Takhle voní úspěch! Přičichněte si a inspirujte se
Historie značky Mercedes-Benz se začala psát již roku 1886. U jejích vozů jsme zvyklí na elegantní tvary, s citem dotažený design a stavění na tradici prolnuté historií. Pokud vás zajímá, jak se tvoří parfém takto renomované značky, není to od produkce automobilů vlastně svým způsobem daleko. I zde platí: „To nejlepší, nebo nic.“
A jsme zase zpátky u oné trojcípé hvězdy. Než se dostaneme k tomu, jak vlastně parfémy voní (a na to si fakt počkejte!), nemohli jsme si neprohlédnout flakonky. Abyste si dokázali představit, o čem je tu řeč, pojďme si zpracování přiblížit třeba na Mercedes-Benz SIGN pro muže.
Ten má snad všechno, co si můžeme ve světě parfémů přát. Už když si jej vyhlédnete, nelze si nevšimnout, do jaké „stáje“ tenhle krasavec patří. Typický stříbrný kruh s hvězdou hraje prim. Ale to není všechno. Inspirativní a jedinečný design kombinuje barvy a textury, takže druhého zážitku se vám dostane, jakmile si flakonek potěžkáte a přejedete po jeho povrchu bříšky prstů. Cítíte to? To je luxus! Harmonický, ergonomický, praktický, a navíc ještě inovativní. V Mercedes-Benz se opravdu činili!
Na specificky tomto parfému pracoval mistr parfumér Olivier Cresp více než rok a kromě toho, že je výsledek opravdu vyšperkovaný, je taky ekologicky zodpovědný.
Když se zaměříme na tóny, tak ve vysokých najdeme silný kardamon, hořký grep a křupavou závislost na jablku. Střední jsou tvořeny aromatickou levandulí, elegantními listy fialky a pomerančovým květem. A v nízkých navodí klid fazole tonka s bílým pižmem v kontrastu s pačuli a kašmírovým dřevem. Hotová mozaika dokonalosti!
Jak jste jistě již zaznamenali, SIGN není jediný parfém od Mercedes-Benz. Jistě jste už slyšeli o nepřehlédnutelném parfému ULTIMATE. Ten je tvořen hlavou z lavandinu a cedrového listu. V srdci má jablko a muškátový ořech a v základu zavoní jantar a pačuli. Muž, kterému je tento parfém blízký, je stylový a kromě tvrdé práce i ví, co je to relax. Jeho vůně je také taková – dokonale vybalancovaná. Jde o parfémovou vodu povýšenou údernou mantrou: „Nejlepší, nejvyšší!“ Jde o příslib nezapomenutelných vzpomínek. Symbol elegance a maskulinity. Odhodlání žít život na plno a svobodně. For Men Ultimate je typická vůně pro všechny výjimečné okamžiky, na kterých záleží víc než na čemkoli jiném.
A co ženy?
Dámám rozvoní den RED v příznačně červeném flakonku s přitažlivě oblými tvary. Tento parfém vyjadřuje samotnou podstatu ženskosti.
Zdůrazňuje jedinečnost a šarm. Silná a sebevědomá žena, která si tuto vůni vybere, má v sobě něco hypnotického a rozžhaveného. A tak je jasné, že i když je hlava tvořena jemnými třešňovými květy, pistáciemi, mandarinkou a hruškou, základ je v zemitém santalovém dřevu, tonka fazoli, benzionu a pačuli. Srdce je pak opět jemné: tvořené jasmínem a gardénií. Taková je smyslná, elegantní vůně s nebývalou a nezapomenutelnou silou.
Club BLACK (for Men)
Přidat se můžete také do klubu BLACK. Světa, který se nepodobá žádnému jinému. S těmi nejexkluzivnějšími a nejnávykovějšími čichovými vjemy. Očichejte si je, ponořte se do jednotlivých tónů bergamotu (hlava), jasmínu, kadidla (srdce), ambroxanu, benzoinu, vanilky a dřevin (základ) a rozeznávejte jednotlivé složky. Takový luxusní relax si zaslouží všichni úspěšní s citem pro styl. Mercedes-Benz je značka, která je dlouhodobě spojena s elegancí a nadčasovostí. Přičichněte si. Takhle voní úspěch!