Kendamil: Rodič je kdokoliv, kdo dítěti věnuje péči a lásku
[little ads never killed nobody] #spoluprace
Zdroj: Pexels – Karolina Grabowska

Kendamil: Rodič je kdokoliv, kdo dítěti věnuje péči a lásku

Společnost jako celek v poslední době prochází mnoha proměnami, zejména ta týkající se sociálních a rodinných vazeb jsou mezi lidmi diskutovaná nejvíce. Silným tématem je především rodina a rodinný svazek z pohledu zákona. Je to dokonce tak emočně pronikavá diskuze, že stačí jediný symbol – duhová vlajka – a okamžitě získáte jak milující podporu, tak i nestoudnou nenávist. Své by o tom mohla určitě vyprávět i značka Kendamil, která představila duhovou edici jednoho ze svých produktů. Proč to ale udělala?
Michal Černý Autor
21. 11. 2023

 

Kendamil je britská rodinná značka, jež se převážně specializuje na výrobu kojeneckého a batolecího mléka, ale v portfoliu najdeme i dětské příkrmy či doplňky pro maminky a jejich miminka. 

V České republice je jejím oficiálním distributorem taktéž rodinná firma – Health Academy s.r.o., pro kterou je priorota nejvyšší kvalita dovážených produktů, rychlost a preciznost služeb. Veliký důraz taktéž klade na ekologii a společenskou zodpovědnost. Tedy veškeré značky, kterých jsou distributorem, se taktéž angažují v ochraně přírody různými způsoby. 

Tipy redakce

Plnotučné mléko, které tvoří základ dětské výživy značky Kendamil, pochází od volně se pasoucích krav lokálních farmářů.

Jak je na tom oficiální distributor už tedy víme a je nanejvýše skvělé, že se jeho filosofie překrývá s hodnotami výrobců, a tak se díky tomu můžeme spolehnout na poctivé produkty. Co ale v Kendamilu? Jak se zde přistupuje k dětem a rodičům?

Na tuto duhovou edici je společnost náležitě hrdá
Foto: Kendamil/ Se svolením

Kdo jsou rodiče?

Rodič je pro nás kdokoliv, kdo dítěti věnuje péči a lásku. Nehledíme na věk, vzhled, pohlaví ani orientaci. Ukazujeme realitu se všemi klady i zápory. Víme, že spokojenost miminka jde ruku v ruce se spokojeností rodiče…,“ je řečeno na stránkách Kendamilu a nutno uznat, že tato značka nejen o věcech mluví, ale zároveň i koná.

Například na webových stránkách najdete sekci Opravdové rodičovství, která odhaluje vzájemnou souhru mezi Kendamilem a samotnými rodiči. Je tu akce #RodičemBezFiltru, kde najdete fotky dětí ukazujících pravdivou skutečnost bez umělých příkras. Vše můžete dál sledovat pod stejným hashtagem na Instagramu.

Dále tu jsou příběhy rodičů, kteří se něčím odlišují od těch „normálních“ a standardních párů. Ať už jsou to ty stejnopohlavní, rasově smíšené, anebo třeba i potetovaní partneři, u kterých byste v dnešní sobě neřekli, že bude jejich ozdoba těla jakkoliv spojována s výchovou dítěte. 

Festivalové vteřiny

Mnohem viditelnější forma podpory celé myšlenky rovnoprávného rodičovství jistě byla účast na letním festivalu Prague Pride, jehož byla značka Kendamil strategickým partnerem. Ve svém stánku poskytla odborné přednášky a diskuze na téma partnerství a rodičovství stejnopohlavních párů, na místě byl i nutriční specialista, který pohovořil o výživě a představil samotné produkty Kendamilu.

Kromě odborné pomoci šlo ale také samozřejmě o přiblížení samotné filosofie Kendamilu a důvod, proč se takové akce otevřeně účastní.

Na Prague Pride panovala skvělá atmosféra
Foto: Kendamil/ Se svolením

Značka Kendamil je otevřena všem formám rodičovství. Pro nás je důležité, aby dítě vyrůstalo ve funkční rodině. V prostředí, ve kterém se cítí šťastně a bezpečně. Neděláme rozdíl v tom, zda jde o heterosexuální rodiče, nebo rodiče z genderových menšin. Rodičem může být každý. To se snažíme komunikovat také v naší kampani, přes kterou se s námi spojili organizátoři Prague Pride,“ vysvětluje Adéla Vancová, brand manager značky Kendamil.

Pomoc se ale netýká jen předaných znalostí, anebo psychické podpory.  

Na konci duhy je vždycky nějaký bonus

V rámci spolupráce značka představila speciální XXL duhovou edici sušeného mléka, která nabízí nejen vizuálně příjemný barevný obal, ale hlavně 25 % obsahu navíc! Duhová edice prémiového mléka Kendamil potěší rodiče dětí od ukončeného 6. měsíce života, pro které je určeno Kendamil Premium 2 HMO+ (1 kg).  

Těm starším od 1 roku dodá potřebné živiny Kendamil Premium 3 HMO+ (1 kg), a pro ty nejstarší dětičky od 2 let je tu pak úplně nový Kendamil Premium 4 HMO+ (1 kg).

Tipy redakce

Jak je tedy patrné, značka Kendamil se nebojí vyjádřit svůj postoj několika různými způsoby. Což je v dnešní době v jistém ohledu hrdinský čin, neboť v těžkém konkurenčním prostředí může těmito kroky ztratit mnoho zákazníků. Na druhé straně, ti by se zase měli zamyslet nad tím, zda jim opravdu natolik bytostně vadí taková forma otevřené podpory, že jsou díky tomu ochotni se vzdát opravdu kvalitního produktu pro jejich vlastní dítě. Třeba i v takové situaci, kdy se jich to nijak osobně nedotýká.

<Path> LGBT+ lidé, zahoďte duhovou vlajku! Duha jako symbol LGBT+ komunity na společnost začíná působit jako rudá na býkaZdroj: history.com, britannica.com, historieblog.cz, denikn.cz, dvtv.cz, eu.usatoday.com, reuters.com, praha.eu

Jestli někoho takového znáte, můžete se jej na to zeptat a případně zjistit, jestli třeba Kendamil nepoužívá, aniž by si o té značce cokoliv zjišťoval. Kdo ví, třeba se jim nakonec zalíbí i Manifest opravdového rodičovství.  

Zdroj: kendamil.cz, healthacademy.group, IG #rodicembezfiltru

Populární
články

„Nejhorší byl ten gaslighting. Už jsem si připadal jako blázen,“ vypráví muž o vztahu, který jej přesvědčil, že chce být raději single
LIDÉ

„Nejhorší byl ten gaslighting. Už jsem si připadal jako blázen,“ vypráví muž o vztahu, který jej přesvědčil, že chce být raději single

Autor: Irena Piloušková
hraběnka Sonata Mondscheinová
LIDÉ

Přežil nacismus, léčbu homosexuality a bavil jako hraběnka Sonata Mondscheinová. Životní příběh Oty Tasinata, průkopníka českého dragu

Autor: Redakce LUI
Příčiny rozporů ve vztahu mohou být různé
LIDÉ

„Odjakživa toužím po dětech, podle partnera je to ale proti přírodě. Stále se kvůli tomu hádáme,“ bojí se rozchodu Patrik

Autor: Mirka Dobešová
Yvonne celých 63 let bojuje o to, aby byla uznána jako žena
LIDÉ

„Nutili mě být muž. Otec mě chytil za genitálie a dokazoval mi, že jsem kluk,“ vzpomíná intersexuální Yvonne. O svou identitu bojuje 63 let

Autor: Mirka Dobešová
Adam Pavlovčin umí zaujmout nejen svým hlasem, ale také nepřehlédnutelnou vizuální prezentací
KULTURA

Zpěvák Adonxs představil „drzou baladu“, s níž chce dobýt letošní Eurovizi. „Česko si jde pro vítězství!“ reagují zahraniční posluchači

Autor: Veronika Košťálková
Taxi služby určené pouze pro ženy mají svůj význam, což potvrdí nespočet konečně spokojených zákaznic
CESTOVÁNÍ

Chlapy neberu, sorry jako! Aneb proč má smysl mít taxislužbu pouze pro ženy

Autor: Michal Černý
Tomáš Horych je digitální markeťák, jenž ve volném čase prodává (nejen) erotické antistresové omalovánky. Jako jediný v Česku
LIDÉ

„Líbilo by se mi, kdyby si mé omalovánky vybarvila Jiřinka Bohdalová,“ říká se smíchem autor erotických gay omalovánek DickObraz

Autor: Michal Černý
S blížícím se pátkem často zaznívá věta: „Sejdeme se v klubu!“ Páry s velkým věkovým rozdílem by k ní nejspíš dodaly: není klub jako klub
LIDÉ

„Máma mi říká, že jsem gerontofilka,“ tvrdí mladá žena – a vysvětluje, proč vždy randí s výrazně staršími muži

Autor: Veronika Košťálková
Sopečná La Palma nutně nadchne každého
CESTOVÁNÍ

„To není mráček, ale sopečné plyny.“ Krása ostrova La Palma, který v roce 2021 zalila žhavá láva, je drsná a překvapivá

Autor: Mirka Dobešová
Javorina dbá na využití přírodních materiálů a také udržitelnost
Living 2/24

Revoluce v domácím fitness: „Naši zákazníci častěji pracují a aktivně žijí v domácím prostředí,” vysvětluje obchodní ředitelka Javorina GYM

Autor: Redakce LUI

E-Shop