Jak mít za měsíc ploché břicho bez sklapovaček?

Všichni známe okrasný tukový prstenec, který však naše tělo nezdobí, ale naopak se ho chceme každoročně před plavkovou sezónou zbavit. Jenže zbavit se…

Autor: Petra Járková / Zdroj: Pinterest / 30. 4. 2018

Všichni známe okrasný tukový prstenec, který však naše tělo nezdobí, ale naopak se ho chceme každoročně před plavkovou sezónou zbavit.

15. 3. 2019Polsko potřebuje „zachránit před buzerantstvím“. Polské děti se budou ve škole učit masturbovat, varuje Kazcyński

Jenže zbavit se nevzhledné pneumatiky není nic snadného, tudíž je nutné se obrnit trpělivostí a vyvinout značné úsilí.

My vám ale teď poradíme, jak se tuku v oblasti břicha zbavit snadno a rychle, abyste do léta měli ploché a vypracované bříško.

Za tímto trikem stojí experti i fitness trenéři, kteří říkají, že plank je lepší než kdybyste celý den dělali sklapovačky.

A jak se takový plank cvičí? Jedná se o cvik, při kterém se vyvíjí veškerá námaha břišními svaly. Ty se stahují a vy je tím nejen posilujete, ale do cvičení zapojujete i celá záda a učíte se správnému držení těla.

Je ale nezbytné, abyste  plank cvičili správně, jinak nebude mít žádný výsledek.

Takže, jak na to?

1. Ruce si položte pevně na podlahu - od dlaní až po lokty. Krk a ramena držte rovně. Nohy si opřete prsty o podlahu a držte je mírně od sebe.

2. Břicho mějte stažené a dbejte na to, abyste měli lokty rovně pod rameny.

3. Paty si umístěte tak, aby se tlak, který vzniká v nohách, přenesl na prsty.

4. Nezapomeňte stáhnout a zpevnit hýždě, celé tělo musí být pevné, takže nespouštějte ani nezvedejte zadek.

5. Během cvičení dýchejte hluboce a rovnoměrně.

TIP: Pro lepší provedení cviku si představte, že máte na zádech plnou sklenici, která vám nesmí spadnout.

Držte své tělo ve správné poloze asi panáct vteřin, pak ho uvolněte a cvik proveďte několikrát znovu. Po nějaké době můžete čas provedení cviku zvyšovat.

12. 3. 2019ROZHOVOR: Ajťák a milovník technologií Filip Kubín: „V pohanství nás spojují odlišnosti“

Pokud budete každý den plank opakovat alespoň třikrát, můžete si být jisti, že se očekávaný výsledek brzy dostaví.