Takhle voní úspěch! Přičichněte si a inspirujte se
[little ads never killed nobody] #spoluprace
Zdroj: Mercedes-Benz, se svolením

Takhle voní úspěch! Přičichněte si a inspirujte se

Když se řekne Mercedes-Benz, co si představíte? Luxusní auto s typickou trojcípou hvězdou? To je správně! Ovšem tato dlouhodobě spolehlivá značka s puncem elegance a moderního luxusu už dávno (v roce 2012) rozrazila i dveře světa kosmetiky. A to ve velkém. Žádné nenápadné pokusy „na zkoušku“. Rovnou jedna pecka za druhou – vůně do auta (samozřejmě), svíčky, difuzéry… A když jsme u těch vůní, nechybí ani parfémy.
Redakce LUI Redakce LUI Autor
20. 6. 2023

Historie značky Mercedes-Benz se začala psát již roku 1886. U jejích vozů jsme zvyklí na elegantní tvary, s citem dotažený design a stavění na tradici prolnuté historií. Pokud vás zajímá, jak se tvoří parfém takto renomované značky, není to od produkce automobilů vlastně svým způsobem daleko. I zde platí: „To nejlepší, nebo nic.“

A jsme zase zpátky u oné trojcípé hvězdy. Než se dostaneme k tomu, jak vlastně parfémy voní (a na to si fakt počkejte!), nemohli jsme si neprohlédnout flakonky. Abyste si dokázali představit, o čem je tu řeč, pojďme si zpracování přiblížit třeba na Mercedes-Benz SIGN pro muže.

Ten má snad všechno, co si můžeme ve světě parfémů přát. Už když si jej vyhlédnete, nelze si nevšimnout, do jaké „stáje“ tenhle krasavec patří. Typický stříbrný kruh s hvězdou hraje prim. Ale to není všechno. Inspirativní a jedinečný design kombinuje barvy a textury, takže druhého zážitku se vám dostane, jakmile si flakonek potěžkáte a přejedete po jeho povrchu bříšky prstů. Cítíte to? To je luxus! Harmonický, ergonomický, praktický, a navíc ještě inovativní. V Mercedes-Benz se opravdu činili!

Na specificky tomto parfému pracoval mistr parfumér Olivier Cresp více než rok a kromě toho, že je výsledek opravdu vyšperkovaný, je taky ekologicky zodpovědný.

Tipy redakce

Když se zaměříme na tóny, tak ve vysokých najdeme silný kardamon, hořký grep a křupavou závislost na jablku. Střední jsou tvořeny aromatickou levandulí, elegantními listy fialky a pomerančovým květem. A v nízkých navodí klid fazole tonka s bílým pižmem v kontrastu s pačuli a kašmírovým dřevem. Hotová mozaika dokonalosti!

Jak jste jistě již zaznamenali, SIGN není jediný parfém od Mercedes-Benz. Jistě jste už slyšeli o nepřehlédnutelném parfému ULTIMATE. Ten je tvořen hlavou z lavandinu a cedrového listu. V srdci má jablko a muškátový ořech a v základu zavoní jantar a pačuli. Muž, kterému je tento parfém blízký, je stylový a kromě tvrdé práce i ví, co je to relax. Jeho vůně je také taková – dokonale vybalancovaná. Jde o parfémovou vodu povýšenou údernou mantrou: „Nejlepší, nejvyšší!“ Jde o příslib nezapomenutelných vzpomínek. Symbol elegance a maskulinity. Odhodlání žít život na plno a svobodně. For Men Ultimate je typická vůně pro všechny výjimečné okamžiky, na kterých záleží víc než na čemkoli jiném.

<Path> Nevyhazujte parfémy, které vás začaly nudit. S trochou kreativity a odvahy si z nich sestavíte osobní vůni, kterou nikdo jiný nemáZdroj: Marthasteward.com, Wikipedia.org

A co ženy?

Dámám rozvoní den RED v příznačně červeném flakonku s přitažlivě oblými tvary. Tento parfém vyjadřuje samotnou podstatu ženskosti.

Zdůrazňuje jedinečnost a šarm. Silná a sebevědomá žena, která si tuto vůni vybere, má v sobě něco hypnotického a rozžhaveného. A tak je jasné, že i když je hlava tvořena jemnými třešňovými květy, pistáciemi, mandarinkou a hruškou, základ je v zemitém santalovém dřevu, tonka fazoli, benzionu a pačuli. Srdce je pak opět jemné: tvořené jasmínem a gardénií. Taková je smyslná, elegantní vůně s nebývalou a nezapomenutelnou silou.

Club BLACK (for Men)

Přidat se můžete také do klubu BLACK. Světa, který se nepodobá žádnému jinému. S těmi nejexkluzivnějšími a nejnávykovějšími čichovými vjemy. Očichejte si je, ponořte se do jednotlivých tónů bergamotu (hlava), jasmínu, kadidla (srdce), ambroxanu, benzoinu, vanilky a dřevin (základ) a rozeznávejte jednotlivé složky. Takový luxusní relax si zaslouží všichni úspěšní s citem pro styl. Mercedes-Benz je značka, která je dlouhodobě spojena s elegancí a nadčasovostí. Přičichněte si. Takhle voní úspěch!

Zdroj: Mercedes-Benz Perfumes, IG: @mercedesbenz.parfums.czsk

Populární
články

Londýnská restaurace The Fair Pour chce upozornit na majetkové nerovnosti – i proto bude otevřena ve speciálně vybraném termínu
FUN

„Platím dvě piva a příplatek za vilu s bazénem!“ Jak to chodí v hospodě, která majetným schválně účtuje vyšší částky?

Autor: Veronika Košťálková
Nadnárodní firmy, které dříve ochotně slavily tzv. „pride month“ a otevřeně podporovaly LGBT+ menšinu, v důsledku změny politického klimatu „převlékají kabáty“
AKTUALITY

Přistiženy při pinkwashingu? Obří firmy ukazují LGBT+ lidem záda, duhové škrty dělá McDonald’s, Amazon i Meta

Autor: Veronika Košťálková
Ketamin, původně vyvinutý jako anestetikum, se v posledních letech dostává do popředí jako kontroverzní nástroj pro léčbu deprese
TĚLO & MYSL

„Bral jsem 3 gramy za noc“: Proč muži používají ketamin k léčbě deprese

Autor: Michal Černý
I když spal dvanáct hodin denně, stále byl vyčerpaný a nešťastný
LIDÉ

„Na vyhoření je nejhorší, že vám ho lidi nevěří,“ vypráví Daniel o dnech na dně. „U mě to odstartoval coming out,“ dodává

Autor: Irena Piloušková
Mnohé studie i mediální titulky líčí generaci Z jako „kutilsky neschopnou“. Často ale zapomínají na fakt, že pronajímatelé DIY projektům příliš nefandí – a s vlastním bydlením to mají „sněhové vločky“ těžší než generace jejich rodičů
LIDÉ

Každá pátá „sněhová vločka“ se bojí vyměnit žárovku. Důvody, proč generace Z radši volá na pomoc řemeslníky, vás pobaví i rozesmutní

Autor: Veronika Košťálková
Takzvané „momfluencerky“ se pouštějí na tenký led – z pohledu mnohých narušují soukromí vlastních potomků, a ještě monetizují jejich dětství. Samy matky-influencerky ale argumentují tím, že vydělané peníze spoří dětem na jejich budoucnost
LIDÉ

„Až děti uvidí, kolik peněz mají na účtu, nebudou se na mě zlobit,“ tvrdí úspěšná „momfluencerka“. Sdílením jejich dětství vydělává statisíce

Autor: Veronika Košťálková
Takzvaní „treatleři“ si hlasitě stěžují na dovážkové služby – často jim však nedochází, v jakých podmínkách kurýři pracují
TRENDY

Napůl zákazník, napůl Hitler. Tzv. „treatleři“ jsou postrachem kurýrů i sociálních sítí. Jak rozvážkové služby mění běžné lidi na tyrany?

Autor: Veronika Košťálková
Daniel Krutý, zakladatel politické strany Hnutí Generace
LIDÉ

„LGBT lidé jsou součást společnosti, nemám v plánu házet je v jakémkoliv ohledu přes palubu,“ říká Daniel Krutý, zakladatel Hnutí Generace

Autor: Michal Černý
Mladší generace se stále častěji vyhýbají nejen manželství, ale též i označování svého vztahu jakoukoliv oficiální nálepkou
TRENDY

Zapomeňte na manželství aneb Čeho se bojí moderní „vztahofobové“

Autor: Redakce LUI
Průvodce Karel, který si prošel mnoha pekelnými situacemi, ze kterých si dnes umí udělat legraci
LIDÉ

Bezdomovec nemusí smrdět, žebrat a může být i hezky oblečený, pokud skutečně chce, říká speciální pražský průvodce Karel

Autor: Michal Černý

E-Shop