5 jednoduchých tipů, jak zůstat zdravý na cestách

Nemocný nechce být nikdo a zvláště ne během cestování. Taky komu by se líbilo potit se s horečkou na hotelovém pokoji místo válení se na pláži a obrážení…

Autor: Lucie Osmanská / 25. 12. 2017

Nemocný nechce být nikdo a zvláště ne během cestování. Taky komu by se líbilo potit se s horečkou na hotelovém pokoji místo válení se na pláži a obrážení nočních barů...S následujícími cestovními triky se vám ale nemoci vyhnou obloukem.

22. 2. 2019„Inspirovaly nás malby z jeskyně Altamira i egyptské papyry,“ říká vývojář české unikátní PC hry ArtFormer

1. Dávejte si pozor na to, co jíte
Vyvarujte se cukrům, i když se vám na cestách naskytne řada příležitostí, kdy můžete zhřešit. Raději si s sebou přibalte nějaké zdravé občerstvení, jako je ovoce, mandle nebo jiné ořechy. Uvidíte, že se budete cítit lépe a plní energie i po dlouhé cestě.

2. Sledujte také to, co pijete
Omezte spotřebu alkoholu a chraňte svůj imunitní systém před dehydratací. Pokud hodláte pít v letadle, lékařka a nutriční expertka z Kalifornie Carolyn Dean doporučuje doplňky B1, B3 a B5 před odletem a hořčík během letu, aby podpořil enzym zvaný alkoholdehydrogenáza, který rozbíjí alkohol a odstraňuje jej z těla.

3. Pozor na veřejnou dopravu
Aktivně chraňte své zdraví zvláště během cesty veřejnou dopravou. Podpořte svou imunitu tím, že zvýšíte příjem vitamínu C. Noste s sebou láhev s vodou, abyste zůstali hydratovaní a používejte dezinfekční prostředky na ruce, abyste snížili množství bakterií, kterým jste vystaveni v prostředcích veřejné dopravy.
Na delší cesty si přineste svůj vlastní polštář, přikrývku nebo masku na oči. I když vám mohou být nabídnuty dopravcem, raději používejte své vlastní. Nikdy nevíte, kdo je před vámi používal.

traveler

4. Je důležité zůstat aktivní
Najděte si čas na cvičení. Zůstat aktivní vám také pomůže vyhnout se rutině. Expert Adam Friedman z Gym Fitness Institute navrhuje, abyste chodili po schodech vždy, kdy je to možné, a snažili se cvičit alespoň ve svém pokoji (kliky, dřepy…). Některé hotely mají i své vlastní posilovny.

27. 2. 2019Milovaný i nenáviděný PRIMARK míří do Prahy. Jaké jsou důsledky tzv. „rychlé módy“?

5. Vyspěte se
Dobrý spánek je nezbytný pro udržení imunity na špičkové úrovni. „Vybírejte si pokoj daleko od výtahu a ujistěte se, že rolety na oknech fungují správně,“ říká doktor Robert S. Rosenberg, certifikovaný lékař spánku a autor knihy Sleep Soundly Every Night, Feel Fantastic Every Day. „Vyhněte se jasnému světlu několik hodin předtím, než půjdete spát,“ dodává. „Jasné světlo brání vaší schopnosti usnout.“

zdroj: hornetapp.com