8 divů světa: Borotalco přichází s novou kosmetickou řadou pro muže
[little ads never killed nobody] #spoluprace
Zdroj: Freepik.com

8 divů světa: Borotalco přichází s novou kosmetickou řadou pro muže

Na trhu s kosmetikou existuje nespočet firem a značek, ale málokterá se může pyšnit více než 100letou tradicí. Dost častým důvodem krachu těch modernějších bývá to, že sice umí zaujmout skvělou reklamou a celkovým marketingem, nicméně lidé velmi brzy pocítí, že co se týká kvality výrobků, už to není žádná sláva. A tak se vrací ke starým osvědčeným značkám, které třeba nejsou vidět každý den v reklamě, ale lidé si je po generace pamatují a předávají si o nich povědomí. Každý to známe – doporučení lidí, kterým věříme, je vůbec ta nejlepší reference.
Michal Černý Autor
27. 6. 2023

Jednou z takto osvědčených značek je bezesporu italská Borotalco, která již více než 140 zpracovává ikonický mastkový prášek, z něhož spolu s dalšími ingrediencemi vytváří výrobky té nejvyšší kvality, jež vzdorují samotnému času i velmi různorodému vkusu naší civilizace.

Než se ale podíváme na ty nejaktuálnější novinky pro naše tělo, shrňme se stručně historii značky, abychom lépe pochopili její jedinečnost.

Pevně zakořeněno v historii

Borotalco se narodilo v roce 1878 ve Florencii, konkrétně v ulici Tornabuoni, což byla jedna z nejdůležitějších ulic v centru města kvůli obchodním aktivitám a setkávaní intelektuálně založených obyvatel. A právě zde otevřel Henry Roberts svou lékárnu.

Tipy redakce

Lékárna v té době nebyla jen obchodem, ale společenským uzlem, kde se lékárník po jednání se zákazníky a potlachu s kolemjdoucími vracel do zadní místnosti, aby vyrobil produkty, které by nejlépe uspokojily vyslechnuté potřeby. A v této zadní místnosti se tehdy zrodilo „Boro-talcum“, tedy sametový pudr, jenž si v budoucnu získá náklonnost milionů lidí po celém světě.

V roce 1904 je Borotalco poprvé zabaleno do legendární zelené plechovky a konečně se dostává do italských domácností. Úspěch podporuje i rozsáhlá reklama, a to zejména v roce 1915, kdy se značka stává celospolečensky významnou. To už však existuje více produktů – holení pro muže, jemný pudr pro dámy a zklidňující pudr pro děti.

Došlo to tak daleko, že se objevily pokusy tyto výrobky napodobit, ale ty skončily neúspěchem.

<Path> LUI LivingZdroj:

V roce 1957 se komunikace značky vyvinula spolu s moderními technologiemi a plakáty vystřídala televize, takže Borotalco mohlo oslovit do té doby nevídaný počet lidí. Jenomže oslovit dostatečný počet lidí není všechno. Postupem času, a to i díky všeobecnému pokroku ve všech odvětvích, zákazníci začali vyžadovat mnohem více produktů, které budou nápomocny na každém jejich kroku.

A tak se v 90. letech 20. století rozšířil sortiment o kompletní řadu hygienických a tělových přípravků.

Jelikož inovaci nelze zastavit, vznikla na začátku 21. století další řada výrobků, které odpovídaly náročným potřebám spotřebitelů. Tehdy se zrodil Originál – první řada deodorantů s mikrotalkem, který absorbuje pot.

Tipy redakce

Zlom nastal v roce 2011, kdy se Borotalco dostává do celého světa.

O sedm let později přišla kompletní modernizace celé značky – nové obaly, minimalistický design, nové materiály… značka se zkrátka přiblížila o několik kroků k nové verzi moderního spotřebitele. Zrodila se opět nová řada, tentokrát se jménem Active, jež obsahovala exkluzivní Odor-Converter™, navržený tak, aby zaručoval svěží účinnost s vůní, která je účinnější o to víc, čím více se člověk potí.

Zapomeň na pocení, obejmi život

To je nové motto, se kterým značka přišla v minulém roce a kterého se drží až doteď. A zřejmě ještě nějakou dobu bude. Společnost věří, že život je bohatší, když jsme v kontaktu s ostatními, protože nejlepší chvíle jsou ty společné. A právě při nich se rodí objetí – spontánní, ale silné gesto, při kterém prožíváme opravdové emoce, které nás obohacují a díky kterým se cítíme skvěle.

Gesto, které není prázdné a stává se výzvou k přijetí všech emocí, které život nabízí, jakož i k otevření se ostatním lidem – to vše symbolizuje tradiční italský styl života.

A nyní už ke slibovaným novinkám, které udělají radost hlavně mužům, ale snad i jejich polovičkám, které nevědí, co za dárek jim pořídit ke svátku, narozeninám či výročí.

I muži mají své dny

Tradiční italská značka deodorantů přichází do Česka s osmi novinkami v rámci řady Borotalco Men pro každodenní péči. Tato řada zahrnuje dvě větvě – Invisible DryExtra Dry. Výrobky pánské řady Borotalco nadchnou nejen svými unikátními vůněmi, ale i pokrokovou technologií, která zaručuje účinek až na 72 hodin.

Prioritou pro výrobky Borotalco je zabránit nepříjemnému pocitu, který doprovází nežádoucí pocení. Proto dlouhodobě vyvíjí ty nejúčinnější receptury, které spolehlivě bojují jak proti samotnému pocení, tak i nepříjemnému zápachu. I v případě této pánské řady se jedná o směs přírodních, absorpčních a minerálních pudrů, díky kterým všechny starosti s nepříjemným pocením zmizí jednou provždy a umožní každému muži cítit se opravdu sebevědomě, a to v jakékoli situaci.

Tato řada ale nabízí mnohem víc – své unikátní vůně. Konkrétně se můžeme těšit na smyslnou jantarovou vůni s vanilkovým základem, která je doplněna o aromatické citrusové tóny. Dále se jedná o vůni na bázi pižma, která je díky svým jemným dřevitým tónům přirozenou sázkou na jistotu.

Nelze opomenout ani klasickou a nadčasovou vůni Borotalco, která svým pudrovým základem v kombinaci s tóny bílých květů a citrusů uspokojí každého náročného muže.

Nespornou výhodou je nakonec také více variant provedení nově představených deodorantů dle preferovaného způsobu nanášení na pokožku. Borotalco Men nabízí všechny tři nejoblíbenější druhy na trhu: sprej, tuhý i roll-on – vybere si zkrátka každý!

Vyberte si i vy na borotalco.com.

 

Zdroj: borotalco.com, IG borotalco

Populární
články

Jsem to já?
TĚLO & MYSL

„Takhle (hrozně) přece nevypadám!“ Proč se na fotkách sami sobě nelíbíme, má svůj důvod. Je jím „expoziční efekt“

Autor: Mirka Dobešová
Virální trendy se v posledních měsících točí kolem Římského impéria – v (homoerotických) kontextech, jaké byste nečekali
AKTUALITY

Jak se naučit být mužem? Pánové mají jasno – k získání chlapáctví pomůže římská praxe „ručníkových chlapců“

Autor: Veronika Košťálková
„Nikdy rodičům neodpustím, že mě nutili studovat ‚smysluplný‘ obor,“ říká muž, který zápasí s každodenností. „Češi ničí dětem sny,“ dodává
LIDÉ

„Nikdy rodičům neodpustím, že mě nutili studovat ‚smysluplný‘ obor,“ říká muž, který zápasí s každodenností. „Češi ničí dětem sny,“ dodává

Autor: Irena Piloušková
Nová studie popisuje, jak klíčovou roli hrají ženy v udržování sociálních vazeb mužů. Obráceně to však už neplatí
LIDÉ

Muže trápí epidemie samoty. Bez ženské asistence se často „nevyvenčí“, tvrdí nová studie. Na vině je i mužský strach z nálepky gaye

Autor: Veronika Košťálková
Takzvaní „cleanfluenceři“ mohou být zdrojem inspirace i motivace, ale také velmi nerealistických představ o tom, jak má vypadat „správný“ úklid
TRENDY

Perfektní domácnost? Miliony lidí propadají vášni zvané CleanTok. Úklidové „pohádky“ ale mohou škodit zdraví

Autor: Veronika Košťálková
Jak se naše chování a myšlení změní, až budeme mít v 60 letech ještě půlku života před sebou? Podle expertů se dají očekávat dopady společenské, ekonomické i globální
TĚLO & MYSL

Jaké chování bude „přiměřené“ věku 70 let, až se všichni dožijeme 120? „Éra dlouhověkosti může přijít už v roce 2034,“ tvrdí expert

Autor: Veronika Košťálková
Robert Čapek je přesvědčený, že naše děti nečeká ve škole nic dobrého. Proto se již mnoho let snaží o zásadní změny celého systému, školením učitelů počínaje
LIDÉ

„I když bude výuka o LGBTQ+ tématech ve školách povinná, většina učitelů to bude stejně ignorovat,“ říká „Líný učitel“ Robert Čapek

Autor: Michal Černý
Viliam Poltikovič – český dokumentarista, režisér, cestovatel, fotograf a spisovatel, který přes 30 let „nutí“ naši společnost zamýšlet se nad otázkami života a smrti
LIDÉ

„Smrt je zásadní téma, které v naší společnosti velmi chybí. Vyprchala z nás přirozená spiritualita,“ říká režisér Viliam Poltikovič

Autor: Michal Černý
Jihokorejské feministické hnutí 4B získává v posledních dnech na popularitě i v USA
LIDÉ

„Američanky, je čas se poučit od Korejců a přijmout hnutí 4B“: Trumpovo vítězství vzedmulo novou vlnu odporu k nadvládě mužů

Autor: Michal Černý
Festival Queer Eye i letos přiveze zajímavé ženské hlasy: třeba berlínskou zpěvačku MADANII.
KULTURA

Blíží se Queer Eye. Pestrý festival, kde můžete tančit, besedovat, skládat hudbu, trénovat sebeobranu… Nebo klidně jen ležet!

Autor: Veronika Košťálková

E-Shop