Můžeme si v dnešním světě dovolit být naivní? Značka Naïf každý den dokazuje, že je to možné
Dva tátové, jedna značka
Na začátku cesty značky Naïf stojí dva mladí tátové, láska k přírodě, dětem a touha dělat svět lepším místem pro život. Ve chvíli, kdy se Jochem a Sjoerd stali otci, zjistili, že kosmetické produkty, a to nejen ty pro děti, jsou plné potencionálně nebezpečných a škodlivých látek. Tyto látky se pak dostávají skrze pokožku do těla a mohou se stát příčinnou alergických reakcí, nebo rozsáhlých dermatologických problémů.
Věděli, že situaci chtějí změnit, a tak pomoci i ostatním rodičům. „Každý člověk se narodí naivní: poctivý, upřímný a bez předsudků. A takový svět chceme. Škodlivé přísady, složité názvy a zavádějící informace do něj nepatří,“ doplňují oba tátové filosofii své značky.
Proto sestavili tým odborníků a začali vytvářet produkty, které neobsahují žádné škodlivé látky, parabeny ani umělá barviva. Pouze jednoduché a čisté ingredience získané z lůna přírody.
Cílem je vytvořit svět, kde děti mohou zůstat dětmi ještě o chviličku déle, a kde je rodiče mohou bez starostí nechat tento stav libovolně prozkoumávat. Právě jméno značky Naïf odkazuje na absolutní naivitu dětství, kterou chtějí promítnout i ve svých produktech. I díky tomuto nestandardnímu přístupu se značka stala přirozenou součástí mnoha moderních rodin po celém světě.
Foto: Sensualite/ Se svolením
Příroda na prvním místě
Naïf klade důraz na kvalitu a transparentnost. Soustředí se na přírodní ingredience, které jsou nezávadné a hlavně účinné – čistí, pečují a vyživují. Obsahují, mimo jiné, přírodní oleje, aloe vera, bambucké máslo a bylinné extrakty, které jsou šetrné k citlivé pokožce dětí i dospělých. Přestože kosmetika není vyvinuta na léčbu ekzému, je na ekzematickou pokožku více než vhodná. Zároveň je 100% veganská.
V produktech prakticky nenajdete žádné složky, které by škodily nám či planetě. Neobsahují chemické přísady, ani umělá barviva. Kladou důraz na to, aby produkty byly 100% bez mikroplastů, parfemace, parabenů a sulfátů. Dalece se vyhýbají všem ingrediencím, které by mohly pokožku jakkoliv podráždit, zejména u dětské je tohle velké téma, neboť ta ještě není zvyklá na různé běžně používané doplňky a velmi rychle dá najevo, že se jí něco nelíbí.
Ekologie a design
Zdraví naší planety je jedním z hlavních pilířů značky Naïf. Produkty jsou baleny v recyklovatelných obalech a obalech z bioplastu z cukrové třtiny. Zkrátka, aktivně se zde pracuje na minimalizaci ekologické stopy v celém procesu výroby kosmetiky. Tento přístup k planetě zase jen dokazuje přístup značky k problematice a ujišťuje nás tak, že s udržením čistého a zdravého prostředí pro další generace to myslí skutečně vážně.
Součástí úspěchu produktu je v dnešní době i to, jak vypadá a zda dokáže zaujmout už na první pohled. Což se v tomhle případě povedlo na jedničku. Ekologické balení je totiž doplněno o minimalistický design, jenž tvoří neutrální barvy a jednoduché motivy, které jsou vhodné do každého interiéru. Drobné obrázky na dětské kosmetice zase pomáhají těm nejmenším rozeznat konkrétní produkty, a to bez nutnosti umět číst anebo psát. Být takhle přívětivý k dětem – který produkt tohle dnes má?
Od snu k realitě
Příběh značky, kde dva obyčejní tátové z Nizozemska spojili tisíce rodin po celém světě, je zkrátka ohromnou inspirací v mnoha směrech. Byla vytořena komunita, kterou propojuje láska k dětem, přírodě a kosmetice napříč všemi rodinami bez rozdílu. A vy se teď můžete stát součástí této jedinečné komunity, stačí jen být na chvíli zase příjemně dětsky naivní.
#benaif