Můžeme si v dnešním světě dovolit být naivní? Značka Naïf každý den dokazuje, že je to možné
[little ads never killed nobody] #spoluprace
Zdroj: Sensualite/ Se svolením

Můžeme si v dnešním světě dovolit být naivní? Značka Naïf každý den dokazuje, že je to možné

Každí rodiče chtějí pro své děti to nejlepší, přičemž denně dělají rozhodnutí, která je budou ovlivňovat po celý život a určí jejich přístup k lidem, přírodě, nebo ke zdraví. Už jste ale někdy přemýšleli nad tím, jak tohle všechno efektivně spojit? Na vlastní recept přišli dva mladí tátové z Nizozemska, kteří vdechli život kosmetické značce Naïf, jež dbá na to, aby měla transparentní a čisté složení a zároveň kombinuje to nejlepší z nás a přírody.
Redakce Redakce Autor
7. 11. 2023

Dva tátové, jedna značka

Na začátku cesty značky Naïf stojí dva mladí tátové, láska k přírodě, dětem a touha dělat svět lepším místem pro život. Ve chvíli, kdy se Jochem a Sjoerd stali otci, zjistili, že kosmetické produkty, a to nejen ty pro děti, jsou plné potencionálně nebezpečných a škodlivých látek. Tyto látky se pak dostávají skrze pokožku do těla a mohou se stát příčinnou alergických reakcí, nebo rozsáhlých dermatologických problémů.

Tipy redakce

Věděli, že situaci chtějí změnit, a tak pomoci i ostatním rodičům. „Každý člověk se narodí naivní: poctivý, upřímný a bez předsudků. A takový svět chceme. Škodlivé přísady, složité názvy a zavádějící informace do něj nepatří,“ doplňují oba tátové filosofii své značky.

Proto sestavili tým odborníků a začali vytvářet produkty, které neobsahují žádné škodlivé látky, parabeny ani umělá barviva. Pouze jednoduché a čisté ingredience získané z lůna přírody.

Cílem je vytvořit svět, kde děti mohou zůstat dětmi ještě o chviličku déle, a kde je rodiče mohou bez starostí nechat tento stav libovolně prozkoumávat. Právě jméno značky Naïf odkazuje na absolutní naivitu dětství, kterou chtějí promítnout i ve svých produktech. I díky tomuto nestandardnímu přístupu se značka stala přirozenou součástí mnoha moderních rodin po celém světě.

Neumí vaše dítě ještě číst a psát? Nevadí, tyto produkty od sebe rozezná i tak úplně jednoduše.
Foto: Sensualite/ Se svolením

Příroda na prvním místě

Naïf klade důraz na kvalitu a transparentnost. Soustředí se na přírodní ingredience, které jsou nezávadné a hlavně účinné – čistí, pečují a vyživují. Obsahují, mimo jiné, přírodní oleje, aloe vera, bambucké máslo a bylinné extrakty, které jsou šetrné k citlivé pokožce dětí i dospělých. Přestože kosmetika není vyvinuta na léčbu ekzému, je na ekzematickou pokožku více než vhodná. Zároveň je 100% veganská.

V produktech prakticky nenajdete žádné složky, které by škodily nám či planetě. Neobsahují chemické přísady, ani umělá barviva. Kladou důraz na to, aby produkty byly 100% bez mikroplastů, parfemace, parabenů a sulfátů. Dalece se vyhýbají všem ingrediencím, které by mohly pokožku jakkoliv podráždit, zejména u dětské je tohle velké téma, neboť ta ještě není zvyklá na různé běžně používané doplňky a velmi rychle dá najevo, že se jí něco nelíbí.

Ekologie a design

Zdraví naší planety je jedním z hlavních pilířů značky Naïf. Produkty jsou baleny v recyklovatelných obalech a obalech z bioplastu z cukrové třtiny. Zkrátka, aktivně se zde pracuje na minimalizaci ekologické stopy v celém procesu výroby kosmetiky. Tento přístup k planetě zase jen dokazuje přístup značky k problematice a ujišťuje nás tak, že s udržením čistého a zdravého prostředí pro další generace to myslí skutečně vážně.

Součástí úspěchu produktu je v dnešní době i to, jak vypadá a zda dokáže zaujmout už na první pohled. Což se v tomhle případě povedlo na jedničku. Ekologické balení je totiž doplněno o minimalistický design, jenž tvoří neutrální barvy a jednoduché motivy, které jsou vhodné do každého interiéru. Drobné obrázky na dětské kosmetice zase pomáhají těm nejmenším rozeznat konkrétní produkty, a to bez nutnosti umět číst anebo psát. Být takhle přívětivý k dětem – který produkt tohle dnes má?

<Path> „Kanáry“Zdroj: Canaria Travel

Od snu k realitě

Příběh značky, kde dva obyčejní tátové z Nizozemska spojili tisíce rodin po celém světě, je zkrátka ohromnou inspirací v mnoha směrech. Byla vytořena komunita, kterou propojuje láska k dětem, přírodě a kosmetice napříč všemi rodinami bez rozdílu. A vy se teď můžete stát součástí této jedinečné komunity, stačí jen být na chvíli zase příjemně dětsky naivní.

#benaif

 

 

 

Zdroj: sensualite.cz, YT Sensualite.cz

Populární
články

Celý život se hnát kupředu a pak ani nemít čas na drobné radosti? To dnešní mladí lidé nechtějí
LIDÉ

Mileniálové odmítají žít jako „křečci v kole“. Jejich řešením nesmyslnosti tvrdé práce je „měkký život“, jenž se vrací k dávným hodnotám

Autor: Mirka Dobešová
Budou roušky opět „v kurzu“?
LIDÉ

Jak bude vypadat příští pandemie? Přijít může dřív, než si myslíme, varují vědci

Autor: Martin Lyko
Semeno sice jako mlíčko trochu vypadá, konzumace mléka se na jeho chuti ovšem podepisuje negativně
HOT!

Slané, hořké, nasládlé: Na chuť semene má vliv strava, ale taky nemoci. Experimenty zkušených dokazují, co se na šmaku podepisuje nejvíc

Autor: Martin Lyko
Učitelka mu nejen nepomohla situaci zvládnout, ještě přilila olej do ohně
LIDÉ

„Doufám, že jednou naše školství dojde do bodu, kdy učitelé budou umět pracovat s dětmi, jako jsem byl já. Mám trauma,“ říká mladík

Autor: Irena Piloušková
Zásnuby jsou sice romantická záležitost, na sociální sítě ale informace o vašem vztahu nepatří
STYL

Proč nepatří milostný status na sociální sítě aneb 8 věcí, které byste podle expertů neměli sdílet online

Autor: Martin Lyko
Udělat si sem tam nějaký rituál nebo meditaci ničemu neškodí, pozor byste si měli dát ale na to, když vás někdo přesvědčuje o vaší důležitosti pro celý svět
TĚLO & MYSL

Esoterika je jako droga. Při výjimečném použití vás nakopne, dlouhodobé „užívání“ vám ale může zničit život

Autor: Michal Černý
Elektro-sex? Co dříve patřilo drsnějším povahám, je dnes už rozšířenou praktikou, která navzdory mýtům může být i velmi romantická
HOT!

Elektrosex? Co dříve patřilo drsnějším povahám, je dnes už rozšířenou praktikou, která navzdory mýtům může být i velmi romantická

Autor: Irena Piloušková
Součástí vzrušení může být i dominantní postavení muže, kderý kompliment „uděluje“
HOT!

„Miliony žen“ mají v posteli úchylku, o které většina mužů ani netuší. Provazy ani důtky k tomu přitom nejsou potřeba

Autor: Martin Lyko
Řada mužů trpí duševními problémy, ale z mnoha důvodů nevyhledá pomoc
LIDÉ

„Muži se bojí projevit slabost. Než jsem šel na terapii, 10 let jsem trpěl,“ popisuje Adam. Obával se i nálepky „cvoka“

Autor: Mirka Dobešová
Misionářská poloha není jen pro heteráky
HOT!

Jak mají gayové sex? Povědomí, které mají heteráci, je přinejlepším zkreslené. Kdo si dovádění mezi muži vyzkoušel, zná rozdíl

Autor: Martin Lyko

E-Shop