Oděvní značka C&A modernizuje svou image. Důraz klade nejen na dostupnost, ale také na udržitelnost a inkluzi
[little ads never killed nobody] #spoluprace

Oděvní značka C&A modernizuje svou image. Důraz klade nejen na dostupnost, ale také na udržitelnost a inkluzi

Oděvní značku C&A není třeba nijak dlouze představovat, neboť už letos v létě si získala pozornost díky povedené Pride kampani zaměřené na sdílení osobních příběhů. Vedení ale neusnulo na vavřínech a celá značka tak prochází výraznou transformací založenou na ambici stát se evropskou módní značkou zaměřenou na spotřebitele a zároveň na kvalitu, cenovou dostupnost, udržitelnost a inkluzi. I proto vznikla brand kampaň se sloganem „You Do You & We Do The Fashion“.
Redakce Redakce Autor
19. 10. 2022

Nová strategie značky vznikla na základě rozsáhlého průzkumu trhu s více než čtrnácti tisíci spotřebitelů v šesti evropských zemích, z něhož vyvstaly jasné výsledky. Spotřebitel preferuje značku kombinující cenovou dostupnost, udržitelnost, kvalitu a styl. C&A proto reaguje nabídkou kolekcí s vyváženým poměrem kvality a ceny a zároveň s takovými, aby se spotřebitelé v oblečení cítili dobře a vyhovovalo jejich životnímu stylu. „Během posledních let jsme udělali zásadní kroky vpřed na naší cestě stát se moderní módní značkou. V rychle se měnícím světě chceme být důvěryhodnou značkou, kde spotřebitelé nemusí dělat kompromisy mezi vynikající cenou a moderním a přirozeným stylem,“ říká Maik Kleinschmidt, ředitel marketingu C&A Europe.

Kampaň také přišla se změnou image postavenou na autentických snímcích, které jsou přirozené, stylové a emocionální. Ty pak ožívají ve spotech, na billboardech a dalších komunikačních materiálech jak v prodejnách C&A, tak na různých digitálních kanálech. V centru celé kampaně ale stojí individualita zákazníků, což se odráží i v jejím sloganu, který by šel volně přeložit tak, že zákazník má být hlavně sám sebou a o módu se postará značka C&A. Už dříve dalo vedení značky najevo, že diverzita, individualita a inkluze nejsou jen prázdná slova a že na nich záleží. I proto se jimi značka zabývá ve své dlouhodobé strategii.

 

Každý z nás pravděpodobně někdy v životě zažil vyloučení – byl vynechán nebo nebyl oceněn za to, kým je. V práci se to může projevit různými způsoby. Možná jsme se nestali součástí důležitého rozhovoru nebo procesu, do stejné míry jako naši vrstevníci. Nebo dostáváme na schůzkách méně prostoru k rozhovoru. Někteří z nás jsou ignorováni, nespravedlivě odmítáni nebo vystaveni neustálému zkoumání,“ stojí v dokumentu o strategii, která má posílit firemní kulturu tak, aby se každý cítil její součástí.

Jako Benjamin Button: vědci dokázali zvrátit proces stárnutí. Budeme brzy moci být navždy mladí, krásní a zdraví?27. 1. 2023

Podle vedení C&A je právě začlenění všech tím, co umožní využít rozdíly a vytvořit podpůrné klima, díky němuž budou prosperovat nejen firemní týmy, ale také celá společnost. Pro značku totiž inkluze znamená vytvářet prostředí, kde se každý člověk cítí oceněn pro své jedinečné kvality a přínos. I díky letní Pride kampani vystavěné na individuálních příbězích LGBTQ+ lidí a jejich rodin, kolegů a přátel je zřejmé, že značka svou transformaci bere velmi vážně a my se tak můžeme těšit na výsledky transformace.

Populární
články

Zničená budoucnost: Muž přišel o snoubenku kvůli své minulosti
LIDÉ

Zničená budoucnost: Muž přišel o snoubenku kvůli své minulosti. Na střední škole zažil více než mnoho lidí za celý život

Autor: Irena Piloušková
Muž, který tají rodině pravdu, se v rozhovoru svěřil, jak se u něj věci doopravdy mají
LIDÉ

Dvojí život na Písecku: Muž, který tají rodině pravdu, se v rozhovoru svěřil, jak se u něj věci doopravdy mají

Autor: Irena Piloušková
To, že je vaše váha ok, neznamená, že tomu odpovídá i váš metabolismus
WELLBEING

Štíhlí tlouštíci – na první pohled neviditelný problém, který postihuje stále více lidí. Proč být "skinny fat" není žádná výhra?

Autor: Mirka Dobešová
Soutěžící Vašek
AKTUALITY

V Survivoru zasahoval lékař i zlomyslnost osudu a soutěž má první oběť. Na ostrov ale dorazily i nové (sexy) tváře a intriky se rozjíždějí naplno

Autor: Martin Lyko
Mladý František Bloudek
HOT!

„V Praze jsem chodíval do veřejných lázní, kde se ale scházeli především ženatí muži, kterým šlo jen o sex.“ Jak se žilo gayům za socialismu? Vypovídá dnes 74letý František

Autor: Jakub Starý
Miss Petty je první česká drag queen, která drag spojila s vlastní hudební produkcí
AKTUALITY

Česká drag queen vedle Sama Smithe. „Ten song je vzkaz pro mé dětské já,“ říká Miss Petty o písničce, která se dostala do nového playlistu Spotify

Autor: Martin Lyko
Netřeba si představovat Hannibala Lectera, sociopat může být i prodavač vysavačů, který nutí seniorům nevýhodnou koupi a ještě horší splátkové kalendáře
LIDÉ

Klamou tělem, ale něco s nimi není v pořádku. Tušíte, jak ve svém okolí poznat psychopata?

Autor: Petr Opršal
Prezident má vetovací právo, proto bude rozhodovat o tom, jaké zákony týkající se LGBT+ lidí budou nakonec v ČR platit
LIDÉ

Pavel vs. Babiš a LGBT+ práva: Co si myslí o adopci dětí gay/les páry, manželství pro všechny a 50 pohlavích?

Autor: Martin Lyko
Gay na moravské vesnici? „Takovou reakci sousedů jsme opravdu nečekali,“ shrnula maminka dospívajícího syna těžké rodinné období
LIDÉ

Gay na moravské vesnici? „Takovou reakci sousedů jsme opravdu nečekali,“ shrnula maminka dospívajícího syna těžké rodinné období

Autor: Irena Piloušková
Kate Winlset na zveřejněné fotografii k seriálu The Palace
AKTUALITY

Diktátorka Kate Winslet na HBO: První ukázka z „The Palace“, hvězdně obsazené minisérie, která se právě začala natáčet

Autor: Martin Lyko

LUI
Tipy

E-Shop