3 tipy na hubnutí a lepší spalování tuků, které by vás asi nikdy nenapadly

13.02. - Zdraví & Krása

Kdybych dostala menší finanční obnos pokaždé, když přede mnou někdo promluví o hubnutí, tohle byste si nikdy nepřečetli, protože bych právě popíjela koktejl na pláži a mému jezevčíkovi by vlály uši v mořském vánku. Ano, je to prostě obrovské téma. Pro hubnutí ovšem přesto existují i tipy, které by vás asi jen tak nenapadly.

14. 02. 2018"Doplňky stravy GP Nutrition by měly být součástí každodenní péče o tělo, stejně jako krém," říká výživová poradkyně Gabriela Peacock

Narušte kalorický cyklus

Pokud budete udržovat konstantně svůj kalorický příjem nízko, a to na úrovni redukční diety, zpomalíte si metabolismus. Tělo se tak přizpůsobí tomu, co z jeho pohledu vypadá jako situace snížené možnosti obstarat si potravu a bude se snažit zajistit vaše přežití. Samozřejmě nejde o to, že vstoupíte do cukrárny a neodejdete, dokud vás po zavíračce ze dveří nevytlačí uklízečka. Je ovšem opravdu dobré občas kvalitními potravinami kalorický příjem zvýšit a vše toho dne zároveň vyvážit vyšším výdejem, třeba procházkou navíc.

Skákejte přes švihadlo, a to i mezi posilovacími sériemi

Ano, pohyb je stále nejlepší přítel hubnutí a zdraví, to není nic převratného. Co by vás ale při cvičení v posilovně nemuselo napadnout, je nahradit odpočinek mezi sériemi skákáním přes švihadlo v lehkém rytmu. Odpočinete si i tak, trénink se ozvláštní a vy ve výsledku prostě spálíte více kalorií.

16. 02. 2018Vyhrajte tři tréninky ve studiu BodyBody Anděl či Karlín v hodnotě 1 500 Kč!

Zvyšte příjem bílkovin a snižte stres

Bílkoviny mají vysoký termický efekt, tedy vaše tělo spotřebuje hodně energie jen na to, aby je strávilo, čímž logicky více spalujete. Experti doporučují zvýšit příjem bílkovin asi o 15 procent. Co naopak potřebujete, je najít nový způsob, jak se odreagovat, abyste snížili celkovou úroveň stresu. Trvale zvýšená hladina stresového hormonu kortizolu má vedle mnoha negativních účinků na zdraví za následek i přibírání na váze. Ukázalo se, že vedle cvičení v tomto smyslu mají pozitivní vliv i drobné záměrné změny, jako že se lidé více smějí, nebo se prostě obecně snaží cíleně o lepší náladu.

Foto: Instagram

 

Nikol Šubrtová

Autor

Nikol Šubrtová

"Nebuď idiot." Tahle rada jí změnila život. Slečna Nikol vás vezme ve svém veřejném privatu na cestu kolem světa a splní i vaše nejhroznější představy. Pro chvíle, kdy už vás nedokáže rozčílit ani vlastní matka, manželka nebo partner, je tu slečna Nikol. Ta pani je zjevně rozbitá a u jejího jezevčíka se učil říkat Ř i Justin Beaver.

E-shop

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informacíSouhlasím