Kendamil: Rodič je kdokoliv, kdo dítěti věnuje péči a lásku
Kendamil je britská rodinná značka, jež se převážně specializuje na výrobu kojeneckého a batolecího mléka, ale v portfoliu najdeme i dětské příkrmy či doplňky pro maminky a jejich miminka.
V České republice je jejím oficiálním distributorem taktéž rodinná firma – Health Academy s.r.o., pro kterou je priorota nejvyšší kvalita dovážených produktů, rychlost a preciznost služeb. Veliký důraz taktéž klade na ekologii a společenskou zodpovědnost. Tedy veškeré značky, kterých jsou distributorem, se taktéž angažují v ochraně přírody různými způsoby.
Plnotučné mléko, které tvoří základ dětské výživy značky Kendamil, pochází od volně se pasoucích krav lokálních farmářů.
Jak je na tom oficiální distributor už tedy víme a je nanejvýše skvělé, že se jeho filosofie překrývá s hodnotami výrobců, a tak se díky tomu můžeme spolehnout na poctivé produkty. Co ale v Kendamilu? Jak se zde přistupuje k dětem a rodičům?
Foto: Kendamil/ Se svolením
Kdo jsou rodiče?
„Rodič je pro nás kdokoliv, kdo dítěti věnuje péči a lásku. Nehledíme na věk, vzhled, pohlaví ani orientaci. Ukazujeme realitu se všemi klady i zápory. Víme, že spokojenost miminka jde ruku v ruce se spokojeností rodiče…,“ je řečeno na stránkách Kendamilu a nutno uznat, že tato značka nejen o věcech mluví, ale zároveň i koná.
Například na webových stránkách najdete sekci Opravdové rodičovství, která odhaluje vzájemnou souhru mezi Kendamilem a samotnými rodiči. Je tu akce #RodičemBezFiltru, kde najdete fotky dětí ukazujících pravdivou skutečnost bez umělých příkras. Vše můžete dál sledovat pod stejným hashtagem na Instagramu.
Dále tu jsou příběhy rodičů, kteří se něčím odlišují od těch „normálních“ a standardních párů. Ať už jsou to ty stejnopohlavní, rasově smíšené, anebo třeba i potetovaní partneři, u kterých byste v dnešní sobě neřekli, že bude jejich ozdoba těla jakkoliv spojována s výchovou dítěte.
Festivalové vteřiny
Mnohem viditelnější forma podpory celé myšlenky rovnoprávného rodičovství jistě byla účast na letním festivalu Prague Pride, jehož byla značka Kendamil strategickým partnerem. Ve svém stánku poskytla odborné přednášky a diskuze na téma partnerství a rodičovství stejnopohlavních párů, na místě byl i nutriční specialista, který pohovořil o výživě a představil samotné produkty Kendamilu.
Kromě odborné pomoci šlo ale také samozřejmě o přiblížení samotné filosofie Kendamilu a důvod, proč se takové akce otevřeně účastní.
Foto: Kendamil/ Se svolením
„Značka Kendamil je otevřena všem formám rodičovství. Pro nás je důležité, aby dítě vyrůstalo ve funkční rodině. V prostředí, ve kterém se cítí šťastně a bezpečně. Neděláme rozdíl v tom, zda jde o heterosexuální rodiče, nebo rodiče z genderových menšin. Rodičem může být každý. To se snažíme komunikovat také v naší kampani, přes kterou se s námi spojili organizátoři Prague Pride,“ vysvětluje Adéla Vancová, brand manager značky Kendamil.
Pomoc se ale netýká jen předaných znalostí, anebo psychické podpory.
Na konci duhy je vždycky nějaký bonus
V rámci spolupráce značka představila speciální XXL duhovou edici sušeného mléka, která nabízí nejen vizuálně příjemný barevný obal, ale hlavně 25 % obsahu navíc! Duhová edice prémiového mléka Kendamil potěší rodiče dětí od ukončeného 6. měsíce života, pro které je určeno Kendamil Premium 2 HMO+ (1 kg).
Těm starším od 1 roku dodá potřebné živiny Kendamil Premium 3 HMO+ (1 kg), a pro ty nejstarší dětičky od 2 let je tu pak úplně nový Kendamil Premium 4 HMO+ (1 kg).
Jak je tedy patrné, značka Kendamil se nebojí vyjádřit svůj postoj několika různými způsoby. Což je v dnešní době v jistém ohledu hrdinský čin, neboť v těžkém konkurenčním prostředí může těmito kroky ztratit mnoho zákazníků. Na druhé straně, ti by se zase měli zamyslet nad tím, zda jim opravdu natolik bytostně vadí taková forma otevřené podpory, že jsou díky tomu ochotni se vzdát opravdu kvalitního produktu pro jejich vlastní dítě. Třeba i v takové situaci, kdy se jich to nijak osobně nedotýká.
Jestli někoho takového znáte, můžete se jej na to zeptat a případně zjistit, jestli třeba Kendamil nepoužívá, aniž by si o té značce cokoliv zjišťoval. Kdo ví, třeba se jim nakonec zalíbí i Manifest opravdového rodičovství.