Balancování na špičkách, vyšpulené rty a tutorialy všeho druhu aneb Když se muži na sociálních sítích chovají jako ženy

Síla sociálních sítí je ohromná – možná až dokonce nezměrná. Mnozí z nás je považují za důvěryhodný zdroj informací z první ruky. Všechno důležité přece zjistíme během pouhého jednoho kliknutí, takže se ani nemusíme zabývat nějakým dalším nepotřebným ověřováním. A co víc – na platformách jako Instagram nenajdeme jen otravné zprávy o covidu nebo vyjádření politiků, která stejně nikoho nezajímají, protože proč se zabývat něčím, co se omílá pořád dokola a co stejně nezměníme? Nejlepší je něco takového prostě ignorovat a soustředit se na to opravdu podstatné – ano, řeč je samozřejmě o fotkách krásných lidí a jejich bezstarostných životů.

Dokumentace všech 20 outfitů, které během nabitého pracovního dne stihnete vystřídat. Pod ní se pak skví kreativní, inspirativní a duchaplný jednoslovný popisek. Tomu se zkrátka říká skutečné umění. Není divu, že mu nepropadly jen dámy. Osvojit si ho se rozhodli také pánové.

Bydlení budoucnosti je tady: Otevřete si dveře díky face ID a návštěvám pošlete místo klíče QR kód! Jak budou nové byty vypadat?13. 6. 2022

Vzhledem k tomu, že velkými trendy jsou autentičnost a zajímavé osobní příběhy, je naprosto logické, že chceme všichni vypadat úplně stejně. To je pak opravdu radost sledovat videa, na kterých na vás vykukují totožné univerzální obličeje, které jste někde předtím už museli vidět. Nebo ne? Ale ono je to vlastně jedno. Tak či onak je to prostě nádhera! Jinak to ani být nemůže.

Nejen ženy, ale i muži si ve velkém pořizují selfíčka, protože je potřeba zachytit absolutně všechno. Od vstávání až po cestu na záchod a do koupelny. Pravý, oslnivě běloskvoucí chrup i vlasy, které samy od sebe perfektně drží tvar. Všichni se samozřejmě narodili přirozeně bezchybní, takže vůbec nemusí ztrácet čas nějakým dodatečným upravováním. A podobné to je i s oblékáním. Žádný outfit není pečlivě promyšlený a propracovaný do nejmenšího detailu. Jednoduše se ve skříni náhodou jen tak povaloval.

Pokud jde o samotné focení, snímky dámských blogerek slouží jako ideální vzor. Takové obrázky pochopitelně také vznikly na první dobrou, takže pánové – směle do toho! Vykašlete se na cestovatelský obsah nebo cvičení. Místo toho pořádně vyšpulte rty a připravte se na balancování na špičkách. Jedna nožka musí být ladně vpředu, protože pokud jste menšího vzrůstu, opticky vás to prodlouží. Navíc u toho budete vypadat opravdu uvolněně. 

Protože snímkům, které zachycují ležérní procházky ve městě (samozřejmě i tady je všechno naprosto přirozené a vlastně ani nevíte o tom, že vás neustále někdo fotí), už mírně odzvonilo, je tedy nejspíš čas na drobnou obměnu obsahu příspěvků. Co takhle zkusit třeba nějaký ten tutorial? Nezapomeňte, že u tvorby takového materiálu platí, že čím nechutnější, tím lepší!

Ve světě se toho děje pořád málo špatného, takže je takřka nutností se tomuto faktu přizpůsobit. Proč zveřejňovat něco praktického, když můžete předvést, jak si pochutnáváte například na rtěnce své partnerky nebo kamarádky? I točení make-up tutorialů se dnes už dávno nezaměřuje jen na oku lahodící výsledky.  Každá mince má totiž dvě strany. Na jedné z nich je tak pořád v kurzu aplikace zářivých stínů a kamínků, protože čím smutnější ve skrytu duše jste, tím víc musíte zaujmout a tvářit se vesele. Na druhé straně si můžete vytvořit falešné žilky a monokly. To zní lákavě, nemyslíte? Stejně jako sledovat velmi spokojené ženy a muže, kteří si kvůli zubním náhradám zničili svůj původní chrup. 

Co přesně je inflace a koho nyní nejvíc trápí? Česko na tom v porovnání s jinými zeměmi není nejhůř. Ale ani zrovna nejlépe…10. 5. 2022

Že se vám na tom možná něco nezdá? Pak jste divní vy. Ano, chyba je vážně jedině ve vás. Nejde totiž o žádné projevení vlastního názoru – nic takového vlastně neexistuje, protože všichni jsme jednotní. Očividně z vás tak mluví prachobyčejná závist. Ale jedna zpráva tu přece jenom nebude až tak pesimistická. Pánové sociálním sítím totiž vzdorují ještě trochu víc než dámy, které se čím dál častěji dostávají ze škatulky něžnějšího pohlaví, a tak od nich některé zmíněné kousky možná ještě nějakou dobu neuvidíme.

Zdroj: Pewresearch.org, Brandwatch.com, Socialmediatoday.com, Digitalbrandinginstitute.com, Thedailybeast.com, Buzzfeed.com