Můžeme si v dnešním světě dovolit být naivní? Značka Naïf každý den dokazuje, že je to možné
[little ads never killed nobody] #spoluprace
Zdroj: Sensualite/ Se svolením

Můžeme si v dnešním světě dovolit být naivní? Značka Naïf každý den dokazuje, že je to možné

Každí rodiče chtějí pro své děti to nejlepší, přičemž denně dělají rozhodnutí, která je budou ovlivňovat po celý život a určí jejich přístup k lidem, přírodě, nebo ke zdraví. Už jste ale někdy přemýšleli nad tím, jak tohle všechno efektivně spojit? Na vlastní recept přišli dva mladí tátové z Nizozemska, kteří vdechli život kosmetické značce Naïf, jež dbá na to, aby měla transparentní a čisté složení a zároveň kombinuje to nejlepší z nás a přírody.
Redakce LUI Redakce LUI Autor
7. 11. 2023

Dva tátové, jedna značka

Na začátku cesty značky Naïf stojí dva mladí tátové, láska k přírodě, dětem a touha dělat svět lepším místem pro život. Ve chvíli, kdy se Jochem a Sjoerd stali otci, zjistili, že kosmetické produkty, a to nejen ty pro děti, jsou plné potencionálně nebezpečných a škodlivých látek. Tyto látky se pak dostávají skrze pokožku do těla a mohou se stát příčinnou alergických reakcí, nebo rozsáhlých dermatologických problémů.

Tipy redakce

Věděli, že situaci chtějí změnit, a tak pomoci i ostatním rodičům. „Každý člověk se narodí naivní: poctivý, upřímný a bez předsudků. A takový svět chceme. Škodlivé přísady, složité názvy a zavádějící informace do něj nepatří,“ doplňují oba tátové filosofii své značky.

Proto sestavili tým odborníků a začali vytvářet produkty, které neobsahují žádné škodlivé látky, parabeny ani umělá barviva. Pouze jednoduché a čisté ingredience získané z lůna přírody.

Cílem je vytvořit svět, kde děti mohou zůstat dětmi ještě o chviličku déle, a kde je rodiče mohou bez starostí nechat tento stav libovolně prozkoumávat. Právě jméno značky Naïf odkazuje na absolutní naivitu dětství, kterou chtějí promítnout i ve svých produktech. I díky tomuto nestandardnímu přístupu se značka stala přirozenou součástí mnoha moderních rodin po celém světě.

Neumí vaše dítě ještě číst a psát? Nevadí, tyto produkty od sebe rozezná i tak úplně jednoduše.
Foto: Sensualite/ Se svolením

Příroda na prvním místě

Naïf klade důraz na kvalitu a transparentnost. Soustředí se na přírodní ingredience, které jsou nezávadné a hlavně účinné – čistí, pečují a vyživují. Obsahují, mimo jiné, přírodní oleje, aloe vera, bambucké máslo a bylinné extrakty, které jsou šetrné k citlivé pokožce dětí i dospělých. Přestože kosmetika není vyvinuta na léčbu ekzému, je na ekzematickou pokožku více než vhodná. Zároveň je 100% veganská.

V produktech prakticky nenajdete žádné složky, které by škodily nám či planetě. Neobsahují chemické přísady, ani umělá barviva. Kladou důraz na to, aby produkty byly 100% bez mikroplastů, parfemace, parabenů a sulfátů. Dalece se vyhýbají všem ingrediencím, které by mohly pokožku jakkoliv podráždit, zejména u dětské je tohle velké téma, neboť ta ještě není zvyklá na různé běžně používané doplňky a velmi rychle dá najevo, že se jí něco nelíbí.

Ekologie a design

Zdraví naší planety je jedním z hlavních pilířů značky Naïf. Produkty jsou baleny v recyklovatelných obalech a obalech z bioplastu z cukrové třtiny. Zkrátka, aktivně se zde pracuje na minimalizaci ekologické stopy v celém procesu výroby kosmetiky. Tento přístup k planetě zase jen dokazuje přístup značky k problematice a ujišťuje nás tak, že s udržením čistého a zdravého prostředí pro další generace to myslí skutečně vážně.

Součástí úspěchu produktu je v dnešní době i to, jak vypadá a zda dokáže zaujmout už na první pohled. Což se v tomhle případě povedlo na jedničku. Ekologické balení je totiž doplněno o minimalistický design, jenž tvoří neutrální barvy a jednoduché motivy, které jsou vhodné do každého interiéru. Drobné obrázky na dětské kosmetice zase pomáhají těm nejmenším rozeznat konkrétní produkty, a to bez nutnosti umět číst anebo psát. Být takhle přívětivý k dětem – který produkt tohle dnes má?

<Path> Děti párů stejného pohlaví se ve škole učí líp než děti z tradičních rodin, zjistila studie. Důvody vás možná překvapíZdroj: Bohdana Rambousková

Od snu k realitě

Příběh značky, kde dva obyčejní tátové z Nizozemska spojili tisíce rodin po celém světě, je zkrátka ohromnou inspirací v mnoha směrech. Byla vytořena komunita, kterou propojuje láska k dětem, přírodě a kosmetice napříč všemi rodinami bez rozdílu. A vy se teď můžete stát součástí této jedinečné komunity, stačí jen být na chvíli zase příjemně dětsky naivní.

#benaif

 

 

 

Zdroj: sensualite.cz, YT Sensualite.cz

Populární
články

Světoznámý model a umělec Shaun Ross se na sociální síti rozepsal o svém dávném coming outu v rámci rodiny. Prvním příběhem mnoho sledujících dojal, druhým zase leckoho pobouřil
LIDÉ

„Děda vtipkoval, jestli umím vařit, a máma mi koupila boty značky Dior. Prý ať jsem ten nejlepší gay,“ vzpomíná slavný model na svůj coming out

Autor: Veronika Košťálková
Takzvané „momfluencerky“ se pouštějí na tenký led – z pohledu mnohých narušují soukromí vlastních potomků, a ještě monetizují jejich dětství. Samy matky-influencerky ale argumentují tím, že vydělané peníze spoří dětem na jejich budoucnost
LIDÉ

„Až děti uvidí, kolik peněz mají na účtu, nebudou se na mě zlobit,“ tvrdí úspěšná „momfluencerka“. Sdílením jejich dětství vydělává statisíce

Autor: Veronika Košťálková
Mnohé studie i mediální titulky líčí generaci Z jako „kutilsky neschopnou“. Často ale zapomínají na fakt, že pronajímatelé DIY projektům příliš nefandí – a s vlastním bydlením to mají „sněhové vločky“ těžší než generace jejich rodičů
LIDÉ

Každá pátá „sněhová vločka“ se bojí vyměnit žárovku. Důvody, proč generace Z radši volá na pomoc řemeslníky, vás pobaví i rozesmutní

Autor: Veronika Košťálková
I když spal dvanáct hodin denně, stále byl vyčerpaný a nešťastný
LIDÉ

„Na vyhoření je nejhorší, že vám ho lidi nevěří,“ vypráví Daniel o dnech na dně. „U mě to odstartoval coming out,“ dodává

Autor: Irena Piloušková
Volvo XC90 okouzlí stejně jako známý most
STYL

S Volvem XC90 přes ikonický most Öresund aneb Severská preciznost v praxi, bezpečí pro každého a malé nahlédnutí „za oponu“

Autor: Mirka Dobešová
Javorina dbá na využití přírodních materiálů a také udržitelnost
Living 2/24

Revoluce v domácím fitness: „Naši zákazníci častěji pracují a aktivně žijí v domácím prostředí,” vysvětluje obchodní ředitelka Javorina GYM

Autor: Redakce LUI
Stylové Volvo XC40
CESTOVÁNÍ

Na velikosti záleží – zejména když jde o vůz a jeho úložný prostor. Mild-hybridní Volvo XC40 ale zvládne i rodinný výlet do hor naprosto hravě

Autor: Redakce LUI
Ketamin, původně vyvinutý jako anestetikum, se v posledních letech dostává do popředí jako kontroverzní nástroj pro léčbu deprese
TĚLO & MYSL

„Bral jsem 3 gramy za noc“: Proč muži používají ketamin k léčbě deprese

Autor: Michal Černý
Daniel Krutý, zakladatel politické strany Hnutí Generace
LIDÉ

„LGBT lidé jsou součást společnosti, nemám v plánu házet je v jakémkoliv ohledu přes palubu,“ říká Daniel Krutý, zakladatel Hnutí Generace

Autor: Michal Černý
Nadnárodní firmy, které dříve ochotně slavily tzv. „pride month“ a otevřeně podporovaly LGBT+ menšinu, v důsledku změny politického klimatu „převlékají kabáty“
AKTUALITY

Přistiženy při pinkwashingu? Obří firmy ukazují LGBT+ lidem záda, duhové škrty dělá McDonald’s, Amazon i Meta

Autor: Veronika Košťálková

E-Shop