Hot dogy s kaviárem nebo čerstvé kozí mléko. Hotely odhalily, co nejdivnějšího si hosté objednávají na pokoj
Mohli byste mi ten toast spálit?
Jiní hosté projevili ještě unikátnější vkus. Jak ukázala anketa serveru Hotels.com, hotely už se při plnění požadavků setkaly s rozmary všeho druhu: od čerstvě nadojeného kozího mléka až po hot dog s kaviárem. Někteří rekreanti mají v rámci pokojové služby i specifické požadavky na způsob servírování jídla – jeden hotel například byl požádán, aby místo lehce ohřátých toastů servíroval spálené. Jiní hosté požadovali konkrétní množství jídla, například dva kilogramy banánů.
Prosím jednou high five na pokoj 632…
Další extra snaha, již si ubytovaní hosté vyžádali ze strany hotelu, se týkala hýčkání domácích mazlíčků. Zpráva Hotel Innsights ukázala, že se objevily i žádosti o speciálně sestavené, hypoalergenní menu pro domácí mazlíčky, a to i s bezlepkovou nebo bezmléčnou variantou pokrmů.
Zdroj: Giphy
Ne všechny podivné požadavky se však týkaly jídla. Jeden hotelový host požádal zaměstnance, aby si s ním plácnul ve stylu „high five“ – a nemyslel to jako svérázný vtip, nýbrž jako potvrzení, že pokojová služba zaregistrovala jeho objednávku.
Kouzelné tlačítko „cokoli a kdykoli“
Zpráva také zjišťovala, co hoteliéři dělají pro to, aby uspokojili potřeby svých hostů během jejich pobytu. Vyšlo najevo, že se hotely snaží přizpůsobit možnostem, jak hotelové pokoje ještě víc zpříjemnit, a zároveň zavádějí interní pravidla, jak neobvyklé vrtochy uspokojit. V hotelu W Osaka například mají nainstalované tlačítko „Whatever/Whenever“, které hostům umožňuje, aby si objednat cokoli a kdykoli. Hotel Hospes Maricel & Spa v Palma de Mallorca zase nabízí službu Beauty Room Service, kde si hosté mohou v soukromí svého pokoje dopřát kosmetické ošetření obličeje a high-tech procedury.
Další novinky a rady z oblasti cestování najdete v podcastu Simona Caldera.