II., Barack Obama nebo jeho předchůdce v úřadu prezidenta Spojených států amerických George W. Bush. Smlouvy na hollywoodské trháky s pery z řady Meisterstück podepisuje Johny Depp a v oblibě ho má třeba i Dustin Hoffman. Ti všichni propadli kouzlu psacích potřeb Montblanc, které se stejně jako jeho ostatní produkty, vyznačují precizním provedením, promyšleností do nejmenších detailů a jedinečným designem.
Tím ale výčet slavných jmen spojených se značkou Montblanc nekončí. Od roku 2022 je ambasadorem hamburské legendy ve světě psacích potřeb, hodinek, kožených výrobků i parfémů Zinédine Zidane.
Tváří legendy je legenda
Zinédine Zidane – tohle jméno znají i ti, kteří se o fotbal vůbec nezajímají a Montblanc si tak nemohl pro své dokonalé produkty vybrat lépe. Zidane je totiž opravdu legendou. Dnes uznávaný trenér je považován za jednoho z největších fotbalistů všech dob. Ti, které nechávaly ledově klidné jeho výkony záložníka na hřišti, nenechávalo v klidu jeho charisma a přitažlivý vzhled. Francouzský fotbalista si dokázal získat srdce mužů i žen a zasloužil se o to i svou skromností, odhodlaností a pracovitostí. To vše ho dovedlo až k tomu, že je pro mnohé skutečnou legendou. A právě takové osobnosti jsou inspirací pro parfuméry Montblancu, kteří jejich vášeň, odhodlání a sebejistotu ztělesňují do vůní jako je Legend Blue.