Můžeme si v dnešním světě dovolit být naivní? Značka Naïf každý den dokazuje, že je to možné
[little ads never killed nobody] #spoluprace
Zdroj: Sensualite/ Se svolením

Můžeme si v dnešním světě dovolit být naivní? Značka Naïf každý den dokazuje, že je to možné

Každí rodiče chtějí pro své děti to nejlepší, přičemž denně dělají rozhodnutí, která je budou ovlivňovat po celý život a určí jejich přístup k lidem, přírodě, nebo ke zdraví. Už jste ale někdy přemýšleli nad tím, jak tohle všechno efektivně spojit? Na vlastní recept přišli dva mladí tátové z Nizozemska, kteří vdechli život kosmetické značce Naïf, jež dbá na to, aby měla transparentní a čisté složení a zároveň kombinuje to nejlepší z nás a přírody.
Redakce LUI Redakce LUI Autor
7. 11. 2023

Dva tátové, jedna značka

Na začátku cesty značky Naïf stojí dva mladí tátové, láska k přírodě, dětem a touha dělat svět lepším místem pro život. Ve chvíli, kdy se Jochem a Sjoerd stali otci, zjistili, že kosmetické produkty, a to nejen ty pro děti, jsou plné potencionálně nebezpečných a škodlivých látek. Tyto látky se pak dostávají skrze pokožku do těla a mohou se stát příčinnou alergických reakcí, nebo rozsáhlých dermatologických problémů.

Tipy redakce

Věděli, že situaci chtějí změnit, a tak pomoci i ostatním rodičům. „Každý člověk se narodí naivní: poctivý, upřímný a bez předsudků. A takový svět chceme. Škodlivé přísady, složité názvy a zavádějící informace do něj nepatří,“ doplňují oba tátové filosofii své značky.

Proto sestavili tým odborníků a začali vytvářet produkty, které neobsahují žádné škodlivé látky, parabeny ani umělá barviva. Pouze jednoduché a čisté ingredience získané z lůna přírody.

Cílem je vytvořit svět, kde děti mohou zůstat dětmi ještě o chviličku déle, a kde je rodiče mohou bez starostí nechat tento stav libovolně prozkoumávat. Právě jméno značky Naïf odkazuje na absolutní naivitu dětství, kterou chtějí promítnout i ve svých produktech. I díky tomuto nestandardnímu přístupu se značka stala přirozenou součástí mnoha moderních rodin po celém světě.

Neumí vaše dítě ještě číst a psát? Nevadí, tyto produkty od sebe rozezná i tak úplně jednoduše.
Foto: Sensualite/ Se svolením

Příroda na prvním místě

Naïf klade důraz na kvalitu a transparentnost. Soustředí se na přírodní ingredience, které jsou nezávadné a hlavně účinné – čistí, pečují a vyživují. Obsahují, mimo jiné, přírodní oleje, aloe vera, bambucké máslo a bylinné extrakty, které jsou šetrné k citlivé pokožce dětí i dospělých. Přestože kosmetika není vyvinuta na léčbu ekzému, je na ekzematickou pokožku více než vhodná. Zároveň je 100% veganská.

V produktech prakticky nenajdete žádné složky, které by škodily nám či planetě. Neobsahují chemické přísady, ani umělá barviva. Kladou důraz na to, aby produkty byly 100% bez mikroplastů, parfemace, parabenů a sulfátů. Dalece se vyhýbají všem ingrediencím, které by mohly pokožku jakkoliv podráždit, zejména u dětské je tohle velké téma, neboť ta ještě není zvyklá na různé běžně používané doplňky a velmi rychle dá najevo, že se jí něco nelíbí.

Ekologie a design

Zdraví naší planety je jedním z hlavních pilířů značky Naïf. Produkty jsou baleny v recyklovatelných obalech a obalech z bioplastu z cukrové třtiny. Zkrátka, aktivně se zde pracuje na minimalizaci ekologické stopy v celém procesu výroby kosmetiky. Tento přístup k planetě zase jen dokazuje přístup značky k problematice a ujišťuje nás tak, že s udržením čistého a zdravého prostředí pro další generace to myslí skutečně vážně.

Součástí úspěchu produktu je v dnešní době i to, jak vypadá a zda dokáže zaujmout už na první pohled. Což se v tomhle případě povedlo na jedničku. Ekologické balení je totiž doplněno o minimalistický design, jenž tvoří neutrální barvy a jednoduché motivy, které jsou vhodné do každého interiéru. Drobné obrázky na dětské kosmetice zase pomáhají těm nejmenším rozeznat konkrétní produkty, a to bez nutnosti umět číst anebo psát. Být takhle přívětivý k dětem – který produkt tohle dnes má?

<Path> Objevte tajemství krásné pleti se 100% přírodní kosmetikouZdroj: weleda.cz, healthfoodbusiness.co.uk, ncbi.nlm.nih.gov, webmd.com, Youtube kanál Weleda Česká republika

Od snu k realitě

Příběh značky, kde dva obyčejní tátové z Nizozemska spojili tisíce rodin po celém světě, je zkrátka ohromnou inspirací v mnoha směrech. Byla vytořena komunita, kterou propojuje láska k dětem, přírodě a kosmetice napříč všemi rodinami bez rozdílu. A vy se teď můžete stát součástí této jedinečné komunity, stačí jen být na chvíli zase příjemně dětsky naivní.

#benaif

 

 

 

Zdroj: sensualite.cz, YT Sensualite.cz

Populární
články

„Nejhorší byl ten gaslighting. Už jsem si připadal jako blázen,“ vypráví muž o vztahu, který jej přesvědčil, že chce být raději single
LIDÉ

„Nejhorší byl ten gaslighting. Už jsem si připadal jako blázen,“ vypráví muž o vztahu, který jej přesvědčil, že chce být raději single

Autor: Irena Piloušková
Adam Pavlovčin umí zaujmout nejen svým hlasem, ale také nepřehlédnutelnou vizuální prezentací
KULTURA

Zpěvák Adonxs představil „drzou baladu“, s níž chce dobýt letošní Eurovizi. „Česko si jde pro vítězství!“ reagují zahraniční posluchači

Autor: Veronika Košťálková
hraběnka Sonata Mondscheinová
LIDÉ

Přežil nacismus, léčbu homosexuality a bavil jako hraběnka Sonata Mondscheinová. Životní příběh Oty Tasinata, průkopníka českého dragu

Autor: Redakce LUI
Příčiny rozporů ve vztahu mohou být různé
LIDÉ

„Odjakživa toužím po dětech, podle partnera je to ale proti přírodě. Stále se kvůli tomu hádáme,“ bojí se rozchodu Patrik

Autor: Mirka Dobešová
Yvonne celých 63 let bojuje o to, aby byla uznána jako žena
LIDÉ

„Nutili mě být muž. Otec mě chytil za genitálie a dokazoval mi, že jsem kluk,“ vzpomíná intersexuální Yvonne. O svou identitu bojuje 63 let

Autor: Mirka Dobešová
Taxi služby určené pouze pro ženy mají svůj význam, což potvrdí nespočet konečně spokojených zákaznic
CESTOVÁNÍ

Chlapy neberu, sorry jako! Aneb proč má smysl mít taxislužbu pouze pro ženy

Autor: Michal Černý
Tomáš Horych je digitální markeťák, jenž ve volném čase prodává (nejen) erotické antistresové omalovánky. Jako jediný v Česku
LIDÉ

„Líbilo by se mi, kdyby si mé omalovánky vybarvila Jiřinka Bohdalová,“ říká se smíchem autor erotických gay omalovánek DickObraz

Autor: Michal Černý
S blížícím se pátkem často zaznívá věta: „Sejdeme se v klubu!“ Páry s velkým věkovým rozdílem by k ní nejspíš dodaly: není klub jako klub
LIDÉ

„Máma mi říká, že jsem gerontofilka,“ tvrdí mladá žena – a vysvětluje, proč vždy randí s výrazně staršími muži

Autor: Veronika Košťálková
Sopečná La Palma nutně nadchne každého
CESTOVÁNÍ

„To není mráček, ale sopečné plyny.“ Krása ostrova La Palma, který v roce 2021 zalila žhavá láva, je drsná a překvapivá

Autor: Mirka Dobešová
Volvo XC90 okouzlí stejně jako známý most
STYL

S Volvem XC90 přes ikonický most Öresund aneb Severská preciznost v praxi, bezpečí pro každého a malé nahlédnutí „za oponu“

Autor: Mirka Dobešová

E-Shop