Dva velmi zajímavé nové trendy ve světě seznamování pro rok 2019: Grande-ing a Instagrandstanding

Pokud jste svátky trávili bez partnera a třeba i po nějakém velmi pěkném rozchodu, jistě jste si kromě nálože ponožek, spoďárů a předmětů, u nichž se vám stále…

Autor: Nikol Šubrtová / Zdroj: FOTO: Instagram / 8. 1. 2019

Pokud jste svátky trávili bez partnera a třeba i po nějakém velmi pěkném rozchodu, jistě jste si kromě nálože ponožek, spoďárů a předmětů, u nichž se vám stále nepodařilo zjistit, k čemu mají sloužit, také užili dotazy své rodiny na to, jestli někoho už máte, proč nikoho stále nemáte a jestli se nebojíte, že zemřete sami obklopeni pouze kočkami a prachem. Také jste si jistě vychutnali posty svých bývalých s vánočními stromky, romantickými větvemi, svařáky a záchvěvy nehynoucího štěstí, kterým to pravé turbo dodalo prohnání pěti foto filtry a třicet hashtagů o milování prakticky všeho. A letos vás opět čeká výlet do džungle seznamování s nadějí, že příští rok to bude prostě lepší. Abyste věděli, co vás tam mino jiné čeká, přinášíme vám dnes dva nové trendy ze světa seznamování.

12. 6. 2019Ženy vyhlásily válku vysokým podpatkům – přichází hnutí #KuToo

Grande-ing   

Ačkoli Ariana Grande vypadá, že je jí třináct a ukradla mámě šminky a klíče od auta, udává nám trendy. A to dokonce i ve světě vztahů. Tentokrát tak učinila ve stylu „řekni to písní“. Její song Thank U, Next totiž nastartoval trend, který se týká vyrovnávání se s rozchody, s bývalými a celkově se sebou a s všehomírou.

Trend dostal jméno po zpěvačce samé a spočívá v tom, že na bývalé vztahy nevzpomínáme se vztekem, ublížeností a hořkostí, ale naopak s vděčností a s úsměvem a snažíme se si z toho vzít to pozitivní, místo abychom se k minulosti obsedantně vraceli a o svých bývalých hovořili pouze jazykem, za který by vás vykázali z kostela. Ariana tak třeba děkuje svým bývalým, že jí naučili lásce, trpělivosti či bolesti. Na to, že je jí třináct, je tedy Ariana fakt uvědomělá a moudrá. A navíc:  Někteří naši bývalí nás také naučili ovládnout se a nehodit po někom žehličku i tehdy, když by si to zasloužil. Takže buďme vděční za vše, co jsme prožili, a dívejme se do budoucnosti s úsměvem. Prostě proto, že je to lepší než ta druhá varianta.

26. 6. 2019Perfektní oholení: S Rowentou vždy na ostro!

Instagrandstanding

Jak už jste jistě z názvu odtušili, další trend se pojí se sociálními sítěmi. V poslední době je totiž čím dál častější, že někdo svůj instagramový profil a příspěvky na něm konstruuje vyloženě pro konkrétní publikum: pro jednoho člověka, kterého skrze něj chce zaujmout.

Instagram se tedy pro mnohé seznámení chtivé stává jakousi reklamní kampaní na sebe zacílenou na velmi úzkou cílovku, tedy konkrétní potenciální protějšek. V nedávném průzkumu na toto téma 69 procent dotázaných lidí ve věku 22 až 25 let přiznalo, že už tímto stylem nějaký svůj příspěvek konstruovali a upravovali. Inu, mějte oči otevřené, možná to zatiší se zeleným kafem, kusem nové boty a rohem knihy vzhůru nohama bylo určeno právě pro vás.