Tipy pro rychlou cestu k hezkým rukám již na toto léto: Jedno jednoduché cvičení pro vyrýsované bicepsy

25. 4. 2018 16:00 Co se děje
Tipy pro rychlou cestu k hezkým rukám již na toto léto: Jedno jednoduché cvičení pro vyrýsované bicepsy

V poslední době se tolik lidí v mém okolí zabývá tím, jak by zhubli a vyrýsovali se na nadcházející léto, že mi není úplné jasné, kdo se stará o všechny ostatní věci světě. Abychom tyto snahy urychlili a zachránili tak vlastně planetu, přinášíme vám tip na jednoduché cvičení, které vám dopomůže k objemnějším a viditelně vyrýsovaným bicepsům, na jejichž ohromující potenciál na plážích sází zejména mnozí muži.

18. 5. 2018Výzkumy říkají, že konopí dokáže léčit 9 typů rakoviny!

Nepůjde o žádnou revoluci. Jak biceps procvičit sledováním telky, jsme nezjistili, ačkoli když to někdy zapnu, přijde mi, že některé výpady televizní tvorby vlastně je dost náročné i pouze sledovat. Zde ale půjde o klasický a základní cvik, protože ty prostě fungují nejlépe, a to o bicepsový zdvih. Ten lze provádět současně obouruč s velkou činkou či jednoručkami a nebo izolovaně pro každou ruku zvlášť s jednoručkou, kde pak vlastně mezi cvičením sérií nemusíte dělat pauzy.

Dostatečné váhy a shazovaná série

Tipy, které vám chceme dát, tedy nejsou ve cviku samotném, ale spíš v tom, jak jej provádět, aby to bylo co nejefektivnější. Pokud chcete docílit zvětšení objemu, bude potřeba jistého narušení svalových vláken a tedy větších použitých vah. Nicméně odborníci radí, že důležité je i vytrvat po více sérií a opakování, a tak doporučují dropsetting neboli shazované série. To spočívá v tom, že když už nedokážete dále cvičit se svojí maximální vahou pro daný cvik, váhu uberete a rozjede další dvě nebo tři série navíc s plným počtem opakování, tím sval opravdu maximálně vyčerpáte.

5. 5. 2018VIDEO: Lidé, kteří se ocitli blízko smrti. Z těchto videí budete mít husí kůži

Rotace zápěstí

Další tip tkví v tom používat při bicepsovém zdvihu rotaci zápěstí ve smyslu jiné jeho orientace ve spodní fázi cviku oproti té klasické známé horní poloze.

Izometrické držení

Pro maximalizaci výsledků se také doporučuje využít občas izometrického držení. Spočívá to v tom, že se v poloze, kdy vaše paže s tělem svírají při spouštění dolu úhel devadesáti stupňů, na chvíli zastavíte do klidu a vzdorujete gravitaci a pak až paže zcela spustíte.

Nešvihejte rukama

A nešvihejte rukama ani zbytkem těla, cvičte trochu jako robot, klidně se pevně zapřete zády o opěrku lavičky a i lokty by měly být relativně v klidu. Někteří lidé k bicepsovému zdvihu použijí pomalu celé tělo a vypadá to spíš, že berou činky na diskotéku. U každého cvičení myslete na to, aby se u něj zapojovala opravdu ta část těla, kterou chcete procvičovat.

Komplexní cviky

Výborným cvikem, který procvičuje kromě bicepsu i záda a vlastně trochu i celé tělo je zase shyb s podhmatem ve svisu. Komplexní cviky jsou totiž výborné i pro nastartování spalování. Diskutovaný bicepsový zdvih obouruč současně tak také můžete třeba kombinovat s výpady, kdy spolu s každým vykročením do výpadu uděláte právě s činkami v rukách tento cvik.

Zdroj: Instagram, Pinterest
Nikol Šubrtová

Autor

Nikol Šubrtová

"Nebuď idiot." Tahle rada jí změnila život.

E-shop