Pro úspěšný byznys nestačí jen „nabízet zboží“. Zjistěte, jak vybudovat značku, kterou zákazníci budou milovat

Co je jádrem úspěchu firem, které si vyhledávají sami zákazníci? Jak vybudovat firemní kulturu, která bude myslet na zaměstnance i zákazníky? Vše, co se týká vybudování úspěšné značky, v jednom nabitém večeru – to je konference Lovebrand.

Autor: Redakce / Zdroj: GrowJob / Advertorial / 11. 9. 2019

V době, kdy trh je v běžných odvětvích plně saturován, již nestačí jen a pouze poskytovat služby nebo nabízet zboží. Určitá „přidaná hodnota“ je pro klienty tím, co rozhoduje, u které z firem se rozhodnou nakoupit. Co ale tvoří ta „plus“, která se stanou pomyslným jazýčkem na misce rozhodovacích vah? Na to na konferenci „Lovebrand“ odpoví ti, jejichž projekty a firmy úspěšně prosperují a mají nastavenou pro-zákaznickou politiku…

„Když jsme se bavili s klienty na téma budování lovebrandu z jejich firmy, vždy zmiňovali buď marketing nebo HR. Z praxe nám ale vychází, že nejlépe to funguje dohromady. Proto jsme se rozhodli uspořádat konferenci, kde se vše spojuje,“ upřesnila organizátorka Aneta Martinek z GrowJOB Institute. Osm řečníku během půlhodinových bloků tak představí nejen příběh vlastní značky, case studies, ale i další témata.

14. 6. 2019Ekologický kolaps nastane v roce 2050. Řešením eko-deprese je bezdětnost

Jedním z hlavních témat, které se bude prolínat příspěvky všech řečnic/řečníků, však bude komunikace. Bez efektivně nastaveného komunikačního modelu, který dá klientům/zákazníkům možnost navázat s firmou kontakt, se dnes totiž žádná společnost neobejde. A nejen společnost jako podnikatelský subjekt – důkazem toho je i Lucie Macháčková, která již osm let působí v marketingu České televize. Ta promluví o největším televizním hitu poslední doby – seriálu Most! – a o tom, jak celý projekt vznikal a na jaké nástrahy marketingové oddělení v souvislosti s ním naráželo.

Jaké hodnoty vyznává společnost Rohlik.cz, ale také to, jak se v posledních letech proměnil trh s potravinami, představí marketing director společnosti Rohlik.cz, Marek Hallér. Ten zároveň neopomine tematizovat také problematiku nutnosti inovací a příp. i lehké kontroverze pro adekvátní komunikační model se zákazníky. Stejně tak i ostatní řečníci/e odprezentují různé úhly pohledu na koncepci, která ve své podstatě naplňuje „lovebrand“. Chybět nebude např. Anna Šenk (zakladatelka projektu Lepší služby, díky kterému pomáhá zlepšovat zákaznický zážitek českých firem), Jana Štěpánková (šéfka obchodního oddělení jedné z nejúspěšnějších českých rodinných firem Ryor) nebo Vojtěch Černák, který vede rodinnou firmu zabývající se těžkým strojírenstvím, jejíž unikátní firemní kultura rozhodně stojí za pozornost. 

22. 6. 2019Psi se evolučně přizpůsobili soužití s lidmi, výsledkem jsou „smutné psí oči“. Manipulují s námi němé tváře?

Konference Jak budovat lovebrand se koná 26. 9. 2019 od 17.00 v pražském kině Lucerna, veškeré informace (časový harmonogram, informace o řečnících) - včetně možnosti registrace - naleznete na webu jakbudovatlovebrand.cz.