„Zabijácký“ cvik pro rychlé vyrýsování a zploštění břicha, o kterém jste asi ani nevěděli, že vůbec posiluje břišní svaly

16. 8. 2018 15:00 Co se děje
„Zabijácký“ cvik pro rychlé vyrýsování a zploštění břicha, o kterém jste asi ani nevěděli, že vůbec posiluje břišní svaly

S ohledem na to, že léto je v plném proudu a kromě občasných mdlob z horka se o mnohé pokouší touha ještě vylepšit svou postavu, než zas nahodíme baloňáky, se roztrhl pytel s tipy na co nejúčinnější cvičení. Středobodem tužeb mnoha lidí je ploché a vypracované břicho. Dnes vám pro tento cíl nabídneme cvik, který určitě znáte, ale dost možná jste ani netušili, jak velmi efektivní je pro vysekání břicha.

23. 10. 2018Podle odborníků existují v moderní společnosti dva specifické typy nevěry: „otvírák na konzervy“ a „puzzle“

Jde o nenáviděný dřep. Nicméně mnozí cvičenci potvrzují, že ve chvíli, kdy překonali odpor k tomuto cviku a začali ho opravdu pravidelně provádět, jejich postava se konečně viditelně změnila. Dřep pro správné provedení vyžaduje perfektní stabilizaci trupu a zde se dostáváme přesně k tomu, proč tolik posiluje břicho a pomůže vám nejen k six packu, ale i k vyrýsování spodní části břicha neboli k tzv. véčku.

19. 10. 2018Seznamte se s polyamorií aneb Když vztah tvoří více jak dva lidé

Navíc dřep lze cvičit v HIIT sériích a také zapojuje skoro celé tělo (a hlavně velký komplex svalových partií, jakým jsou nohy), je tak i nesmírně účinným spalovačem tuků.

Dřep se doporučuje provádět (s ohledem na ochranu kolen) pouze do polohy sedu na židli a nikoli až do polohy se zadkem skoro na paty. Vždy dbejte na rovná záda. Je vhodné dřepů vždy udělat několik sérií s 20-50 opakováními (pokud necvičíte s velkou zátěží, pak samozřejmě mnohem méně) a později můžete, pokud máte v pořádku kolena, cvik provádět právě i se zátěží. Použít lze k tomu kettlebell či jednoručku drženou blízko hrudi nebo klasicky, jako to vídáme v posilovnách, dělat cvik s velkou činkou. Experti pro co největší zásah pro střed těla, a tedy pro břišní svaly, doporučují dřepy na jedné noze, které jsou pro stabilizaci těla velkou výzvou. Ty ale dělejte pouze tehdy, pokud jste sportovně zkušenější a jste zcela zdraví, je to totiž relativně náročné.

Zdroj: Youtube, Instagram
Nikol Šubrtová

Autor

Nikol Šubrtová

"Nebuď idiot." Tahle rada jí změnila život.

E-shop