Sedm rad, jak vypadat mladší, aniž byste museli utratit mnoho peněz

9. 1. 2019 18:00 Co se děje
Sedm rad, jak vypadat mladší, aniž byste museli utratit mnoho peněz

Mnoho lidí propadá panice, když objeví svou první vrásku nebo první šedé vlasy. Občas se někdo odhodlá pro různé méně či více invazivní metody, které jeho vzhled trochu vylepší, ale tyto metody řeší „stárnutí“ spíše krátkodobě a také jsou většinou dost nákladné.

Společně se však podíváme na několik kroků, které dokážou celý proces stárnutí zpomalit. Máte tak možnost alespoň trochu ovlivnit svou budoucnost a potřebujete k tomu jen špetku odhodlání.

1. krok: Identifikujte své silné a slabé stránky

Najděte si fotku starou nejméně deset let. Takovou, kde si myslíte, že vypadáte nejlépe. Poté najděte jednu aktuální fotku a vypracujte seznam silných a slabých stránek k oběma fotografiím. Oba sloupce silných stránek a slabých stránek navzájem porovnejte - např. hezké paže, krásné oči apod. Zjistíte, na čem je třeba nejvíce zapracovat, abyste byli spokojenější a vypadali mladší.

13. 12. 2018Darujte štěstí a radost, darujte vlasy. V rámci projektu #HAIR2POWER může pomáhat skutečně každý

2. krok: Projděte svůj šatník

Není nic snadnějšího než trochu více sledovat aktuální módní trendy a vyřadit kousky, které mají za sebou již několikaletou působnost. Vypadat hezky a dostávat komplimenty od okolí je něco, díky čemu se budete cítit mladě a zároveň to pomůže také vaší psychice.

3. krok: Používejte ochranu před sluncem

V těchto měsících zatím intenzita slunečního záření není až tak velká, ale do budoucna byste na to měli myslet. Existuje velké množství krémů, které dokážou chránit vaši pleť. Právě UV paprsky jsou jednou z příčin poškození vaší kůže. Navštivte nejbližší drogerii a nechte si poradit od odborníků.

4. krok: Omezte příjem cukru

Kromě slunečního záření má na náš organismus (ale hlavně také na naši pleť) vliv i vysoká hladina cukru v krvi. Ta průběžně ničí kolagen a elastin v pokožce, začínají se tvořit vrásky a kůže již není tak napnutá. Množství příjmu cukru byste tedy měli omezit na minimum.

5. krok: Nastavte si tu správnou dietu

Začněte svůj den s anti-stárnoucími snídaněmi, které se budou skládat z ovesných vloček, mandlí, dýňových semen a borůvek. Přidejte k tomu také nějaký přírodní jogurt. Všechny tyto ingredience totiž mají prospěšné účinky proti stárnutí. Pokud ráno nastartujete s těmi správnými ingrediencemi, posilníte organismus na celý den.

4. 1. 2019Restaurace Asian Temple je skutečným chrámem asijské kuchyně

6. krok: Omezte příjem kofeinu

Pokud množství přijímaného kofeinu omezíte, bude to mít hned dva pozitivní účinky. Bude se vám lépe spát a budete se probouzet ve více pohodovém a „čerstvějším“ stavu. Budete se také cítit klidněji a pocítíte méně stresu. Kofein totiž zvyšuje produkci hormonu kortizolu, který na nás působí nepříznivě. Doporučuje se tedy jedna káva dopoledne a jeden zelený čaj během odpoledne.

7. krok: Vyzkoušejte pravidlo „2 ze 7“

Pokud patříte mezi pravidelné konzumenty alkoholu a dopřáváte si ho častěji, zkuste konzumaci omezit pouze na dva dny v týdnu (případně ještě méně). Pocítíte tak více energie a velmi se to projeví také na vašem vzhledu.

Zdroj: Foto: Shutterstock
Jan Witek

Autor

Jan Witek

I když vystudoval zdravotnický obor, nikdy se z něj zdravotní bratr ani doktor nestal. Od malička toužil po pozornosti ostatních, a tak není divu, že se kromě psaní věnuje také moderování a DJingu. Miluje hudbu, kulturu, cestování, dobré jídlo, auta, nové technologie a samozřejmě žít naplno.

E-shop