Pět jednoduchých domácích cviků, se kterými procvičíte celé tělo a získáte perfektní postavu, aniž byste už museli dělat cokoli dalšího

15. 11. 2018 15:00 Co se děje
Pět jednoduchých domácích cviků, se kterými procvičíte celé tělo a získáte perfektní postavu, aniž byste už museli dělat cokoli dalšího

Jelikož obchod a spotřeba nikdy nespí, tak Vánoce začínají v podstatě už na začátku listopadu. Lidé se budou rojit čím dál více, všichni dospějeme až na pokraj zhroucení a pak se několik dní budeme léčit přejídáním a mnohdy náročnou rodinnou pohodou. A pak, přátelé, pak budeme zase hubnout.

Mnoho lidí se ale prostě nedokáže donutit chodit do posilovny a běhání je jim odporné. I tak je tady cesta, jak si procvičit celé tělo. Ve zcela bazální podobě vám k tomu v podstatě postačí pět cviků s vlastní vahou. Je samozřejmě jasné, že byste je měli doplňovat cardiem a nedosáhnete takto plného rozvinutí jednotlivých svalů a jejich hlav na úrovni kulturistů, ale pro běžné účely postačí.

23. 11. 2018Samořízené vozy v budoucnosti neovlivní jen svět dopravy, ale překvapivě i lidskou sexualitu

Cviky jsou jednoduchéa základní pohyby, tedy tlaky, tahy a také držení těla v setrvalé poloze. Vhodné je vykonávat cviky po 3-5 sériích s počtem opakování v sérii podle vaší výkonnosti od 10 až třeba do 50, a to popřípadě s použitím přídavné zátěže. Cviky lze občas také zařadit třeba do vysoce intenzivních jednotek s krátkými sekvencemi odpočinku mezi sériemi TABATA (nebo také HIIT) a dosáhnout tak i silného nakopnutí metabolismu.

Prvním cvikem, který zapracuje zejména na vašich zádech, je shyb. K tomu jedinému je vhodné pořídit si pomůcku, a to sice rozpínací hrazdu do dveří, kterou pořídíte už za něco málo přes tři stovky. Pokud nejste schopni shyb zatím udělat, dělejte tzv. australské přítahy, které procvičují stejné svaly, jen z jiného úhlu. Zde je hrazda umístěna níže, vy visíte pod ní s nohama na zemi a přitahujete se k ní na úrovni hrudníku. Celé to připomíná takový opačný klik.

26. 11. 2018Skrytá poselství v nejslavnějších malbách světa

Na nohy a přední stranu trupu jsou zde pak dřepy a kliky. Dřepy vykonávejte pouze do polohy sedu na židli, abyste zbytečně nezatížili kolena. Břicho pak procvičíte pomocí prkna anglicky nazývaného plank, což je statický cvik, kde držíte na zemi ve vzporu na předloktích napřímené celé tělo. Nejprve zkuste vydržet alespoň 30 vteřin a postupně výdrž prodlužujte.

Posledním cvikem, který procvičí ramena a také při stabilizaci trupu celé tělo, jsou pak ramenní vztlaky s jednoručkou.

Zdroj: Instagram, Youtube
Nikol Šubrtová

Autor

Nikol Šubrtová

"Nebuď idiot." Tahle rada jí změnila život.

E-shop