8 divů světa: Borotalco přichází s novou kosmetickou řadou pro muže
Jednou z takto osvědčených značek je bezesporu italská Borotalco, která již více než 140 zpracovává ikonický mastkový prášek, z něhož spolu s dalšími ingrediencemi vytváří výrobky té nejvyšší kvality, jež vzdorují samotnému času i velmi různorodému vkusu naší civilizace.
Než se ale podíváme na ty nejaktuálnější novinky pro naše tělo, shrňme se stručně historii značky, abychom lépe pochopili její jedinečnost.
Pevně zakořeněno v historii
Borotalco se narodilo v roce 1878 ve Florencii, konkrétně v ulici Tornabuoni, což byla jedna z nejdůležitějších ulic v centru města kvůli obchodním aktivitám a setkávaní intelektuálně založených obyvatel. A právě zde otevřel Henry Roberts svou lékárnu.
Lékárna v té době nebyla jen obchodem, ale společenským uzlem, kde se lékárník po jednání se zákazníky a potlachu s kolemjdoucími vracel do zadní místnosti, aby vyrobil produkty, které by nejlépe uspokojily vyslechnuté potřeby. A v této zadní místnosti se tehdy zrodilo „Boro-talcum“, tedy sametový pudr, jenž si v budoucnu získá náklonnost milionů lidí po celém světě.
V roce 1904 je Borotalco poprvé zabaleno do legendární zelené plechovky a konečně se dostává do italských domácností. Úspěch podporuje i rozsáhlá reklama, a to zejména v roce 1915, kdy se značka stává celospolečensky významnou. To už však existuje více produktů – holení pro muže, jemný pudr pro dámy a zklidňující pudr pro děti.
Došlo to tak daleko, že se objevily pokusy tyto výrobky napodobit, ale ty skončily neúspěchem.
V roce 1957 se komunikace značky vyvinula spolu s moderními technologiemi a plakáty vystřídala televize, takže Borotalco mohlo oslovit do té doby nevídaný počet lidí. Jenomže oslovit dostatečný počet lidí není všechno. Postupem času, a to i díky všeobecnému pokroku ve všech odvětvích, zákazníci začali vyžadovat mnohem více produktů, které budou nápomocny na každém jejich kroku.
A tak se v 90. letech 20. století rozšířil sortiment o kompletní řadu hygienických a tělových přípravků.
Jelikož inovaci nelze zastavit, vznikla na začátku 21. století další řada výrobků, které odpovídaly náročným potřebám spotřebitelů. Tehdy se zrodil Originál – první řada deodorantů s mikrotalkem, který absorbuje pot.
Zlom nastal v roce 2011, kdy se Borotalco dostává do celého světa.
O sedm let později přišla kompletní modernizace celé značky – nové obaly, minimalistický design, nové materiály… značka se zkrátka přiblížila o několik kroků k nové verzi moderního spotřebitele. Zrodila se opět nová řada, tentokrát se jménem Active, jež obsahovala exkluzivní Odor-Converter™, navržený tak, aby zaručoval svěží účinnost s vůní, která je účinnější o to víc, čím více se člověk potí.
Zapomeň na pocení, obejmi život
To je nové motto, se kterým značka přišla v minulém roce a kterého se drží až doteď. A zřejmě ještě nějakou dobu bude. Společnost věří, že život je bohatší, když jsme v kontaktu s ostatními, protože nejlepší chvíle jsou ty společné. A právě při nich se rodí objetí – spontánní, ale silné gesto, při kterém prožíváme opravdové emoce, které nás obohacují a díky kterým se cítíme skvěle.
Gesto, které není prázdné a stává se výzvou k přijetí všech emocí, které život nabízí, jakož i k otevření se ostatním lidem – to vše symbolizuje tradiční italský styl života.
A nyní už ke slibovaným novinkám, které udělají radost hlavně mužům, ale snad i jejich polovičkám, které nevědí, co za dárek jim pořídit ke svátku, narozeninám či výročí.
I muži mají své dny
Tradiční italská značka deodorantů přichází do Česka s osmi novinkami v rámci řady Borotalco Men pro každodenní péči. Tato řada zahrnuje dvě větvě – Invisible Dry a Extra Dry. Výrobky pánské řady Borotalco nadchnou nejen svými unikátními vůněmi, ale i pokrokovou technologií, která zaručuje účinek až na 72 hodin.
Prioritou pro výrobky Borotalco je zabránit nepříjemnému pocitu, který doprovází nežádoucí pocení. Proto dlouhodobě vyvíjí ty nejúčinnější receptury, které spolehlivě bojují jak proti samotnému pocení, tak i nepříjemnému zápachu. I v případě této pánské řady se jedná o směs přírodních, absorpčních a minerálních pudrů, díky kterým všechny starosti s nepříjemným pocením zmizí jednou provždy a umožní každému muži cítit se opravdu sebevědomě, a to v jakékoli situaci.
Tato řada ale nabízí mnohem víc – své unikátní vůně. Konkrétně se můžeme těšit na smyslnou jantarovou vůni s vanilkovým základem, která je doplněna o aromatické citrusové tóny. Dále se jedná o vůni na bázi pižma, která je díky svým jemným dřevitým tónům přirozenou sázkou na jistotu.
Nelze opomenout ani klasickou a nadčasovou vůni Borotalco, která svým pudrovým základem v kombinaci s tóny bílých květů a citrusů uspokojí každého náročného muže.
Nespornou výhodou je nakonec také více variant provedení nově představených deodorantů dle preferovaného způsobu nanášení na pokožku. Borotalco Men nabízí všechny tři nejoblíbenější druhy na trhu: sprej, tuhý i roll-on – vybere si zkrátka každý!
Vyberte si i vy na borotalco.com.